eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoWykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44b8e437-31df-49d1-ba0f-bb93a81b9eab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039178/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wykonanie poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Puszczykowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów (art. 214 ust. 1 pkt 1 lit b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Związane jest to z faktem, że właścicielem urządzeń oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia jest Enea Oświetlenie Sp. z o.o. Właścicielowi, zgodnie z kodeksem cywilnym, przysługuje prawo korzystania z rzeczy, z wyłączeniem innych osób. Prawo własności jest uznawane za prawo wyłączne, które wchodzi w zakres zastosowania wspomnianego zwolnienia z powodu wystąpienia okoliczności z art. 214 ust. 1 lit. b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlenia w zakresie:
1.1. zapewnienia oświetlenia w tym wykonanie programu poprawy jakości i efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego obejmujących swym zakresem oświetlenie wskazane w lokalizacjach wyszczególnionych w załączniku nr 1
1.2. bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych zabudowanych w ramach realizacji zadania tj.:
monitoring i ewidencja stanu majątkowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej, gotowości ruchowej, obsługi reklamacyjnej, obsługi gwarancyjnej.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zaprosił wykonawcę do negocjacji w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy PZP. Jednakże, podczas przeprowadzonych negocjacji Zamawiający
i Wykonawca nie osiągnęli porozumienia, ponieważ Zamawiający nie zaakceptował zaoferowanej przez Wykonawcę ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.