Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00413936/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i budowa dróg oraz chodników na terenie miasta Pyzdry wraz z rozbudową sieci gazowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO PYZDRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Taczanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyzdry
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pyzdry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i budowa dróg oraz chodników na terenie miasta Pyzdry wraz z rozbudową sieci gazowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b094a045-346b-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043267/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i budowa dróg oraz chodników na terenie miasta Pyzdry wraz z rozbudową sieci gazowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w PyzdrachZakres zamówienia obejmuje roboty projektowe i wykonawcze określone zakresem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, a w szczególności opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej oraz projektu technicznego wymiany istniejącego źródła ciepła na kotłownię gazową kondensacyjną oraz wymianę części grzejników z montażem zaworów termostatycznych i głowicami termostatycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 255000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Budowa i modernizacja dróg gminnych.Przedmiotem zamówienia jest:
1. modernizacja ul. 11 Listopada, ul. Wąskiej oraz chodników w Pyzdrach w oparciu o załączoną dokumentację;
2. zaprojektowanie i budowa ulic w obrębie ulicy Dworcowej i ul. Kochanowskiego w miejscowości Pyzdry wraz z budową kanalizacji deszczowej w oparciu o załączone przez Zamawiającego Programy Funkcjonalno-Użytkowe;
3. zaprojektowanie i budowa ul. Plac Sikorskiego oraz ul. Nowoogrodowej w oparciu o załączone przez Zamawiającego Programy Funkcjonalno-Użytkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 4660000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Rozbudowa sieci gazowej.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci gazowej w miejscowości Pyzdry przy ul. Szybskiej, ul. B. Pobożnego, ul. Łokietka, ul. Farnej w oparciu o załączone przez Zamawiającego Programy Funkcjonalno-Użytkowe;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
4.5.5.) Wartość części: 1018000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861720308
7.3.4) Miejscowość: Ruszkowo 7A
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, polegającego na błędnym wskazaniu wartości jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przekraczającą kwotę zabezpieczoną w budżecie Gminy Pyzdry na realizacje ww. zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8142292,16 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927665,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861720308
7.3.4) Miejscowość: Ruszkowo 7 A
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.