Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00494562/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 235 71 54
1.5.8.) Numer faksu: 24 235 71 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1440e8f0-ac11-42b7-81af-1314cf8c4742
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259892/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPNF/4/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 694444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Zamawiającego, którego siedziba znajduje się Gostyninie w okresie od 01.11.2024r. do 29.10.2025r., według 4 jadłospisów, które załączone są do SWZ i które będą obowiązywać: Jesień: od 1 października do 31 grudnia, Zima: od 1 stycznia do 31 marca, Wiosna: od 1 kwietnia do 30 czerwca, Lato: od 1 lipca do 30 września. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany jadłospisu na równoważny - zmiana może nastąpić w szczególności w przypadku pogorszenia jakości dostarczanych posiłków, w tym ich smaku i wyglądu, wprowadzania przez Wykonawcę produktów złej jakości mających wpływ na jakość świadczonej usługi, w przypadku wycofania produktów, z których posiłki będą przygotowywane. Jadłospis równoważny zostanie przekazany Wykonawcy z 2-tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności wprowadzenia innego rodzaju diet niż wymienione w jadłospisach, Zamawiający przy udziale dietetyka opracuje wymaganą dietę, Wykonawca będzie zobowiązany do jej dostarczania w ramach obowiązującej umowy-z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z własnych produktów Wykonawcy, z uwzględnieniem diet stosowanych w Ośrodku oraz z zachowaniem wymaganej gramatury produktów. Liczba przygotowywanych posiłków będzie przedstawiona przez Zamawiającego w grafiku 1-tygodniowym. Na dzień ogłoszenia postępowania liczba leczonych pacjentów wynosi 76. W trakcie realizacji zamówienia wskazana liczba może ulec zmianie w zależności od rzeczywistego stanu pacjentów, przy czym Zamawiający gwarantuje, iż ewentualne zmniejszenie nie będzie większe niż 10% zamówienia. Ewentualne zmniejszenie zamówienia, o którym mowa nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdego dnia, bez względu na święta i inne uroczystości zamówione posiłki na własny koszt i ryzyko do Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, ul. Zalesie 1A, woj. mazowieckie, w oddzielnych termosach, które zostaną oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Termosy przeznaczone do przewożenia posiłków udostępnia Wykonawca. Termosy muszą zapewniać utrzymanie optymalnej temperatury i jakości posiłków podczas transportu z kuchni Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, a następnie wnieść termosy zawierające posiłki do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest przesuwanie termosów bezpośrednio po podłodze. Wykonawca zobowiązany jest pozostać w miejscu dostarczenia termosów do momentu policzenia dostarczonych porcji przez kuchenkowe. Miejsce, gdzie Wykonawca wniesie termosy zawierające posiłki zostanie określone przez Zamawiającego i taka informacja zostanie przekazana Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. Odbiór, mycie, wyparzanie i dezynfekcja termosów potrzebnych do świadczenia usługi objętej umową, należy do Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do kontroli zapisów mycia i dezynfekcji termosów prowadzonych w kuchni Wykonawcy.
Dostawy posiłków odbywać się będą w ściśle ustalonych godzinach, tj.:
Śniadanie-godzina 7.30 Obiad wraz z kolacją-godzina 12.45. Zamawiający nie dopuszcza zmiany godzin dostaw posiłków.
Dostarczane posiłki muszą być świeże, z terminem przydatności do spożycia oraz gorące, poza posiłkami, które co do zasady spożywane są na zimno. Zamawiający wymaga zapewnienia określonej temperatury dowożonych posiłków, tj.: Śniadania: zupa 75 stopni C; napój gorący 80 stopni C, Obiad: zupa 75 stopni C; II danie 63 stopnie C; ziemniaki/makarony/kasze 63 stopnie C, sałatki/surówki 4 stopnie C; Kolacja: napój gorący 80 stopni C.
W ramach zawartej umowy Wykonawca dostarczać będzie określone w jadłospisach załączonych do SWZ napoje typu kawa, herbata, kompot itd. „nieposłodzone”. Cukier dostarczany będzie przez Wykonawcę oddzielnie, w ilości zgodnej z liczbą zamawianych posiłków oraz z uwzględnieniem diet, dla których wyszczególnione w jadłospisach napoje powinny być przygotowane z cukrem. Orientacyjna ilość cukru do jednej porcji napoju to 10 g.
Dobór wędlin powinien być zróżnicowany pod kątem produktu z którego jest wykonany (wieprzowe, drobiowe, drobiowe z indyka itp., z niższą zawartością tłuszczu, na diety: lekkostrawną, bogatobiałkową, niskotłuszczową, cukrzycową – wędliny z niską zawartością tłuszczu wysokogatunkowe).
