Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-593
1.5.8.) Numer faksu: 261 554 428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9841511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363363fc-8314-4056-9d53-7e4cd833a5d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58/TP2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150821,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich do garnizonów wojskowych administrowanych przez 32. BLT w Łasku.
[2] Rodzaj zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ. UWAGA! Ilości poszczególnych pozycji asortymentowych nie są wiążące, służą jedynie jako narzędzie oceny ofert do wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Ilości towaru określone w formularzu cenowym zostały ustalone na podstawie zamówień historycznych oraz planowanych potrzeb żywieniowych. Ostateczna ilość zamawianego towaru uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz ograniczenia finansowego (kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia).
[3] Wykonawca sporządza ofertę, określając ceny jednostkowe poszczególnych pozycji asortymentowych. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ stanowić będzie cennik do umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta musi obejmować wycenę całego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.
[4] Dostarczony towar musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ. Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom wskazanym w OPZ. Dostarczane produkty muszą być świeże, z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm oraz być w pierwszym gatunku. Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
[5] Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe.
[6] Wykonawca będzie zapewniał dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie wg asortymentu określonego w formularzu cenowym. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, faksem lub emailem.
[7] Zamawiający zastrzega sobie aby do pierwszej dostawy produktów spożywczych producent/wykonawca dołączył oświadczenie potwierdzające, że produkty spożywcze pochodzą od producenta będącego pod stałym nadzorem właściwej Weterynaryjnej Inspekcji Sanitarnej. Jeżeli produkty pochodzą od innego podmiotu niż ich producent Wykonawca dodatkowo dołączy zaświadczenie potwierdzające, iż podmiot ten jest pod stałym nadzorem właściwego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego lub Weterynaryjnej Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca w odniesieniu do dostaw produktów spożywczych, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie przedstawić dokumenty o których mowa powyżej.
[8] Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego w przypadku występowania alergenów w dostarczonych produktach.
[9] Wykonawca będzie dostarczał towar do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych pod adresem:
Jednostka Wojskowa 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask;
Jednostka Wojskowa 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek (lotnisko);
Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz;
w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do soboty w godz. 05:30 – 06:30), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór towaru.
[10] W przypadkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SWZ na wniosek Zamawiającego dostawy mogą być realizowane w obrębie odpowiedzialności 32 BLT tj. 9 powiatów woj. łódzkiego - bełchatowski, łaski, pabianicki pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15612500-6 - Produkty piekarskie
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193902,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276312,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193902,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia JAZON II Paweł Poryzała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7691393832
7.3.3) Ulica: Dobrzelów 83
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA "JAZON II" PAWEŁ PORYZAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA "JAZON II" PAWEŁ PORYZAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Usługa prania i czyszczenia na sucho
- Ubezpieczenie Gminy Łask i Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Łasku w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2027 r.
- UBEZPIECZENIE POWIATU ŁASKIEGO W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2026 R.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 10 Pod Topola im. J. Korczaka w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę szkolną Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu w 2025r
- "Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baborowie w 2025 roku.
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.)
- Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby szkół podstawowych z terenu gminy Dalików
więcej: Produkty piekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.