Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488969/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa frezowania pni drzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiortswo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa frezowania pni drzew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd574d2-c73c-45a3-9201-f1b79098edfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191357,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na frezowaniu pni drzew na głębokość 20 cm.
1.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uzupełnienia powstałych wgłębień tj. wyrównania powierzchni oraz uprzątnięcia terenu prac bezpośrednio po zakończeniu usługi.
1.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być realizowane sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Warunki i szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 6 SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do należytej organizacji wykonywanych prac w celu zmniejszenia uciążliwości dla użytkowników dróg i mieszkańców oraz do minimalizacji utrudnień z tytułu prowadzonych prac.
5. Wykonawca zobowiązuje się do:
- prowadzenia prac z należytą starannością
- zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego (kołowego i pieszego),
- wykonania zleconych prac zgodnie z wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca ponosi skutki finansowe i prawne, a także pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania lub nienależytego wykonania prac w pasie drogowym, jak również powstałe w związku z niewłaściwym oznakowaniem i zabezpieczeniem prac.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz zasadami przepisów BHP.
8. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany do przedłożenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności Wykonawcy, ważnej w okresie trwania umowy (lub okresowej odnawianej, z dostarczeniem do Zmawiającego potwierdzonej kserokopii opłaconej polisy na okresy następne) na kwotę w wysokości co najmniej 150 000,00 zł (słownie złotych zł: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć potwierdzenie posiadania ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłacania składek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170172903
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa urządzeń do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka i Rolnictwie (...) w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usługi dystrybucji do instalacji w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 76.".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usługi dystrybucji do instalacji w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 76.".
- "Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z podziałem na części "
- "Konwersja wraz z dostosowaniem prowadzonych w systemie teleinformatycznym EWID2007 baz BDOT500, GESUT i wybranych obiektów bazy EGiB do zgodności z modelami pojęciowymi (...)"
- Zakup i dostawa mebli, sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia dla Chełmskiego Kompleksu Opieki Okołoporodowej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu zieleni "Ogród na skarpie" w Pątnowie
- zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Sanockiej na podstawie projektu zagospodarowania terenu
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2025 - (...) czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie obejmującym swoim zakresem teren Starego Miasta
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz wpodległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z jej pielęgnacją, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Park Stacja Wisła -kontynuacja", dla ZZM w Krakowie.
- Kompleksowe uporządkowanie nieruchomości niezabudowanej położonej w Osielsku przy ul. Tymiankowej 5-15
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.