Ogłoszenie z dnia 2024-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Kozłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: tel.: (41) 38 41 067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9528421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-438186e5-c11d-488a-a237-3f8e45789703
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047989/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIG.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8731000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, inwestycji pn. „Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem”, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a. opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na budowę – na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
b. realizacji wszystkich robót budowlanych niezbędnych do przebudowy budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ, w szczególności poprzez:
dostosowania budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
dostosowania układu pomieszczeń,
wykonania termomodernizacji budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących – przebudową dachu,
zagospodarowania terenu,
przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, w tym m.in. instalacji C.O., C.W.U., elektrycznej, teletechnicznej, wod.-kan., wentylacyjnej,
- na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę zgodnie z lit. a. powyżej i zaakceptowanej przez Zamawiającego, wraz z uzyskaniem ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na użytkowanie,
c. dostawy, rozmieszczenia, a gdy dotyczy także montażu i/lub instalacji wyposażenia opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ i uszczegółowionego w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę zgodnie z lit. a. powyżej i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
d. dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz Uchwałą z dnia 13 października 2022 (dalej: Uchwała), z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu (dalej: Tablica informacyjna).
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – „OPZ”, na który składa się:
a. Program Funkcjonalno-Użytkowy (w części opisowej i rysunkowej) wraz z Załącznikami, w tym opinią geotechniczną i uzyskanymi warunkami technicznymi,
b. wizualizacje przebudowanego budynku gminnego.
3. Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty składające się na Załącznik nr 1 do SWZ – „OPZ”, wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71353200-9 - Usługi opomiarowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9655200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9673650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9655200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIGMA-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621819343
7.3.3) Ulica: Sędowice 195
7.3.4) Miejscowość: Michałów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-411
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac budowlano-instalacyjnych
Podwykonawcy nieznani na dzień składania oferty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9655200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Po przeprowadzonych negocjacjach, Wykonawca TIGMA-BUD Sp. z o.o. złożył ofertę dodatkową z ceną ofertową: 9 655 200,00 złotych brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.