Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499180/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Polkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48768432911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgm-polkowice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pgm-polkowice.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Polkowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf4f262-b297-47a7-a7a1-252a51ec745a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje :
Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych , tzn. zabezpieczenie terenu ; podjęcie i wykonanie działań naprawczych.
1) Wykonanie powierzchni asfaltowej grubości powierzchni z podbudową (droga)
- wycięcie asfaltu
- wykucie, załadowanie na auto i wywiezienie na składowisko
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- odtworzenie nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej gr. do 10 cm (grubość dostosowana do istniejącej nawierzchni)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton, asfalt)
2) Wykonanie powierzchni betonowej grubości powierzchni z podbudową (droga, chodnik)
- wycięcie betonu
- wykucie, załadowanie na auto i wywiezienie na składowisko
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- wykonanie nawierzchni betonowej o gr. do 20 cm (grubość dostosowana do istniejącej nawierzchni)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton)
3) Wykonanie powierzchni z kostki brukowej z podbudową (droga-chodnik)
a) Kostka brukowa 6 cm
- rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm (częściowo nowej)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton, kostka betonowa 6cm)
b) Kostka brukowa 8 cm
- rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (częściowo nowej)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton, kostka betonowa 8cm)
4) Wykonanie powierzchni zielonej (poboczy - trawnika)
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- odtworzenie warstwy humusu 30 cm
- odtworzenie trawnika łącznie z pierwszym koszeniem
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, humus, trawa)
5) Wzmocnienie istniejącej konstrukcji warstwy betonuC-16/20 1 cm grubości
2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz do poniesienia kosztów z tym związanych.
3. Koszty opłat za zajęcie pasa drogowego ponosi zamawiający.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do posiadania kart odpadów na wywożone materiały na składowisko.
5. Miejsce realizacji zadania – gmina Polkowice.
7. Dodatkowe prace nie ujęte w PFU będą rozliczone kosztorysem powykonawczym na podstawie średnich notowań cen Sekocenbud lub oddzielnym zleceniem.
8. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy ( PFU )
9. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat .
10. Odtworzenie terenu tzn. zabezpieczenie terenu i podjęcie działań naprawczych przez Wykonawcę, nastąpi natychmiast po usunięciu awarii- max 20 minut licząc od telefonicznego zgłoszenia przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta wpłynęła po terminie składania ofert i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZPINNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wąwolnica w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.