Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8961203814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 23
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gokiskwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gokiskwr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af93540-f3a2-44d2-bdb4-4bb0b2344d9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4af93540-f3a2-44d2-bdb4-4bb0b2344d9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5.12 interaktywna Instrukcja składania / wycofania ofert dostępna jest pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): realizowany w dokumentach zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich. Usługi będą świadczone zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej PPU) stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
2. Usługi transportowe będą realizowane przy użyciu busów/autobusów standardowych/autokarów zw. łączenie dalej pojazdami wraz z kierowcą/kierowcami:
1) przez bus rozumie się pojazd przeznaczony do przewozu min. 20 osób*, wyposażony w ABS, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów i klimatyzację, spełniający jednocześnie wymóg min. EURO 5
2) przez autobus standardowy rozumie się pojazd przeznaczony do przewozu max. 50 osób*, wyposażony w ABS, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów i klimatyzację, spełniający jednocześnie wymóg min. EURO 5
3) przez autokar rozumie się pojazd przeznaczony do przewozu min. 51 osób*, wyposażony w ABS, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów i klimatyzację, spełniający jednocześnie wymóg min. EURO 5
*miejsc siedzących
3. Wykonawca na potrzeby realizacji zamówienia zapewnia:
- 4 busy,
- 2 autobusy standardowe,
-2 autokary
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zleceniu wykonania usług transportowych w okresie trwania umowy tj. do 31.12.2025r. W ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić wykonanie każdej z usług określonych w ofercie, z zastrzeżeniem że łączne wynagrodzenie z tytułu opcji nie przekroczy 20% wartości ceny ofertowej (wynagrodzenia Wykonawcy ) z uwzględnieniem ewentualnej waloryzacji. Zamawiający może skorzystać z opcji w przypadku wykorzystania kwoty określonej w ofercie przed upływem terminu wykonania umowy. Warunkiem skorzystania z opcji jest poinformowanie Wykonawcy o zamiarze skorzystania z prawa opcji nie później niż 14 dni po wykorzystaniu całości wynagrodzenia określonego w umowie (wynikającego ze złożonej oferty na zakres podstawowy zamówienia). Aby skorzystać z opcji Zamawiający musi zabezpieczyć środki na sfinansowanie opcji. Wykonawca będzie realizował usługi wynikające z opcji po cenach jednostkowych określonych w ofercie z uwzględnieniem ewentualnej waloryzacji wynagrodzenia dokonanej przed zleceniem opcji.Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Szczegółowe warunki opcji zostały określone w PPU.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienia podobne polegać będą na świadczeniu usług przewozowych na zasadach określonych w PPU. Wartość świadczonych usług nie będzie większa niż 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne może dotyczyć wszystkich rodzajów usług przewozowych określonych w ust. 2 SWZ lub dowolnie wybranego rodzaju usług spośród opisanych w ust. 2 powyżej. Szczegółowe warunki realizacji oraz stawki za realizację poszczególnych usług zostaną ustalone w drodze negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podstawienie pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, spełnienie warunku (posiadanie stosownej licencji/zezwolenia) musi wykazać ten z Wykonawców, który będzie realizował zakres umowy, na który wymagane jest posiadanie licencji/ zezwolenia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że:
należycie wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie* polegające na transporcie osób, o wielkości pracy przewozowej nie mniejszej niż 10 000 wozokm każde zamówienie.
*przez zamówienie należy rozumieć umowę z jednym podmiotem (zamawiającym) na świadczenie usług przewozu osób, w ramach której były świadczone usługi przewozowe przez okres min.6 miesięcy.
W przypadku umów nadal trwających umowa musi być wykonywana od min. 6 miesięcy oraz musi zostać zrealizowany wymagana wielkość pracy przewozowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień składania podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ – w zakresie warunku wskazanego w części IX ust. 1 pkt 2 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwośc zmiany terminu wykonania zamówienia, zmiany wynagrodzenia, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu świadczonych usług. Szczegółowy zakres zmian oraz warunki realizacji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-21 16:30
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 16:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-19
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kardynała Bolesława Kominka w Kątach Wrocławskich w 2025 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. JANUSZA KORCZAKA W KĄTACH WROCŁAWSKICH W 2025 r.
- Modernizacja posiadanej infrastruktury sieciowej poprzez zakup przełączników sieciowych
- Dostawa artykułów żywnościowych o Przedszkola Publicznego w Kątach Wrocławskich u. M. Drzymały 4
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ogólnodostępnego skateparku w Krzeptowie
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego nr 2 w Kątach Wrocławskich
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola od I.2025 r. do VI.2025 r.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.