eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańObsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uep

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d27404a-08c0-4992-9f63-2529ba5f6ff6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Obsługa szatni w wybranych obiektach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/031/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa szatni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku.
Obsługa szatni obejmuje następujące budynki:
• Budynek B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12,
• Budynek E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Taczaka 9,
• Budynek CA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Obsługa szatni usytuowanej na II piętrze bud. B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12:
1.1. Zabezpieczenie funkcjonowania szatni (na 260 numerków) od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:30 – 22:00 (wg. potrzeb Zamawiającego – maksymalnie 13 godzin dziennie) przez okres 8 miesięcy w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku poprzez zapewnienie dwuzmianowej obsługi.
1.2. Dostosowanie czasu pracy szatni do potrzeb Zamawiającego.
1.3. Przyjmowanie i wydawanie garderoby przyjętej do szatni na przechowanie, wyłącznie na podstawie numerka (żetonu).
1.4. Wydawanie, obowiązkowo za pokwitowaniem, kart/kluczy do sal wykładowych.
1.5. Sprawowanie należytej pieczy nad powierzonym mieniem.
1.6. Zabezpieczenie nieodebranej garderoby i przekazanie jej pracownikom Działu Zarządzania Infrastrukturą.
1.7. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagubionych numerkach (żetonach), zniszczonej, uszkodzonej lub zagubionej garderobie oddanej do szatni na przechowanie.
1.8. Codzienne sprzątanie szatni i zaplecza.
1.9. Przestrzeganie obowiązujących w obiekcie Zamawiającego przepisów bhp i p.poż. (w tym przestrzeganie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w budynku).
2. Obsługa szatni usytuowanej w przyziemiu budynku E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Taczaka 9
2.1. Zabezpieczenie funkcjonowania szatni (na 300 numerków) od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:30-22:00 (wg potrzeb Zamawiającego – maksymalnie 13 godzin dziennie) przez okres 8 miesięcy w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku poprzez zapewnienie dwuzmianowej obsługi.
2.2. Dostosowanie czasu pracy szatni do potrzeb Zamawiającego.
2.3. Przyjmowanie i wydawanie garderoby przyjętej do szatni na przechowanie, wyłącznie na podstawie numerka (żetonu).
2.4. Sprawowanie należytej pieczy nad powierzonym mieniem.
2.5. Zabezpieczenie nieodebranej garderoby i przekazanie jej pracownikom Działu Zarządzania Infrastrukturą.
2.6. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagubionych numerkach (żetonach), zniszczonej, uszkodzonej lub zagubionej garderobie oddanej do szatni na przechowanie.
2.7. Codzienne sprzątanie szatni i zaplecza.
2.8. Przestrzeganie obowiązujących w obiekcie Zamawiającego przepisów bhp i p.poż. (w tym przestrzeganie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w budynku).
3. Obsługa szatni usytuowanej na parterze bud. CA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16:
3.1. Zabezpieczenie funkcjonowania szatni (na 459 numerków) od soboty do niedzieli w godz. 7:30 – 22:00 (wg. potrzeb Zamawiającego– maksymalnie 13 godzin dziennie ) przez okres 8 miesięcy w terminie od 01.10.2024 roku do 31.05.2025 roku poprzez zapewnienie dwuzmianowej obsługi.
3.2. Dostosowanie czasu pracy szatni do potrzeb Zamawiającego.
3.3. Przyjmowanie i wydawanie garderoby przyjętej do szatni na przechowanie, wyłącznie na podstawie numerka (żetonu).
3.4. Sprawowanie należytej pieczy nad powierzonym mieniem.
3.5. Zabezpieczenie nieodebranej garderoby i przekazanie jej pracownikom Działu Zarządzania Infrastrukturą.
3.6. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagubionych numerkach (żetonach), zniszczonej, uszkodzonej lub zagubionej garderobie oddanej do szatni na przechowanie.
3.7. Codzienne sprzątanie szatni i zaplecza.
3.8. Przestrzeganie obowiązujących w obiekcie Zamawiającego przepisów bhp i p.poż. (w tym przestrzeganie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w budynku).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235290,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441579,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235290,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makropol Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811009671

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zatrudnienie części pracowników


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235290,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.