Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517676/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont hal magazynowych w Wartkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27890394-1fbc-4581-9fdc-ef5de86084c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont hal magazynowych w Wartkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27890394-1fbc-4581-9fdc-ef5de86084c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054086/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 "Remont hal magazynowych w Wartkowicach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277528,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu hal magazynowych mieszczących się pod adresem: ul. Targowa 18, 99-220 Wartkowice.
2. Zakres robót budowlanych przy remoncie hal magazynowych obejmuje:
2.1. roboty rozbiórkowe;
2.2. roboty przy stolarce budowlanej;
2.3. prace przy elewacji budynku;
2.4. wybetonowanie wjazdów betonowych (b-35) pod wrota z oporem z krawężników;
2.5. wylanie podestów przed drzwiami wejściowymi z miejscem na kratki czyszczące;
2.6. zamontowanie kratek czyszczących z odprowadzeniem wody;
2.7. naprawę dolnej części filarów wiaty garażowej;
2.8. roboty przy systemie orynnowania;
2.9. wymianę i montaż parapetów;
2.10. montaż daszków systemowych z poliwęglanu nad drzwiami wejściowymi;
2.11. demontaż i wykonanie instalacji odgromowej wraz z badaniami i pomiarami.
3. Obiekt jest użytkowany przez Zamawiającego, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót w sposób Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący zminimalizowanie zagrożeń, ograniczeń dostępności i uciążliwości związanych
z wykonywanymi pracami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia -kryterium oceny.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
6. Wykonawca na czas realizacji zamówienia ustanowi Kierownika Budowy, działającego w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
7.1. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8a do SWZ.
7.2. Przedmiar – Załącznik nr 8b do SWZ.
7.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert tj. do dnia 11 października 2024r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.W zawiązku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty;
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.