Działalność, o której mowa nie będzie prowadzona w kuchni Zamawiającego. Realizacja świadczenia winna odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym postępowaniem.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały, produkty oraz środki transportu potrzebne do realizacji usługi z należytą starannością i w sposób prawidłowy, zgodny z umową i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, a także personel posiadający zdolności, doświadczenie zawodowe oraz wiedzę w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia przez cały okres jego realizacji, w tym kucharza o doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż wskazane w ofercie. Posiłki muszą być przygotowywane w pomieszczeniach gastronomicznych i przewożone środkiem transportu spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne. W związku ze specyfiką Ośrodka i koniecznością dochowania zasad bezpieczeństwa, Zamawiający określa, iż samochód przy użyciu którego posiłki będą dostarczane nie może być dłuższy niż 6,20 metra. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu usługi objętej zamówieniem. Osoby zajmujące się dowozem i dystrybucją posiłków zobowiązane są do zachowania czystego i schludnego wyglądu osobistego oraz posiadania aktualnych orzeczeń lekarskich dla celów sanitarno – epidemiologicznych o zdolności lub przeciwwskazaniach do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia lub choroby zakaźnej na inne osoby. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wynikające z realizacji zamówienia, w tym za narażenie bądź spowodowanie utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu osób trzecich w związku z realizacją zamówienia. W czasie dowożenia posiłków Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka. Wykonawca,
z którym Zamawiający podpisze umowę zostanie poinformowany o w/w przepisach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka przez swoich pracowników.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w zakresie: zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym, weryfikacji odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków,
- obniżona o więcej niż 5 stopni od wymaganej temperatura ciepłej składowej posiłku (np. zupa, drugie danie) mierzona w punkcie odbioru posiłków upoważnia Zamawiającego do zareklamowania całego posiłku/ów i zwrotu dostawy do Wykonawcy, - zawyżona o więcej niż 5 stopni od wymaganej temperatura zimnej składowej posiłku (np. surówka, wędliny itd.) mierzona w punkcie odbioru posiłków upoważnia Zamawiającego do zareklamowania całego posiłku/ów i zwrotu dostawy do Wykonawcy. Sprawdzania jakości dostarczanych posiłków - stwierdzona podczas dostawy zła jakość posiłków, która zostanie potwierdzona w obecności pracownika Wykonawcy może spowodować reklamację całego posiłku (dostawy). Zamawiający ma prawo do kontroli przez wyznaczoną osobę procesu przygotowania oraz samych posiłków pod względem ilościowym, jakościowym, dietetycznym i higienicznym oraz do kontroli pod względem higienicznym pojazdów do transportu żywności oraz termosów i pojemników, w których żywność jest przewożona.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek pobrania próbek żywności, zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
Wykonawca pozostaje wytwórcą odpadów kuchennych ulegających biodegradacji/produktów nieprzydatnych do spożycia, stąd w ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru resztek pokonsumpcyjnych oraz zapewnienia przystosowanego do tego celu pojemnika lub pojemników o pojemności minimum 60 l łącznie. Odbiór odpadów od Zamawiającego następował będzie w zależności od potrzeby, lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu. Zamawiający zastrzega sobie jednak możliwość częstszego przekazania odpadów pokonsumpcyjnych, w ramach zaproponowanego przez Wykonawcę wynagrodzenia. Zamawiający informuje, iż w skali tygodnia do utylizacji przekazuje około 60 l odpadów pokonsumpcyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do mycia i dezynfekcji pojemników po odbiorze odpadów. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ich utylizacji oraz koszt zakupu pojemników zgodnie z zaleceniami Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej ponosi Wykonawca. Wykonawca odpowiada za postępowanie z odpadami pokonsumpcyjnymi, w tym ich transport i utylizację, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie miejsce do przechowywania odpadów pokonsumpcyjnych powstałych po dostarczonych przez niego posiłkach. Wykonawca każdorazowo po podjęciu odpadów pokonsumpcyjnych z udostępnionego miejsca przedłoży Zamawiającemu, w terminie 7 dni właściwy dokument potwierdzający fakt odebrania odpadów. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umowy z firmą posiadającą uprawnienia przewidziane przepisami prawa w zakresie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonaniem usługi, stwierdzone w wyniku kontroli właściwych organów, między innymi Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej.
Zamówienie realizowane będzie na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ–warunki określone w tym dokumencie stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744585,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763461,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744585,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H. Gastronom Agata Olewnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 611062554
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H. GASTRONOM AGATA OLEWNIK
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.H. GASTRONOM AGATA OLEWNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744585,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 363 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.