Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486911/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00495269/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno, 13
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 8415060
1.5.8.) Numer faksu: 43 8415060 wew. 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1ec193a-7f2a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna organu władzy lokalnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ec193a-7f2a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056698/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania pomieszczeń DPS w Skrzynnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 755898,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w budynkach DPS w Skrzynnie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń mieszkalnych, użytkowych, biurowych oraz ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń gospodarczych
o łącznej powierzchni 3765,37 m2.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ww. powierzchni, tj. zwiększenia lub zmniejszenia. Zmniejszenie powierzchni nastąpić może w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a między innymi
w przypadku: najmu, prowadzonych prac remontowych lub inwestycyjnych, epidemii, zmniejszenia ilości mieszkańców, zmniejszenia środków budżetowych Zamawiającego przez organ prowadzący. Wartością zamówienia będzie wówczas wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości usługi, a w szczególności Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń odszkodowawczych od Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres usługi (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845233,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845233,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845233,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie dla Osób Potrzebujących Pomocy "Razem"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8321854483
7.3.3) Ulica: Skrzynno 13
7.3.4) Miejscowość: Ostrówek
7.3.5) Kod pocztowy: 98-311
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH POMOCY "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH POMOCY "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845233,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.