Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ew. 325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ew. 325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c05039a8-30cc-4db6-9ab3-1b506019b70f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015195/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ewid.325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. nowiny, woj. świętokrzyskie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ew. 325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie
2. Zakres robót:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego układu rozsączającego poprzez dobudowanie dwóch dodatkowych zbiorników o łącznej pojemności 63,2 m3 do istniejącego zbiornika retencyjno-rozsączającego zlokalizowanego pod istniejącym placem manewrowym na końcowym odcinku ulicy Wapieniowej.
W ramach przebudowy systemu odprowadzenia wód opadowych zaprojektowano dwa zbiorniki ZB1 i ZB2 ze skrzynek retencyjno-rozsączających o wymiarach 1200x600x600 mm (88 szt. oraz 64 szt.) połączone z istniejącym zbiornikiem. Na skrzynkach przewidziano montaż adapterów umożliwiających wykonanie inspekcji poprzez rurę trzonową 630 mm. Zbiorniki należy wyposażyć w odpowietrzenie z rur PVC-U SN 8 Ø160 mm. Przewiduje się dodanie odpowietrzenia do istniejącego zbiornika retencyjnego. Połączenie zbiorników poprzez łączniki z rur PVC-U Ø200 mm.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa pn.: „ODPROWADZENIE WÓD OPADOWYCH Z DROGI GMINNEJ NA DZIAŁKACH NR EWID. 325/19, 324/13 (UL. WAPIENIOWA) W MSC. SZEWCE” nie zawiera zakresu robót dotyczącego rozbiórki istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego oraz odtworzenia układu warstw konstrukcyjnych po wykonaniu robót związanych z przebudową systemu odprowadzenia wód opadowych. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia, Wykonawca po wykonaniu robót budowlanych, polegających na przebudowie systemu odprowadzenia wód opadowych, wykona roboty budowlane polegające na odtworzeniu układu warstw konstrukcyjnych jezdni, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej pn.: „Przebudowa drogi gminnej na działkach nr ewid. 324/10, 324/13, 325/19 (ul. Wapieniowa) w m. Szewce, Gmina Sitkówka-Nowiny, województwo świętokrzyskie”.
Warstwy konstrukcyjne istniejącej nawierzchni:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1, gr. 4 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR1, gr. 4 cm
• Podbudowa zasadnicza, kruszywo łamane stab. mech. 0-63, gr. 20 cm
• Wzmocnione podłoża, grunt (piasek) stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm
Zamawiający określa wykonanie odtworzenia nawierzchni poprzez:
• Odtworzenie wszystkich warstw konstrukcyjnych istniejącej jezdni w miejscach wykopów z uwzględnieniem schodkowania warstw;
• Frezowanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm na pozostałej powierzchni nawierzchni jezdni zawrotki z odwozem materiału z rozbiórki poza teren budowy i zagospodarowaniem przez Wykonawcę we własnym zakresie;
• Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 KR 1 gr. 4 cm na całej powierzchni zawrotki (wymiary ok. 13,00 x 15,00 m).
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ (przedmiar dotyczy jedynie zakresu dotyczącego przebudowy systemu odprowadzenia wód opadowych.) Zamawiający nie posiada przedmiaru na zakres dotyczący rozbiórki i odtworzenia układu warstw konstrukcyjnych jezdni nawierzchni zawrotki.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Wykonawca zobowiązany jest w wycenie uwzględnić odtworzenie układu warstw konstrukcyjnych jezdni nawierzchni zawrotki w miejscach wykopów oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej na całej powierzchni zawrotki.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45111000-8 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 – Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231110-9 – Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233140-2 – Roboty drogowe
45233220-7– Roboty w zakresie nawierzchni dróg
8. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych
w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIUPOSTĘPOWANIA
"Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ew. 325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie”
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na "Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ew. 325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie” zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 300 000,00 zł (brutto).
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: AMB BŁASZCZYK SP. Z O.O., KRAJNO PIERWSZE 90, 26-008 GÓRNO na kwotę 404 818,03 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
INNE PRZETARGI NOWINY
- "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego Misia w Nowinach w 2025 roku"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- Zwiększenie dostępności budynku urzędu gminy Nowiny poprzez modernizację strefy wejścia głównego.
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2025 roku
więcej: przetargi NOWINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.