Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484659/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mogilany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Mogilany
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-031
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 270-10-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mogilany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2821ea-7b2b-4f3e-98b2-18161d36a497
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058028/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484659
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641659,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach".Część I - Dostosowanie wejścia/wyjścia do budynku (zmiana układu komunikacyjnego wejścia/wyjścia, wymiana drzwi, montaż automatu otwierającego drzwi i videodomofonu) w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej, która to określa szczegółowy zakres zamówienia m.in. Załącznik nr 8 - Projekt techniczny, Załącznik nr 9 - przedmiar robót, Załącznik nr 12 - Projekt umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ
Zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 139442 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach". Część II - Urządzenie dostępnej toalety, w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej, która to określa szczegółowy zakres zamówienia m.in. Załącznik nr 8 - projekt techniczny, Załącznik nr 9 - przedmiar robót, Załącznik nr 12 - Projekt umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ
Zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 502216 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po odmowie podpisania umowy przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający informuje, że w postepowaniu kolejna złożona oferta z najniższą ceną jest na kwotę 276 000,00 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 142 928,83 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138630,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041310,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postepowaniu została złożona oferta na kwotę 606 655,68 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 514 772,39 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606655,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618940,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MOGILANY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Mogilanach
- Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany
więcej: przetargi MOGILANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.