Ogłoszenie z dnia 2024-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493440/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia” - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka i Ośrodek Kultury w Bielawach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podrzeczna 1/6
1.5.2.) Miejscowość: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@bielawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbielawy.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80d3cdf5-cb2b-4ca5-8139-7fe6e53eea491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia” - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d3cdf5-cb2b-4ca5-8139-7fe6e53eea49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00338860/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach, w szczególności mebli wykonanych wg załączonego projektu - opisu, stanowiących część wyposażenia Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach wraz z ich dostawą, wniesieniem do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego gotowych (zmontowanych) mebli (wyposażenia) oraz dostawa, wniesienie do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego pomocy dydaktycznych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 dla danej części zamówienia.Zamawiający dopuszcza montaż mebli w siedzibie Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wniesienia zmontowanych (gotowych) mebli do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego.
3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 – dostawa Pomocy dydaktycznych, Część Nr 2: dostawa mebli
3.3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Część Nr 1: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Część Nr 2: 39100000-3 – Meble, 39112000-0 Krzesła, 39160000-1 Meble szkolne, 39113100-8 Fotele
Dostarczone meble, pomoce dydaktyczne (wyposażenie) muszą spełniać następujące warunki:
a) Dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, meble muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w załącznikach dla poszczególnych części zamówienia,
d) muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia,
e) oferowane wyposażenie nie może być przeznaczone do wycofania z produkcji,
f) muszą zostać dostarczone, wniesione, ustawione w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego w Bielawach.
3.6.9. Zadanie dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 125000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach, w szczególności mebli wykonanych wg załączonego projektu - opisu, stanowiących część wyposażenia Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach wraz z ich dostawą, wniesieniem do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego gotowych (zmontowanych) mebli (wyposażenia) oraz dostawa, wniesienie do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego pomocy dydaktycznych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 dla danej części zamówienia.Zamawiający dopuszcza montaż mebli w siedzibie Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wniesienia zmontowanych (gotowych) mebli do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego.
3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 – dostawa Pomocy dydaktycznych, Część Nr 2: dostawa mebli
3.3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Część Nr 1: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Część Nr 2: 39100000-3 – Meble, 39112000-0 Krzesła, 39160000-1 Meble szkolne, 39113100-8 Fotele
Dostarczone meble, pomoce dydaktyczne (wyposażenie) muszą spełniać następujące warunki:
a) Dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, meble muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w załącznikach dla poszczególnych części zamówienia,
d) muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia,
e) oferowane wyposażenie nie może być przeznaczone do wycofania z produkcji,
f) muszą zostać dostarczone, wniesione, ustawione w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego w Bielawach.
3.6.9. Zadanie dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39160000-1 - Meble szkolne
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 20.09.2024 r. z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną dla Części Nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244620,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244620,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244620,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642528,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDUO Sp. z o.o., UL. ZYGMUNTA MIŁKOWSKIEGO 3 /301, 30-349 KRAKÓW, województwo: małopolska, NIP: 6772442557, REGON: 382816978
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772442557
7.3.3) Ulica: UL. ZYGMUNTA MIŁKOWSKIEGO 3 /301
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI BIELAWY
więcej: przetargi BIELAWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.