Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465403/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d27404a-08c0-4992-9f63-2529ba5f6ff6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Obsługa szatni w wybranych obiektach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/031/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku.
Obsługa szatni obejmuje następujące budynki:
• Budynek B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12,
• Budynek E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Taczaka 9,
• Budynek CA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Obsługa szatni usytuowanej na II piętrze bud. B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12:
1.1. Zabezpieczenie funkcjonowania szatni (na 260 numerków) od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:30 – 22:00 (wg. potrzeb Zamawiającego – maksymalnie 13 godzin dziennie) przez okres 8 miesięcy w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku poprzez zapewnienie dwuzmianowej obsługi.
1.2. Dostosowanie czasu pracy szatni do potrzeb Zamawiającego.
1.3. Przyjmowanie i wydawanie garderoby przyjętej do szatni na przechowanie, wyłącznie na podstawie numerka (żetonu).
1.4. Wydawanie, obowiązkowo za pokwitowaniem, kart/kluczy do sal wykładowych.
1.5. Sprawowanie należytej pieczy nad powierzonym mieniem.
1.6. Zabezpieczenie nieodebranej garderoby i przekazanie jej pracownikom Działu Zarządzania Infrastrukturą.
1.7. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagubionych numerkach (żetonach), zniszczonej, uszkodzonej lub zagubionej garderobie oddanej do szatni na przechowanie.
1.8. Codzienne sprzątanie szatni i zaplecza.
1.9. Przestrzeganie obowiązujących w obiekcie Zamawiającego przepisów bhp i p.poż. (w tym przestrzeganie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w budynku).
2. Obsługa szatni usytuowanej w przyziemiu budynku E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Taczaka 9
2.1. Zabezpieczenie funkcjonowania szatni (na 300 numerków) od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:30-22:00 (wg potrzeb Zamawiającego – maksymalnie 13 godzin dziennie) przez okres 8 miesięcy w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku poprzez zapewnienie dwuzmianowej obsługi.
2.2. Dostosowanie czasu pracy szatni do potrzeb Zamawiającego.
2.3. Przyjmowanie i wydawanie garderoby przyjętej do szatni na przechowanie, wyłącznie na podstawie numerka (żetonu).
2.4. Sprawowanie należytej pieczy nad powierzonym mieniem.
2.5. Zabezpieczenie nieodebranej garderoby i przekazanie jej pracownikom Działu Zarządzania Infrastrukturą.
2.6. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagubionych numerkach (żetonach), zniszczonej, uszkodzonej lub zagubionej garderobie oddanej do szatni na przechowanie.
2.7. Codzienne sprzątanie szatni i zaplecza.
2.8. Przestrzeganie obowiązujących w obiekcie Zamawiającego przepisów bhp i p.poż. (w tym przestrzeganie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w budynku).
3. Obsługa szatni usytuowanej na parterze bud. CA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16:
3.1. Zabezpieczenie funkcjonowania szatni (na 459 numerków) od soboty do niedzieli w godz. 7:30 – 22:00 (wg. potrzeb Zamawiającego– maksymalnie 13 godzin dziennie ) przez okres 8 miesięcy w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku poprzez zapewnienie dwuzmianowej obsługi.
3.2. Dostosowanie czasu pracy szatni do potrzeb Zamawiającego.
3.3. Przyjmowanie i wydawanie garderoby przyjętej do szatni na przechowanie, wyłącznie na podstawie numerka (żetonu).
3.4. Sprawowanie należytej pieczy nad powierzonym mieniem.
3.5. Zabezpieczenie nieodebranej garderoby i przekazanie jej pracownikom Działu Zarządzania Infrastrukturą.
3.6. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagubionych numerkach (żetonach), zniszczonej, uszkodzonej lub zagubionej garderobie oddanej do szatni na przechowanie.
3.7. Codzienne sprzątanie szatni i zaplecza.
3.8. Przestrzeganie obowiązujących w obiekcie Zamawiającego przepisów bhp i p.poż. (w tym przestrzeganie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w budynku).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235290,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441579,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235290,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makropol Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811009671
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zatrudnienie części pracowników
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235290,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy marzec 2025 - luty 2026
- Wykonanie koncepcji projektowej rozbudowy i przebudowy instalacji niskoprądowej elektrycznej (gwarantowanej) w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
- Wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni
- Zakup i dostawa ryb
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. W. Kossaka 106 (wejście B)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO w jednostkach terenowych WWK OHP w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach i lokalach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej "Polanki" w Gdańsku
- USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA, W ZESPOLE BUDYNKÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W WARSZAWIE PRZY ULICY KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 25/KOZIA 1/TRĘBACKA 4 ORAZ TERENU PRZYLEGŁEGO DO W/W BUDYNKÓW
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
- Usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2025 roku
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.