eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówPrzebudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Daszyńskiego 2 w Strzyżowie związana z montażem wewnętrznej windy osobowej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Daszyńskiego 2 w Strzyżowie związana z montażem wewnętrznej windy osobowej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie

1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Strzyżów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370488696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2761074

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 2763079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzyzow.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dabe9feb-890d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Daszyńskiego 2 w Strzyżowie związana z montażem wewnętrznej windy osobowej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabe9feb-890d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444042,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Daszyńskiego 2 w Strzyżowie związana z montażem wewnętrznej windy osobowej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami. Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) Szybu windy, w tym:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty konstrukcyjne,
- roboty wykończeniowe,
- roboty elektryczne.
b) Dostawy i montażu windy
c) Przebudowy wejścia głównego do budynku - montaż drzwi otwieranych automatycznie,
d) Przebudowy istniejącej serwerowni związanej z lokalizacją szybu windy.
Przebudowę i przeniesienie serwerowni (poz. 4 w przedmiarze robót) należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w sposób, który zapewni ciągłość pracy urzędu.

W okresie obowiązywania udzielonej gwarancji i rękojmi za wady Wykonawca zapewnieni bezpłatny serwis techniczny dla przedmiotu umowy.

Przez zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego dla przedmiotu umowy Zamawiający rozumie objęcie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania udzielonej gwarancji, bezpłatną pomocą techniczną w zakresie instalacji, przeglądów technicznych oraz eksploatacji w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych.

Zamówienie szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 7 i 8 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający otrzymał od wykonawców wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający nie udzielił odpowiedzi na zapytania wykonawców w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, co powoduje, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018973,84 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.