eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBezpiecznie w mieście - Kompleksowy program budowy i modernizacji przejść dla pieszych w M. Słupsk



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bezpiecznie w mieście - Kompleksowy program budowy i modernizacji przejść dla pieszych w M. Słupsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpiecznie w mieście - Kompleksowy program budowy i modernizacji przejść dla pieszych w M. Słupsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f3beaa-b447-4f68-9e19-b3c6d14d29f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Bezpiecznie w mieście - Kompleksowy program budowy i modernizacji przejść dla pieszych w M. Słupsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.35.2024.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy i modernizacji przejść dla pieszych zlokalizowanych na terenie Miasta Słupska dla pięciu zadań:
1)Zadanie I: Modernizacja przejścia dla pieszych przy ul. Zaborowskiej
2)Zadanie II: Modernizacja przejścia dla pieszych przy ul. Hubalczyków (przy skrzyżowaniu z ul. Kosynierów Gdyńskich)
3)Zadanie III: Modernizacja przejścia dla pieszych przy ul. Hubalczyków (przy przejściu do Parku Wschodniego)
4)Zadanie IV: Wyznaczenie przejścia dla pieszych przy ul. 3-go Maja
5)Zadanie V: Modernizacja przejścia dla pieszych przy ul. Kaszubskiej
2.Zakres robót i prac obejmuje między innymi:
1)dla zadania I, II:
-budowę doświetlenia przejścia dla pieszych
2)dla zadania III:
-budowę doświetlenia przejścia dla pieszych
-przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej
3)dla zadania IV:
-wyznaczenie nowego przejścia dla pieszych
-budowę doświetlenia przejścia dla pieszych
-przebudowę chodnika
4)dla zadania V:
-budowę doświetlenia przejścia dla pieszych
-przebudowę chodnika
3.Należy wykonać i zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w momencie rozpoczęcia prac budowlanych pięć tablic informacyjnych o wym. 90 x 60 cm, określonych według wzoru na rys. nr 1, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez przedmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (z późniejszymi zmianami), których edytowalne pliki cyfrowe udostępnione są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem: www.gov.pl/premier/dzialania-informacyjne
4.Tablica informacyjna musi zawierać:
a)barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej,
b)nazwę programu: Rządowy Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022 – 2024 (2024 r.),
c)nazwę zadania: „Bezpiecznie w mieście – Kompleksowy program budowy i modernizacji przejść dla pieszych w M. Słupsk”,
d)datę podpisania Umowy o dofinansowaniu zadania.
e)Tablice przed wykonaniem wymagać będą akceptacji Zamawiającego.
5.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn.:
-Zadanie I: Przebudowa drogi gminnej nr 116270G (ul. Marii Zaborowskiej) w zakresie budowy doświetlenia przejścia dla pieszych
-Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej nr 116072G (ul. Hubalczyków) w zakresie budowy doświetlenia przejścia dla pieszych
-Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej nr 116072G (ul. Hubalczyków) w zakresie budowy doświetlenia przejścia dla pieszych oraz przebudowy chodnika i ścieżki rowerowej
-Zadanie IV: Przebudowa drogi powiatowej nr 1015G (ul. 3-go Maja) w zakresie wyznaczenia i budowy doświetlenia przejścia dla pieszych oraz przebudowy chodnika
-Zadanie V: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 213 (ul. Kaszubska) w zakresie budowy doświetlenia przejścia dla pieszych oraz przebudowy chodnika, wykonanej przez Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku mgr inż. Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-171 Gdańsk, która stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
a)opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeń oraz wdrożenia ich na czas wykonania robót,
b)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
c)wykonania zestawienia długości i powierzchni wybudowanych poszczególnych elementów infrastruktury drogowej, wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,
d)zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
e)przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
f)utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
7.Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe.
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
10.Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253165,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411305,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253165,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Energetycznych ARINSTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393210080

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253165,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-14 do 2024-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.