Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00563704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
- 2023/BZP 00531761/01 - Wynik z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00551171/01 - Wynik z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00563591/01 - Wynik z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Schronienie dla osób bezdomnych, w tym z usługami opiekuńczymi oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem na 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 765 62 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 765 62 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8460831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Schronienie dla osób bezdomnych, w tym z usługami opiekuńczymi oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem na 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c73e646-822e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027904/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zapewnienie schronienia wraz z gorącym posiłkiem/ wyżywieniem dla osób bezdomnych, w tym osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz zapewnienie schronienia i wyżywienia w czasie kwarantanny w 2024r.
1.3.6 Pobyt w domu samotnej matki wraz z całodziennym wyżywieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2172502,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. zapewnienia całodobowego przebywania (przez 7 dni w tygodniu) w schronisku wraz z gorącym posiłkiem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla około 20 osób bezdomnych (mężczyzn i kobiet) w ilości 7.320 osobodni nie mniej niż 1.464 osobodni dla każdej z części z terenu Siemianowic Śląskich. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobom bezdomnym usługi aktywizacyjne ukierunkowane na: wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 424267,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. zapewnienia całodobowego przebywania (przez 7 dni w tygodniu) w schronisku wraz z gorącym posiłkiem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla około 20 osób bezdomnych (mężczyzn i kobiet) w ilości 7.320 osobodni nie mniej niż 1.464 osobodni dla każdej z części z terenu Siemianowic Śląskich. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobom bezdomnym usługi aktywizacyjne ukierunkowane na: wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 424267,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. zapewnienia całodobowego przebywania (przez 7 dni w tygodniu) w schronisku wraz z całodziennym wyżywieniem (śniadanie, gorący posiłek, kolacja) i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla około 20 osób bezdomnych (mężczyzn i kobiet) w ilości 7 320 osobodni nie mniej niż 1 464 osobodni, z terenu Siemianowic Śląskich, które ze względu na wiek, długotrwałą chorobę, niepełnosprawność wymagają częściowej pomocy i opieki innych osób (w tym opieki pielęgniarskiej) w zaspakajaniu niezbędnych potrzeb bytowych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych i zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 858636,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tymczasowego schronienia tj. zapewnienia miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 18:00 do 8:00 w noclegowni dla około 10 osób bezdomnych (mężczyzn i kobiet) w ilości 3660 noclegów nie mniej niż 366 noclegów.Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 166676,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego okresowego pobytu (przez 7 dni w tygodniu) w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z całodziennym wyżywieniem dla około 10 osób z terenu Siemianowic Śląskich w ilości 3660 osobodni, niemniej jednak niż 732 osobodni. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobom usługi aktywizacyjne ukierunkowane na: wzmacnianie aktywności społecznej i uzyskanie samodzielności życiowej. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 298656,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przekracza środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- ZP1/04/2025 r. Robota budowlana : Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- "Zielone klasy i nowa infrastruktura szkół SP nr 1, SP nr 3, SP nr 20"
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, najem bielizny szpitalnej. Zgodnie z rozdziałem 5. 2. SWZ.
- Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny.
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTANEK SZKOŁA"
- Świadczenie usług medycyny pracy na rzecz Zamawiającego oraz grupowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.