Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386658/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: LODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Kalsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683852091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rolnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16495423-4d79-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162460/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku hotelowym, czterokondygnacyjnym, a polegające na
wykonaniu dobudowy windy do budynku hotelowego wraz z jego przebudową, oraz wykonanie prac elektrycznych windy
zewnętrznej i obejmować będą m.in.:
1.1. Roboty ziemne – rozebranie fragmentu opaski z kostki betonowej, ręczny wykop jamisty, zabezpieczenie wykopu,
zasypanie ziemią z wykopu po zakończeniu robót oraz wywóz nadmiaru ziemi, rozplantowanie ziemi oraz odtworzenie
opaski z kostki betonowej;
1.2. Konstrukcje z betonu zbrojonego – wykonanie płyty fundamentowej oraz ścian szybu windowego w części podziemnej,
wykonanie żelbetowych wieńców szybu, wykonanie żelbetowej płyty stropowej;
1.3. Roboty murarskie – wymurowanie ścian szybu z bloczków betonowych na zaprawie cienkowarstwowej, osadzenie
prefabrykowanych nadproży L19, zamurowania otworów okiennych i drzwiowych, osadzenie drzwi wewnętrznych
przeciwpożarowych EI 30, Izolacje – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych
szybu;
1.4. Rusztowania – zewnętrzne rurowe ora wewnętrzne ramowe;
1.5. Roboty rozbiórkowe – wykucie w ścianach zewnętrznych okien PCV i parapetów, wykucie drzwi , ścianki działowej,
usunięcie, wywóz i utylizacja gruzu;
1.6. Roboty tynkarskie – wykonanie tynków zewnętrznych cienkowarstwowych wchodzących w skład systemowych
dociepleń, tynki wewnętrzne cementowo-wapienne sufitów, ścian ościeży drzwiowy oraz gładzie gipsowe;
1.7. Posadzki – zerwanie istniejących wykładzin podłogowych, wyrównanie podłoży układanie na zaprawie klejowej płytek
posadzkowych gres, cokolików oraz spoinowanie;
1.8. Roboty malarskie – malowanie szybu dźwigowego od strony zewnętrznej i wewnętrznej, malowanie sufitów i ścian
wewnątrz wskazanych w projekcie pomieszczeń;
1.9. Instalowanie dźwigu osobowego – wszystkie wymagane czynności związane z dostawą, montażem odbiorem
technicznym dźwigu osobowego i przekazaniem do użytkowania;
1.10. Modernizacja istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych - wykonanie nowych instalacji elektrycznych;
2. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych:
Wykonawca na drzwiach wejściowych do budynku od strony podwórka umieści informację o wykonywaniu robót
budowlanych z podaniem nazwy firmy, terminu rozpoczęcia i zakończenia robót. Wszystkie roboty towarzyszące i roboty
tymczasowe Wykonawca wykona na swój koszt i odpowiedzialność.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1 – Projekt budowlany
Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 3 – Specyfikacja Techniczna do projektu instalacji elektrycznych windy zewnętrznej w Hotelu ODR w Kalsku
Załącznik nr 4 Decyzja o zatwierdzeniu projektu nr 41/2023 z dnia 24.01.2023 r
Załącznik nr 5 – Przedmiar Robót
Załącznik nr 6 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 7 Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
44212317-4 - Konstrukcje rusztowań
45262522-6 - Roboty murarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy pzp z uwagi na brak złożonych ofert w postępowaniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
więcej: Konstrukcje rusztowań »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.