eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkŚwiadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22.blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4b39291-51fb-4388-a92d-0e58e3e8f157

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529604

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.107.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości MIŃSK MAZOWIECKI dla 22.BLT Malbork dla min. 20 osób.
Informacje dotyczące hotelu lub miejsca noclegowego:
 Hotel lub miejsce noclegowe o standardzie spełniającym wymagania co najmniej 2 gwiazdkowego miejsca noclegowego (podstawą do oceny będą zapisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166) usytuowane:
Najdalej w odległości 15 km od Bramy głównej lotniska 23. BLT w Mińsku Mazowieckim do drzwi wejściowych budynku, gdzie znajduje się recepcja miejsca noclegowego - odległość liczona po drogach publicznych,
 parking dla 1 autobusu;
Sposób zakwaterowania:
 nie więcej niż 1 miejsce noclegowe/hotel/kompleks,
 pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe z łazienkami,
 pokoje 2,3,4 osobowe z oddzielnymi łóżkami,
 pościel z ręcznikami w standardzie;
 pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny) TV, Internet;
 ciepła woda, przybory toaletowe w standardzie;
 rozpoczęcie doby hotelowej nie wcześniej niż o godz. 12:00;
 zakończenie doby hotelowej nie później niż o godz. 16:00;
 gwarantowana rezerwacja ważna również po godz. 20:00, w dniu przyjazdu gości;
 wydzielone zamykane pomieszczenie do przechowywania rzeczy osobistych osób, które będą opuszczały hotel na weekend;
 ze śniadaniem.
 opłata za faktycznie zrealizowane noclegi,
 faktury częściowe wystawiane na koniec miesiąca
 brak konsekwencji finansowych za anulowanie rezerwacji na co najmniej 1 dzień przed planowanym pobytem w wyjątkowych sytuacjach, których strony nie mogły przewidzieć
 w przypadku gdy Wykonawca, w wyjątkowej sytuacji – oznaczającej każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec - nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu, o co najmniej takim samym standardzie i takim samym usytuowaniu, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła istotna zmiana okoliczności mająca wpływ na terminy świadczenia usługi. Zmiana powiązana jest z wielokrotnie podejmowanymi próbami i metodami usunięcia awarii oraz finalnym, pomyślnym usunięciem awarii, które przypadło wprost na jeden dzień po otwarciu ofert (działania organizacyjne Zamawiającego - szczegóły nie podawane do wiadomości publicznej).
Zamawiający nie mógł przewidzieć wystąpienia zmiany okoliczności, skutkujące niecelowością zamówienia. Unieważnienie niniejszego postępowania należy uznać jako wyraz dbałości o interes publiczny z uwagi na fakt, że udzielenie zamówienia skutkowałoby niezasadnym wydatkowaniem środków publicznych. Ponadto Zamawiający nie stosując się do przepisów ustawy o finansach publicznych naraził by się na zarzut o niecelowe i niegospodarne zarządzanie finansami publicznymi. W doktrynie prawa przyjmuje się, że obowiązek unieważnienia postępowania występuje, m. in. gdy zamówienie godzi w interes publiczny, a środki publiczny na określony cel nie powinny zostać wydatkowane. Powyższa przesłanka unieważnienia postępowania może wystąpić na każdym etapie postępowania, aż do momentu podpisania umowy. W wyroku KIO 2744/17 z dnia 15.01.2018r. Krajowa Izba Odwoławcza stwierdza, że „Na rynku zamówień publicznych, zdarzają się przypadki tzw. zamówień zawieszonych, czyli formalnoprawnie nie zakończonych, ale też bez możliwości zawarcia umowy. Brak możliwości zawarcia umowy wynika z braku środków lub ze zmiany potrzeb, które leżały u podstaw wszczęcia danego postępowania. Oczywistym jest, iż przepisy prawa nie mogę zezwalać zamawiającym na samowolne i dowolne unieważnienia postępowań w sytuacji, gdy z różnych względów dane postępowanie nie leży w interesie zamawiającego. Ale gdy, ten interes zamawiającego jest tożsamy z interesem publicznym, a udzielenie zamówienia godziłoby w ten interes publiczny, należy dane postępowanie unieważnić, temu zadaniu właśnie służy przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 6 p.z.p. (starej ustawy) Sformułowanie z art. 93 ust. 1 pkt 6 p.z.p., iż wystąpiła istotna zmiana okoliczności (...) czego nie można było wcześniej przewidzieć należy rozumieć, w ten sposób, iż przyszłe wystąpienie zmiany okoliczności, nie może być pewne lub wielce prawdopodobne w momencie wszczęcia postępowania. A zatem dane zagrożenie może być przewidywane, jednak nie jest wiadome czy wystąpi. Przyjęcie odmiennego poglądu, doprowadziłoby do braku możliwości zastosowania art. 93 ust. 1 pkt 6 p.z.p. gdyż niemalże każde zmiany okoliczności mogą być przy użyciu wyobraźni przewidywane, co jednak nie oznacza, iż rzeczywiście wystąpią. Wykazanie, że zamawiający mógł przewidywać, iż dane zmiany okoliczności wystąpią a inne, że nie wystąpią, byłoby niemożliwe i oparte jedynie na spekulacjach a nie na faktach. Potwierdza to także treść przepisu, gdyż Ustawodawca posłużył się sformułowaniem czego nie można było wcześniej przewidzieć, a nie sformułowaniem czego nie można było wcześniej przewidywać.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.