eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaPrzebudowa i zmiana sposobu użytkowania części magazynowej budynku przy boisku wielofunkcyjnym wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Dukli na zaplecze socjalne



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części magazynowej budynku przy boisku wielofunkcyjnym wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Dukli na zaplecze socjalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b790403-e485-4f00-a732-e768d1269318

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części magazynowej budynku przy boisku wielofunkcyjnym wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Dukli na zaplecze socjalne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b790403-e485-4f00-a732-e768d1269318

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010802/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części magazynowej budynku przy boisku wielofunkcyjnym wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Dukli na zaplecze socjalne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OI.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 335786,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części magazynowej budynku przy boisku wielofunkcyjnym wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej przy ul. Armii Krajowej 1A w Dukli, zlokalizowanego na działkach nr 205/2, 205/3, 205/6, 206/25, 206/43, 206/51 w Dukli na zaplecze socjalne.”

W ramach przedmiotowej inwestycji zamierza się wykonać przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części magazynowej budynku przy boisku wielofunkcyjnym wraz
z zadaszeniem o stałej konstrukcji na zaplecze socjalne hali, tj.:
• 4 pomieszczenia przeznaczone na szatnie,
• 2 pomieszczenia przeznaczone na sanitariaty z prysznicami, umywalkami i toaletami,
• 1 pomieszczenie sanitarne z toaletą, prysznicem, umywalką przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• 1 pomieszczenia dla trenerów,
• 1 pomieszczenie porządkowe
• komunikacja.

Cały zasadniczy układ konstrukcyjny istniejącego budynku po przebudowie i zmianie sposobu użytkowania, pozostaje bez zmian w stosunku do układu obecnego.

Zakres robót obejmuje:
- wykonanie ścianek działowych ok. 207m2
- wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, stropach i podciągach ok. 490m2
- malowanie ścian i sufitów, ok. 275m2
- ułożenie wykładziny winylowej typu Tarkett na ścianach, ok 207m2
- uszczelnienie pomieszczeń mokrych ok 103m2
- wykonanie posadzek z płytek, ok.130m2
- ułożenie wykładziny winylowej typu Tarkett na posadzkach, ok 145 m2
- montaż drzwi wewnętrznych
- montaż opraw oświetleniowych
- rozbudowę istniejącej tablicy bezpiecznikowej budynku,
- instalację siły i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,
- instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- instalację ochrony przeciwprzepięciowej,
- system ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
- wykonanie instalacji grzewczej
- wykonanie instalacji sanitarnej
- wykonanie instalacji wodociągowej
- wykonanie instalacji hydrantowej ppoż.
- biały montaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392767,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392767,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392767,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMLUX Wojciech Turek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842033575

7.3.4) Miejscowość: Lubatówka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-440

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392767,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.