Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00465124/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem zestawu kontenerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.michalak@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2599/najem-zestawu-kontenerow-11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w zakresie lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem zestawu kontenerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a11e42-096b-4b04-9f28-6a00f45c4165
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZLZ.26.152.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem na rzecz Zamawiającego zestawu kontenerów tworzących dwa odrębne obiekty:
1) magazynowy, tworzący jedną przestrzeń,
2) warsztatowo-techniczny, tworzący trzy przestrzenie: jedną testową, jedną warsztatowo – montażową oraz jedną sanitarno – socjalną
(dalej łącznie, wraz z wyposażeniem, o którym mowa w Umowie (załącznik nr 4 do SWZ) i OPZ jako „Przedmiot najmu”).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa Załącznik nr 1 do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1349433,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MRONCZ & NADSTAWEK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 250813235
7.3.3) Ulica: ul. Zdunowska 68
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MRONCZ & NADSTAWEK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MRONCZ & NADSTAWEK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) rysunki techniczne (§ 3 Umowy): 2 dni robocze od dnia zawarcia Umowy,
2)przygotowanie Przedmiotu najmu (§ 4 Umowy): 20 dni roboczych od dnia akceptacji rysunków technicznych zgodnie z § 3 Umowy,
3)okres najmu: 18 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Przedmiotu najmu bez uwag, zgodnie z § 4 Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktu leczniczego Durwalumab.
- Przedłużenie gwarancji na urządzenia do przechowywania danych i serwery Fujitsu będące w posiadaniu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach obsługujących przyległy teren (DOPT 2C, DOPT 14.1), zrealizowanych w ramach budowy drogi S17 (obwodnica Kołbieli)
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Remont obwałowania rzeki Brynicy w Czeladzi w km 10+400-10+500. Etap II: Realizacja - Remont obwałowania wraz z wymianą infrastruktury energetycznej
- Dostawa produktu leczniczego Atezolizumab rozliczanego w programie lekowym B6.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach zieleni z podziałem na dwa Zadania"
- Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gminy Puławy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Mój Orlik 2012" - budowa nowych kontenerów
- Budowa szatni sportowej na boisku sportowym w m. Korzenica wraz z opracowaniem dokumentacji technicznej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.