eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalskModernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: LODR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Kalsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683852091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rolnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6c8cfc-48a8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku.

Roboty budowlane dla zadania „Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku” obejmować będą m.in.:
1.1. roboty przygotowawcze rozbiórkowe i demontażowe, w tym rozbiórka starych rozdzielnic elektrycznych; wykucie niepotrzebnego osprzętu; wywiezienie w terenu ośrodka i utylizacja gruzu budowlanego oraz starych urządzeń;
1.2. roboty budowlane – wykończeniowe, w tym tynki wyrównawcze, malowanie ścian i sufitów, ułożenie niezbędnych brakujących cokolików z płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniach korytarzy i klatek schodowych; oraz inne niezbędne roboty towarzyszące;
1.3 roboty remontowe instalacji elektrycznych, w tym wymiana kabli aluminiowych na miedziane, doprowadzenie instalacji do nowych punktów – wtyczek, gniazd oraz zasilania opraw oświetleniowych; montaż dodatkowych pionów energetycznych w rurach ochronnych; montaż nowych rozdzielnic piętrowych wraz z osprzętem; oraz inne niezbędne roboty towarzyszące związane z demontażem i ponownym układaniem przewodów elektrycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
2.1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych :
a) Załącznik nr 1a: ST-00.00 Wymagania ogólne
b) Załącznik nr 1b: ST-01.00 Roboty budowlane, wykończeniowe
c) Załącznik nr 1c: ST-03.00 Instalacje elektryczne
2.2. Przedmiar Robót (pomocniczo) ( Załącznik nr 3 do SWZ )
2.3. Dokumentacja Projektowa ( Załączniki nr 4 do SWZ (4a-4h)
2.4. Projektowane postanowienia umowy określone we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty niepodlegający odrzuceniu. Wykonawca Nowe Horyzonty Elektryki Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dekoracyjna 3/510, 65-001 Zielona Góra zaoferowała kwotę 318.018,52 zł ( trzysta osiemnaście tysięcy osiemnaście złotych 52/100 ) brutto, zaś wykonawca SOLT Sp. z o.o., ul. H. Sienkiewicza 28c/28, 78-100 Kołobrzeg zaoferowała kwotę 366.540,00 zł ( trzysta sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset czterdzieści złotych ) brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 234.530,00 zł ( dwieście trzydzieści cztery tysiące pięćset trzydzieści złotych 00/100 ) brutto. Wobec powyższego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych podjął decyzję, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318018,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366540,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.