Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44b8e437-31df-49d1-ba0f-bb93a81b9eab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039178/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów (art. 214 ust. 1 pkt 1 lit b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Związane jest to z faktem, że właścicielem urządzeń oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia jest Enea Oświetlenie Sp. z o.o. Właścicielowi, zgodnie z kodeksem cywilnym, przysługuje prawo korzystania z rzeczy, z wyłączeniem innych osób. Prawo własności jest uznawane za prawo wyłączne, które wchodzi w zakres zastosowania wspomnianego zwolnienia z powodu wystąpienia okoliczności z art. 214 ust. 1 lit. b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlenia w zakresie:
1.1. zapewnienia oświetlenia w tym wykonanie programu poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego obejmujących swym zakresem oświetlenie wskazane w lokalizacjach wyszczególnionych w załączniku nr 1
1.2. bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych zabudowanych w ramach realizacji zadania tj.:
monitoring i ewidencja stanu majątkowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej, gotowości ruchowej, obsługi reklamacyjnej, obsługi gwarancyjnej.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zaprosił wykonawcę do negocjacji w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy PZP. Jednakże, podczas przeprowadzonych negocjacji Zamawiającyi Wykonawca nie osiągnęli porozumienia, ponieważ Zamawiający nie zaakceptował zaoferowanej przez Wykonawcę ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Dostawa produktów leczniczych refundowanych w ramach programów lekowych
- Wykonanie instalacji zapobiegających zadymianiu klatek schodowych, przedsionków pożarowych i wind łącznie z przedsionkami wraz z koniecznymi przebudowami
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- ZARZĄDZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL w latach 2025-2027
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.