Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00443430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Racjonalizacja zużycia energii w obiektach użyteczności publicznej- termomodernizacja wraz z montażem instalacji PV na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 (Filia) przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d017e786-323e-45b4-a4b3-bd39b4a02efa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Racjonalizacja zużycia energii w obiektach użyteczności publicznej- termomodernizacja wraz z montażem instalacji PV na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 (Filia) przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d017e786-323e-45b4-a4b3-bd39b4a02efa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000422/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.62 Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 182 (Filia)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3723561,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest Racjonalizacja zużycia energii w obiektach użyteczności publicznej - termomodernizacja wraz z montażem instalacji PV na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 (Filia) przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa nw. zadania:
- I Prace do wykonania w ramach instalacji PV:
Etap 1 obejmujący opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży elektrycznej wraz z uzgodnieniami,
Etap 2 obejmujący wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji wymienionej w Etapie 1.
- II Prace do wykonania w ramach termomodernizacji budynku.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SWZ wraz z załącznikami oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 11 i Załącznik nr 12 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4097385,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRBIR DAM BUD Damian Mucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272843443
7.3.3) Ulica: Ul. Wyszyńskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-047
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- ZADANIE I Prace do wykonania w ramach instalacji PV:
Etap 1 obejmujący opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży elektrycznej wraz z uzgodnieniami,
Etap 2 obejmujący wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji wymienionej w Etapie 1.
- ZADANIE II Prace do wykonania w ramach termomodernizacji budynku.
Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ (wraz z załącznikami) zawarł w ramach niniejszego zamówienia dwie odrębne umowy na realizację ZADANIA I i ZADANIA II - na łączną kwotę 4 059 000,00 PLN brutto, tj. cenę oferty.
Cena oferty została obliczona zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego Formularzem cenowym (załącznik nr 2a do SWZ). Wykonawca w ramach Formularza cenowego wypełnił (wycenił) dla ZADANIA II „Tabelę elementów scalonych nr 1 – do obliczenia prac w ramach termomodernizacji” oraz dla ZADANIA I „Tabelę elementów scalonych nr 2 – do obliczenia wartości instalacji PV”.
Umowa dla ZADANIA I Prace do wykonania w ramach instalacji PV została zawarta w dniu 19.09.2024 r. na kwotę 121 770,00 PLN brutto.
Umowa dla ZADANIA II Prace do wykonania w ramach termomodernizacji budynku została zawarta w dniu 19.09.2024 r. na kwotę 3 937 230,00 PLN brutto.
Zamówienie nie mogło być podzielone na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Z punktu widzenia Zamawiającego niezwykle istotne jest, że jeden Wykonawca udziela gwarancji na całość wykonanych robót na budynku. W przypadku realizacji tak rozległego zadania istotną kwestią jest udzielenie gwarancji na roboty dachowe z uwagi na posadowienie instalacji PV.
Niepodzielenie zamówienia na części nie narusza zasady uczciwej konkurencji i nie powoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Wykonawcy należący do MŚP nie mieli trudności z jego pozyskaniem i całościowym wykonaniem.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.