Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465169/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Pozezdrze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pozezdrze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 1A
1.5.2.) Miejscowość: Pozezdrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-610
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 8755592 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pozezdrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pozezdrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6a47839-6fe6-4fc6-87ee-5d0fb1ef1b121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Pozezdrze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6a47839-6fe6-4fc6-87ee-5d0fb1ef1b12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001531/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Pozezdrze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.271.2.7.2024.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 933913,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pozezdrze i polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED (koszt kwalifikowany) oraz wymiana szafek i zakup sterowników- przy użyciu sprzętu Wykonawcy Robót.
1. Uzgodnienie prac z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - PGE Dystrybucja S.A. (jeśli zachodzi taka potrzeba na terenie gm. Pozezdrze),
2. Demontaż 510 szt. istniejących opraw (koszty kwalifikowane),
3. Demontaż 50 szt. wysięgników (koszty niekwalifikowane sfinansowane z budżetu gminy Pozezdrze),
4.Demontaż szafek sterujących oświetleniem drogowym w ilości 20 (koszty niekwalifikowane sfinansowane z budżetu gminy Pozezdrze);
4. Montaż 510 szt. nowych opraw; (koszty kwalifikowane);
5. Montaż 50 dostarczonych wysięgników około 50 szt. (koszty niekwalifikowane sfinansowane z budżetu gminy Pozezdrze)- ilość wysięgników do wymiany należy sprecyzować po przeprowadzeniu obowiązkowej wizji w terenie potwierdzonej protokołem odbycia wizji w terenie;
6. Montaż szafek w ilości 20 (koszty niekwalifikowane sfinansowane z budżetu gminy Pozezdrze)
7. Dostawa opraw oświetleniowych ulicznych LED, zgodnych ze złożoną ofertą, odbędzie się w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w liczbie 510 szt. o parametrach zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz wytycznymi programu „Rozświetlamy Polskę”, a w szczególności: Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i, obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
8. Dostawa wysięgników oświetleniowych jednoramiennych o wysięgu L=1.5 m, stalowe, ocynkowane ogniowo, kącie nachylenia 75 stopnia, z uchwytami montażowymi ,
9. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
10. Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego odcinków modernizowanego oświetlenia,
11. Wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos φ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia, potwierdzających deklarowany współczynnik mocy opraw oświetleniowych oraz minimum 50 % redukcje mocy zainstalowanej.
12. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane, o ile jest to konieczne z tytułu zajęcia pasa drogowego.
13. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegających wymianie, w stopniu niezbędnym do uzyskania bezusterkowego odbioru prze Zamawiającego.
14. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, nie mniej niż 5 lat. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, nie mniej niż 5 lat . W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w stanie niepogorszonym parametrów technicznych i użytkowych zamontowanych urządzeń uzyskanych w wyniku realizacji zadania. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne w ww. okresie niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, koszt ten wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu.
Przeglądy będą się odbywały minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego urządzenia, materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 983355,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1268126,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 983355,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński Usługi Instalacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 19/44
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 983355,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 położonego w Nowej Dębie dz. nr ewid. 235
- Aktualizacja Planu adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Mielca do roku 2032 wraz z przeprowadzeniem procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko tego dokumentu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.