eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawy"Dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia" - II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia” - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka i Ośrodek Kultury w Bielawach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podrzeczna 1/6

1.5.2.) Miejscowość: Bielawy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@bielawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbielawy.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80d3cdf5-cb2b-4ca5-8139-7fe6e53eea49

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia” - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d3cdf5-cb2b-4ca5-8139-7fe6e53eea49

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00338860/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach, w szczególności mebli wykonanych wg załączonego projektu - opisu, stanowiących część wyposażenia Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach wraz z ich dostawą, wniesieniem do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego gotowych (zmontowanych) mebli (wyposażenia) oraz dostawa, wniesienie do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego pomocy dydaktycznych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 dla danej części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza montaż mebli w siedzibie Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wniesienia zmontowanych (gotowych) mebli do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego.
3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 – dostawa Pomocy dydaktycznych, Część Nr 2: dostawa mebli
3.3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Część Nr 1: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Część Nr 2: 39100000-3 – Meble, 39112000-0 Krzesła, 39160000-1 Meble szkolne, 39113100-8 Fotele

Dostarczone meble, pomoce dydaktyczne (wyposażenie) muszą spełniać następujące warunki:
a) Dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, meble muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w załącznikach dla poszczególnych części zamówienia,
d) muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia,
e) oferowane wyposażenie nie może być przeznaczone do wycofania z produkcji,
f) muszą zostać dostarczone, wniesione, ustawione w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego w Bielawach.

3.6.9. Zadanie dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 125000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach, w szczególności mebli wykonanych wg załączonego projektu - opisu, stanowiących część wyposażenia Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach wraz z ich dostawą, wniesieniem do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego gotowych (zmontowanych) mebli (wyposażenia) oraz dostawa, wniesienie do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego pomocy dydaktycznych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 dla danej części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza montaż mebli w siedzibie Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wniesienia zmontowanych (gotowych) mebli do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego.
3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 – dostawa Pomocy dydaktycznych, Część Nr 2: dostawa mebli
3.3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Część Nr 1: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Część Nr 2: 39100000-3 – Meble, 39112000-0 Krzesła, 39160000-1 Meble szkolne, 39113100-8 Fotele

Dostarczone meble, pomoce dydaktyczne (wyposażenie) muszą spełniać następujące warunki:
a) Dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, meble muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w załącznikach dla poszczególnych części zamówienia,
d) muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia,
e) oferowane wyposażenie nie może być przeznaczone do wycofania z produkcji,
f) muszą zostać dostarczone, wniesione, ustawione w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego w Bielawach.

3.6.9. Zadanie dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39160000-1 - Meble szkolne

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w dniu 20.09.2024 r. z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną dla Części Nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244620,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244620,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244620,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642528,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDUO Sp. z o.o., UL. ZYGMUNTA MIŁKOWSKIEGO 3 /301, 30-349 KRAKÓW, województwo: małopolska, NIP: 6772442557, REGON: 382816978

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772442557

7.3.3) Ulica: UL. ZYGMUNTA MIŁKOWSKIEGO 3 /301

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-349

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.