Ogłoszenie z dnia 2024-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi w imieniu gminy Sieraków w okresie od 1 października 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERAKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 8 Stycznia 38
1.5.2.) Miejscowość: Sieraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sierakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi w imieniu gminy Sieraków w okresie od 1 października 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665ab178-d4b2-4991-aa0b-ee8a08ff538a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art.305 pkt.1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy - „in-house”.
Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego osobie prawnej i jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
Uzasadnienie faktyczne:
1. Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sierakowie realizuje zadania własne Gminy Sieraków z zakresu gospodarki komunalnej.
Gmina Sieraków posiada 100% udziałów w w/w Spółce.
2. Ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Sieraków w ramach aktu założycielskiego. Spółka wykonuje zadania gminy w oparciu o majątek należący pośrednio lub bezpośrednio do niej.
3. W Wielobranżowym Przedsiębiorstwie Komunalnym Spółka z o.o. w Sierakowie nie ma bezpośredniego ani pośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.6.2024.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
Zarządzaniu nieruchomościami zabudowanymi, w tym lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do niniejszej umowy, a także lokalami, które zostały wynajęte (wydzierżawione) przez Zleceniodawcę od osób trzecich w celu realizacji zadań w zakresie zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej
Nieruchomości zabudowane będące własnością Gminy Sieraków objęte przedmiotowym zamówieniem obejmują łączną powierzchnię 13 022,77 m², w tym 6 262,14 m² w ramach powierzchni użytkowej budynków ZGM oraz 6 760,63 m² w lokalach gminnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który określa przedmiot umowy, podstawowe obowiązki Wykonawcy oraz szczegółowy sposób realizacji usług przedstawia Załącznik Nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44928,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870000418
7.3.3) Ulica: Wroniecka
7.3.4) Miejscowość: Sieraków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-410
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44928,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.