eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupnoŚwiadczenie usług opiekuńczych, sąsiedzkich usług opiekuńczych oraz usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością. Usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, sąsiedzkich usług opiekuńczych oraz usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością. Usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Słupnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242619178

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.slupno.eu/www/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych, sąsiedzkich usług opiekuńczych oraz usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością. Usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-849d6256-fdae-4ebb-a49c-c479509c32fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039023/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych, sąsiedzkich usług opiekuńczych oraz usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością. Usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-849d6256-fdae-4ebb-a49c-c479509c32fd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
1.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Tomasz Wiktorowski tel. 24 261-91-78 mail: t.wiktorowski@cus.slupno.eu
1.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowejhttps://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
1.5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
1.8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
1.9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
1.10. Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) +administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Słupnie
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych którym jest Ewa Foryszewska - Jarzyńska, można się kontaktować, pod adresem iodo@cus.slupno.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOiK.262.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie – 4 000 godzin (słownie godzin cztery tysiące):

1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie usług opiekuńczych zwane dalej „usługami”, na rzecz podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Słupnie (zwanego dalej Zamawiającym). Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Słupno w okresie: 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2. Usługi obejmują pomoc dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione.
3. Usługi opiekuńcze (zakres czynności usług opiekuńczych stanowi Załącznik Nr 1 oraz karty pracy stanowi Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia) będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w dni robocze, a także w soboty, niedziele i święta w godzinach: 6:00 - 22:00.
4. Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie:
od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. usługi opiekuńcze w dni robocze, soboty, niedziele i święta: 4 000 godzin,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania mniejszej lub większej ilości godzin z przyczyn od niego niezależnych (np. zmniejszenie lub zwiększenie ilości osób korzystających z usług). W przypadku zaistnienia potrzeb. Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 min. Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług na rzecz podopiecznego nie jest wliczany do czasu świadczenia usługi.
5. Obowiązki Zamawiającego
Usługi przyznawane będą decyzją administracyjną wydawaną przez Centrum Usług Społecznych w Słupnie. Zamawiający niezwłocznie będzie przekazywać Wykonawcy
informację dot. przyznania usług opiekuńczych. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustalonym wymiarem i zakresem czynności. W uzasadnionych przypadkach może nastąpić zmiana ilości godzin świadczonych usług u podopiecznego na inną niż w decyzji. Potwierdzeniem powyższego faktu będzie powiadomienie Wykonawcy.
W przypadkach nagłych Wykonawca może świadczyć usługi przed otrzymaniem informacji od Zamawiającego, lecz po uprzednim uzgodnieniu tej możliwości z Centrum Usług Społecznych w Słupnie telefonicznie, mailowo, bądź w inny sposób.
6. Obowiązki Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry.
Osoby realizujące usługi opiekuńcze winny posiadać odpowiednie przygotowanie zawodowe do wykonywania tych usług potwierdzone odpowiednimi dokumentami.
Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową. Wykonawca usług opiekuńczych powinien zapewnić ciągłość świadczonych usług od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. ,
Opiekunowie świadczący usługi opiekuńcze na dzień podjęcia wykonania usługi przez Wykonawcę:
• posiadają aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych, Opiekunowie realizujący usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia zobowiązani są do:
• świadczenia usług w sposób sumienny, staranny w wymiarze i wyłącznie w zakresie określonym przez Zamawiającego,
• zgłaszania własnych sugestii (dotyczących wymiaru, zakresu świadczonych usług, zaobserwowanych potrzeb u podopiecznego) wyłącznie swoim bezpośrednim przełożonym i nie podejmowania samodzielnych decyzji bez konsultacji z koordynatorem i Zamawiającym,
• zachowania pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie pozyskali w trakcie wykonywania prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia,
• posiadania i stosowania odzieży ochronnej oraz zmiennego obuwia w każdym środowisku, bez względu na warunki atmosferyczne,
• dbałości o dobro osoby objętej usługami, w tym o jej bezpieczeństwo i mienie oraz o wzajemne poszanowanie i współpracę z innymi opiekunami/sąsiadami świadczącymi pomoc na rzecz podopiecznego Centrum Usług Społecznych w Słupnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczanie koordynatora (D) - waga kryterium 40%


Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 PKT
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczanie koordynatora (D) – waga 40%
1.1. Punkty za kryterium Doświadczanie koordynatora zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego doświadczenia osoby wskazanej na stanowisko koordynatora zgodnie z załącznikiem 1A, 1B i 1C do SWZ. Komisja dokona oceny ofert złożonych na poszczególne zadania.
1.2. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres doświadczenia koordynatora liczony w miesiącach. Za każde 12 miesięcy doświadczenia jako koordynator lub asystenta koordynatora Wykonawca otrzyma 10 punktów. Oznacza to, że Wykonawca, który wskaże osobę która posiada 48 miesięcy doświadczenia jako koordynator lub asystent koordynatora otrzyma maksymalnie 40 punktów. W sytuacji kiedy wykonawca wskaże osobę posiadającą doświadczanie jako koordynator lub asystent koordynatora menadżer lub kierownik projektów dłuższe niż 48 miesięcy nie otrzyma większej ilości punktów. Osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie. W przypadku kiedy osoba pełniłaby taką funkcję w danym czasie w dwóch projektach doświadczanie nie będzie liczone podwójnie.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części może wskazać jednego koordynatora w obu częściach i otrzyma punkty za jego doświadczenie w obu częściach lub wskazać dwóch koordynatorów wówczas Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie koordynatora wskazanego do danej części.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie- 1 000 godzin (słownie godzin jeden tysiąc).

1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie usług sąsiedzkich zwane dalej „usługami”, na rzecz podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Słupnie (zwanego dalej Zamawiającym). Usługi sąsiedzkie świadczone będą w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Słupno w okresie: 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2. Usługi obejmują pomoc dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione.
3. Usługi sąsiedzkie (zakres czynności usług sąsiedzkich stanowi Załącznik Nr 1 oraz karty pracy stanowi Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia) będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w dni robocze, a także w soboty, niedziele i święta w godzinach: 6:00 - 22:00.
4. Przewidywana liczba godzin usług sąsiedzkich do wykonania w okresie:
od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w dni robocze, soboty, niedziele i święta:
1 000 godzin,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania mniejszej lub większej ilości godzin z przyczyn od niego niezależnych (np. zmniejszenie lub zwiększenie ilości osób korzystających z usług). W przypadku zaistnienia potrzeb. Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 min. Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług na rzecz podopiecznego nie jest wliczany do czasu świadczenia usługi.
5. Obowiązki Zamawiającego
Usługi przyznawane będą decyzją administracyjną wydawaną przez Centrum Usług Społecznych w Słupnie. Zamawiający niezwłocznie będzie przekazywać Wykonawcy
informację dot. przyznania usług sąsiedzkiej. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustalonym wymiarem i zakresem czynności. W uzasadnionych przypadkach może nastąpić zmiana ilości godzin świadczonych usług u podopiecznego na inną niż w decyzji. Potwierdzeniem powyższego faktu będzie powiadomienie Wykonawcy.
W przypadkach nagłych Wykonawca może świadczyć usługi przed otrzymaniem informacji od Zamawiającego, lecz po uprzednim uzgodnieniu tej możliwości z Centrum Usług Społecznych w Słupnie telefonicznie, mailowo, bądź w inny sposób.
6. Obowiązki Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry.

Osobą wykonującą usługi sąsiedzkie może być osoba, która:
• jest pełnoletnia;
• nie jest członkiem rodziny osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
• nie jest oddzielnie zamieszkującym małżonkiem, wstępnym ani zstępnym osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
• złożyła organizatorowi usług sąsiedzkich oświadczenie o zdolności pod względem psychofizycznym do świadczenia takich usług;
• zamieszkuje w najbliższej okolicy osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
• ukończyła szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
• została zaakceptowana przez osobę, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie;
• została zaakceptowana przez organizatora usług sąsiedzkich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczanie koordynatora (D) - waga kryterium 40%


Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 PKT
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczanie koordynatora (D) – waga 40%
1.1. Punkty za kryterium Doświadczanie koordynatora zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego doświadczenia osoby wskazanej na stanowisko koordynatora zgodnie z załącznikiem 1A, 1B i 1C do SWZ. Komisja dokona oceny ofert złożonych na poszczególne zadania.
1.2. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres doświadczenia koordynatora liczony w miesiącach. Za każde 12 miesięcy doświadczenia jako koordynator lub asystenta koordynatora Wykonawca otrzyma 10 punktów. Oznacza to, że Wykonawca, który wskaże osobę która posiada 48 miesięcy doświadczenia jako koordynator lub asystent koordynatora otrzyma maksymalnie 40 punktów. W sytuacji kiedy wykonawca wskaże osobę posiadającą doświadczanie jako koordynator lub asystent koordynatora menadżer lub kierownik projektów dłuższe niż 48 miesięcy nie otrzyma większej ilości punktów. Osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie. W przypadku kiedy osoba pełniłaby taką funkcję w danym czasie w dwóch projektach doświadczanie nie będzie liczone podwójnie.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części może wskazać jednego koordynatora w obu częściach i otrzyma punkty za jego doświadczenie w obu częściach lub wskazać dwóch koordynatorów wówczas Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie koordynatora wskazanego do danej części.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie - 3 000 godzin (słownie godzin trzy tysiące).

Zakresu czynności w ramach usług asystencji osobistej:
Uwaga: Zakres czynnościowy ustalany jest każdorazowo indywidualnie na podstawie autodiagnozy potrzeb osoby z niepełnosprawnością oraz katalogu ról społecznych, które osoba z niepełnosprawnością pełni lub chciałaby pełnić.
Zakres czynności w szczególności dotyczy:

1. wsparcia w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymania higieny osobistej:
• korzystanie z toalety;
• mycie głowy, mycie ciała, kąpiel;
• czesanie ;
• golenie ;
• wykonywanie nieskomplikowanych elementów makijażu ;
• obcinanie paznokci rąk i nóg;
• zmiana pozycji, np. przesiadanie się z łóżka lub na łóżko, z krzesła lub na krzesło, fotel, ułożenie się w łóżku, usadzenie w wózku;
• zapobieganie powstania odleżyn lub odparzeń;
• zmiana pieluchomajtek i wkładów higienicznych;
• przygotowanie i spożywanie posiłków i napojów(w tym poprzez PEG i sondę);
• słanie łóżka i zmiana pościeli;

2. wsparcia w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie:
• w przypadku samodzielnego zamieszkiwania – sprzątanie mieszkania w tym urządzeń codziennego użytku i sanitarnych oraz wynoszeniu śmieci ;
• dokonywanie bieżących zakupów (towarzyszenie osobie z niepełnosprawnością w sklepie – np. informowanie jej o lokalizacji towarów na półkach, podawanie towarów z półek, wkładanie towarów do koszyka/wózka sklepowego, niesienie koszyka, prowadzenie wózka osoby z niepełnosprawnością lub wózka sklepowego, pomoc przy kasie) ;
• w przypadku samodzielnego zamieszkiwania – mycie okien maksymalnie 2 razy w roku ;
• utrzymywanie w czystości i sprawności sprzętu ułatwiającego codzienne funkcjonowanie (np. wózek, balkonik, podnośnik, kule, elektryczna szczoteczka do zębów, elektryczna golarka, etc.) ;
• pranie i prasowanie odzieży i pościeli, ewentualnie ich oddawanie i odbiór z pralni (w obecności osoby z niepełnosprawnością) ;
• podanie dziecka do karmienia, podniesienie, przeniesienie lub przewinięcie go ;
• transport dziecka osoby z niepełnosprawnością np. odebranie ze żłobka, przedszkola, szkoły (wyłącznie w obecności osoby z niepełnosprawnością) .

3. wsparcia w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania:
• pchanie wózka osoby z niepełnosprawnością ;
• pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych np. schody, krawężniki, otwieranie drzwi osobom chodzącym ;
• pomoc w orientacji przestrzennej osobom niewidomym, słabowidzącym i głuchoniemym ;
• pomoc we wsiadaniu do i wysiadaniu z tramwaju, autobusu, samochodu, pociągu i innych środków transportu ;
• asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, w tym służącymi do transportu osób z niepełnosprawnościami oraz taksówkami ;
• transport samochodem będącym własnością osoby z niepełnosprawnością, członka jej rodziny lub asystenta ;

