eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecModernizacja oddziałów szpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oddziałów szpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 48

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wsnlc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-658131a1-fef7-40cc-84cf-8421df7f7e5c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oddziałów szpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658131a1-fef7-40cc-84cf-8421df7f7e5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050168/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja bazy materialnej oddziałów szpitalnych (dofinansowanie - środki alkoholowe i narkomania)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozwój i modernizacja bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego II z pododdziałem terapii zaburzeń lękowych i psychosomatycznych oraz Oddziału Psychiatrii Sądowej o wzmocnionym zabezpieczeniu
1. Zakres robót:
I. w Oddziale Psychiatrycznym Ogólnym II z pododdziałem terapii zaburzeń lękowych i psychosomatycznych:
a) demontaż armatury sanitarnej.
b) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych.
c) zerwanie płytek i rozebranie ścianek.
d) naprawa uszkodzonych powierzchni ścian i sufitów.
e) wymiana elementów instalacji i montaż nowych podejść.
f) płytkowanie powierzchni.
II. w Oddziale Psychiatrii Sądowej o wzmocnionym zabezpieczeniu
a) wykucie z muru ościeżnic.
b) zerwanie płytek i rozebranie ścianek.
c) demontaż wykładzin podłogowych.
d) wykonanie wylewek i przygotowanie powierzchni podłóg pod wykładziny.
e) ułożenie wykładzin podłogowych.
f) wykucie ościeżnic w salach chorych oraz montaż nowych wraz z wymianą skrzydeł drzwiowych.
g) tynkowanie ścian w miejscach osadzenia nowych ościeżnic.
h) naprawa uszkodzonych powierzchni ścian i sufitów.
i) przygotowanie powierzchni do malowania: zeskrobanie starej farby, gipsowanie uszkodzonych powierzchni, gruntowanie.
j) montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych.
k) wykonanie posadzek i ścian z płytek ceramicznych oraz malowanie pomieszczeń.
l) malowanie powierzchni ścian i sufitów w salach chorych, korytarzach i gabinetach
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
Zał. nr 6 - Przedmiar robót
Zał. nr 7 – Schemat techniczny
Zał. nr 8 – Warunki techniczne (WTWiORB)
Zał. nr 9 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414449,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447476,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414449,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU BRAMOSTAL Mateusz Kołacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241278705

7.3.3) Ulica: LEŚNA

7.3.4) Miejscowość: PORAJ

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414449,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.