Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488445/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4478451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2245479-4058-4b76-a760-40a7af6ed766
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248598,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach zarządzanych przez Bytomskich Mieszkaniach.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
2.1. Część 1 – Wymiana stolarki okiennej w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania (ul. Szkolna 7/5, ul. Wyzwolenia 8b/4, ul. Huty Julia 7/13, ul. Braci Śniadeckich 2/29)
2.1.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmują m.in. wykonanie robót budowlanych murarsko-tynkarskich, malarskich, stolarskich.
2.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Szkolna 7/5
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Szkolna 7/5
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Wyzwolenia 8b/4
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Huty Julia 7/13
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Braci Śniadeckich 2/29
które stanowią Załącznik Nr 1.1.b do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1cbxMA_c5EjcxLWdtuqKVuIg9BDXaqJ9v/view?usp=sharing
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 147961,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach zarządzanych przez Bytomskich Mieszkaniach.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części:
2.2. Część 2 – Wymiana stolarki okiennej w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania (ul. Witczaka 71/6, ul. Kolonia Zgorzelec 30/1, ul. Fitelberga 5/58, ul. Matejki 40/1)
2.2.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują m.in. wykonanie robót budowlanych murarsko-tynkarskich, malarskich, stolarskich
2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Witczaka 71/6
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Witczaka 71/6
• Informacją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach – dot. ul. Kolonia Zgorzelec 30/1
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Kolonia Zgorzelec 30/1
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Fitelberga 5/58
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Matejki 40/1
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej – dot. ul. Matejki 40/1
które stanowią Załącznik Nr 1.2.b do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1C5qzahUgsgCCWdeefIXn0jjvj_a2o_mg/view?usp=sharing
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 100637,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98067,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98067,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98067,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES S.C. Anna Zając, Krzysztof Fronc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 498 015 09 79
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRES S.C. ANNA ZAJĄC, KRZYSZTOF FRONC
jakie przetargi wygrała firma
PROGRES S.C. ANNA ZAJĄC, KRZYSZTOF FRONC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98067,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74547,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74547,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74547,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES SC Anna Zając, Krzysztof Fronc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980150979
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRES S.C. ANNA ZAJĄC, KRZYSZTOF FRONC
jakie przetargi wygrała firma
PROGRES S.C. ANNA ZAJĄC, KRZYSZTOF FRONC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74547,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa sprzętu fotograficznego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych i Ogólnokształcących
- "Regeneracja zawieszeń naczyń wyciągowych dla Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I i Cześć II
- Dostawa materiałów szewnych oraz wyrobów medycznych
- "Likwidacja obiektów budowlanych: Rurociąg sprężonego Powietrza 7atm od sprężarek do szybu IV, Rurociąg odprowadzający wodę dołową szyb I i II, Rurociąg głównego odwadniania od studni szyb SZ/L1; ..."
- "Likwidacja rurociągu tłocznego ścieków oczyszczonych z oczyszczalni biologicznej Nikiszowiec na szyb Roździeński Rejon Wieczorek II dla SRK S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji".
- Dostawa wyrobów medycznych do diatermii
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
- Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Czosnów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.