5. wsparcia w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem:
• obsługa komputera, tabletu, telefonu komórkowego i innych urządzeń i przedmiotów służących komunikacji ;
• wyjście na spacer ;
• asystowanie podczas obecności osoby z niepełnosprawnością w: kinie, teatrze, muzeum, restauracji, miejscu kultu religijnego, kawiarni, wydarzeniu plenerowym, etc. ;
• załatwianie spraw urzędowych i związanych z poszukiwaniem pracy np. w rozmowie z urzędnikiem w przypadku trudności z werbalnym komunikowaniem się, wsparcie w wypełnianiu formularzy, asysta podczas rozmowy kwalifikacyjnej ;
• wsparcie w rozmowie z otoczeniem w wypadku trudności z werbalnym komunikowaniem
się ;
• notowanie dyktowanych przez osobę z niepełnosprawnością treści ręcznie i na komputerze ;
• pomoc w zmianie ubioru i pozycji podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalni itp. ;
• wsparcie w załatwianiu spraw w punktach usługowych w obecności osoby z niepełnosprawnością ;
w razie potrzeby wsparcie w zakresie wypełniania ról społecznych i podejmowania codziennych decyzji

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczanie koordynatora (D) - waga kryterium 40%


Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 PKT
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Doświadczanie koordynatora (D) – waga 40%
1.1. Punkty za kryterium Doświadczanie koordynatora zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego doświadczenia osoby wskazanej na stanowisko koordynatora zgodnie z załącznikiem 1A, 1B i 1C do SWZ. Komisja dokona oceny ofert złożonych na poszczególne zadania.
1.2. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres doświadczenia koordynatora liczony w miesiącach. Za każde 12 miesięcy doświadczenia jako koordynator lub asystenta koordynatora Wykonawca otrzyma 10 punktów. Oznacza to, że Wykonawca, który wskaże osobę która posiada 48 miesięcy doświadczenia jako koordynator lub asystent koordynatora otrzyma maksymalnie 40 punktów. W sytuacji kiedy wykonawca wskaże osobę posiadającą doświadczanie jako koordynator lub asystent koordynatora menadżer lub kierownik projektów dłuższe niż 48 miesięcy nie otrzyma większej ilości punktów. Osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie. W przypadku kiedy osoba pełniłaby taką funkcję w danym czasie w dwóch projektach doświadczanie nie będzie liczone podwójnie.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części może wskazać jednego koordynatora w obu częściach i otrzyma punkty za jego doświadczenie w obu częściach lub wskazać dwóch koordynatorów wówczas Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie koordynatora wskazanego do danej części.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1.1. Postawione w art. 361 ust. 1 łącznie tj.
1.1.1. Celem ich działania jest realizacja zadań z zakresu użyteczności publicznej związana ze świadczeniem tych usług oraz społeczna i zawodowa integracja ze świadczeniem tych usług w art. 94;
1.1.1.1. Nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników;
1.1.1.2. Struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co Wykonawca określa w swoim statucie;
1.1.1.3. W ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie udzielono im zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, w odniesieniu do wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu, że przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) nie jest dopuszczalne wykazywanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu łącznie przez uczestników konsorcjum lub przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum. Warunki wskazane w pkt 8.2.1 spełniać muszą wszyscy członkowie konsorcjum.
1.1.2. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.1.3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.1.4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.1.5. Zdolności techniczne lub zawodowe;
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczaniu i wykształceniu niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia tj.:
- doświadczenie koordynatora usługi liczone w latach zatrudnienia na stanowisku koordynatora usług – wymagane minimum 2 lata.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowy opis w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Doświadczenie koordynatora zał. 1A, 1B i 1C do SWZ,
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ,
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
2) gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu Umowy,
2. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2, jednakże nie wcześniej niż od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę o zwiększenie wynagrodzenia z wymienionych w ust. 4 przyczyn.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących Umowę do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2) i 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących Umowę.
6. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę wniosku o dokonanie zmiany wynagrodzenia oraz przedłożenia dokumentów potwierdzających zasadność wniosku. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać wysokość dodatkowych kosztów wykonania Umowy wynikających bezpośrednio ze zmiany przepisów prawnych, o których mowa w ust. 2.
7. Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność wniosku, w szczególności Zamawiający może żądać odpowiednio:
1) pisemnego zestawienia wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot Umowy, wraz z określeniem zakresu (np. części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi;
2) pisemnego zestawienia wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot Umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (np. części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.