Ogłoszenie z dnia 2024-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487273/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00496073/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont placu zewnętrznego oraz remont posadzki w garażu JRG w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obwodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 825 22 81
1.5.8.) Numer faksu: 81 826 41 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnik@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/4344eb51-e1ac-45ec-a296-866b748cd5a71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont placu zewnętrznego oraz remont posadzki w garażu JRG w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045d0618-1950-4a00-909e-1fbcb690cf7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00455855/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont placu zewnętrznego oraz remont posadzki w garażu JRG w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 382576,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Części I zamówienia należy w szczególności wykonać następujące roboty:a) dokonać rozbiórki placu utwardzonego asfaltem oraz krawężników przy miejscach postojowych;
b) wykonać nową nawierzchnię asfaltową;
c) ułożyć kostkę brukową w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej;
d) dokonać wymiany krawężników
e) Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) - Część I zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 312406,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. W ramach Części II zamówienia należy wykonać renowację posadzki lastrykowej, tj. w szczególności dokonać naprawienia rys, wypełnienia ubytków, wykonać szlifowanie, polerowanie, krystalizację i impregnację powierzchni, a także wykonać izolację przeciwwilgociową oraz zmodernizować i wykonać instalację odwadniającą. Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia został zawarty w DTiP - Część II zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 70170,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298553,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337202,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298553,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBI Infrastruktura S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10e
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, poza robotami bitumicznymi. Na dzień zawarcia umowy, podwykonawcy nie są jeszcze znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298553,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie Części II nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie
z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Z kolei zgodnie
z art. 259 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się m.in. przepis art. 255 ustawy Pzp. Wobec ziszczenia się
w przedmiotowym postępowaniu przesłanki unieważnienia postępowania
w części, tj. w zakresie Części II, postępowanie w zakresie Części II zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Modernizacja tarasu i schodów wraz z budową pochylni w budynku "Pawilon Angielski" w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i bhp roku 2025
- Dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Kraśniku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik w zakresie remontów dróg o nawierzchni bitumicznej
- Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - II etap"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.