Og³oszenie z dnia 2023-12-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00070180/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Ko³czyg³owy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£CZYG£OWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. S³upska 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³czyg³owy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213909
1.5.8.) Numer faksu: 598213597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Ko³czyg³owy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-795a6cbf-980d-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00544519
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054437/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-¶ciekowej na terenie gminy Ko³czyg³owy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umowa o przyznanie pomocy Nr 00035-65150-UM1110022/22 z dnia 25.10.2023 r. – dofinansowanie ze ¶rodków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-¶ciekowa”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-795a6cbf-980d-11ee-9ee7-e2087ac16d093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
2. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) i poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamowienia.
8. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ko³czyg³owy.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@kolczyglowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RII.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1: Budowa infrastruktury wodno - ¶ciekowej w miejscowo¶ciach Radusz, Jezierze, Ga³±¼nia Wielka i Podgórze
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 1 jest zaprojektowanie oraz realizacja robót budowlanych zwi±zanych z budow± infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej na terenie miejscowo¶ci Radusz, Jezierze, Ga³±¼nia Wielka i Podgórze.
2. W zakres zadañ Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej (projekty budowlane, projekty wykonawcze i techniczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnieñ, opinii, postanowieñ i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowê lub zg³oszenia robót budowlanych, a nastêpnie kompletna realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowan± dokumentacjê projektow± oraz Program Funkcjonalno–U¿ytkowy i SWZ.
3. Do zadañ Wykonawcy nale¿eæ bêdzie tak¿e opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp, przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, skuteczne dokonanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o rozpoczêciu budowy, a tak¿e przygotowanie wszelkich obowi±zuj±cych prawem dokumentów umo¿liwiaj±cych dokonanie przez Zamawiaj±cego zawiadomienia o zakoñczeniu budowy lub uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie wraz z uczestnictwem Wykonawcy w jego procedowaniu (je¶li wymagane).
4. Zakres robót budowlanych bêdzie obejmowaæ m. in. nastêpuj±ce elementy:
1) budowê sieci wodno – kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Jezierze, w ramach której planuje siê opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci wodoci±gowej rozdzielczej z rur i kszta³tek PE100RC SDR17 PN10 o ¶rednicy D=110/90mm wraz z armatur± odcinaj±c±, hydrantami p.po¿., oznakowaniem o d³ugo¶ci ok. 1 165,40 mb oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur i kszta³tek PCV-U (lite) SDR34 SN8 o ¶rednicy D=160/200mm wraz z uzbrojeniem w studnie kanalizacyjne z krêgów betonowych D=1200mm o d³ugo¶ci ok. 1 019,60 mb, a tak¿e odtworzenie nawierzchni drogi gruntowej za pomoc± t³ucznia kamiennego o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm na powierzchni ok. 300 m2;
2) budowê sieci wodno – kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Radusz, w ramach której planuje siê opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci wodoci±gowej rozdzielczej z rur i kszta³tek PE100RC SDR17 PN10 ¶rednicy D=110/90mm wraz z armatur± odcinaj±c±, hydrantami p.po¿., oznakowaniem o d³ugo¶ci ok. 765,60 (D=110mm) i 435,60 mb (D=90mm) oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur i kszta³tek PCV-U (lite) SDR34 SN8 o ¶rednicy D=160/200mm o d³ugo¶ci ok. 1 489,70 mb wraz z uzbrojeniem w studnie kanalizacyjne z krêgów betonowych D=1200mm oraz ruroci±gu kanalizacji sanitarnej t³ocznej z rur i kszta³tek PE100 RC SDR17 PN10 o ¶rednicy D=90mm i d³ugo¶ci ok. 601,0 mb wraz z kompletn± przepompowni± ¶cieków i infrastruktur± jej towarzysz±c± tj. przy³±cze elektroenergetyczne, ogrodzenie i utwardzenie terenu, o¶wietlenie, przy³±cze wody, ¿urawik do obs³ugi pomp zatapialnych;
3) budowê sieci kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Radusz, w ramach której planuje siê opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur i kszta³tek PCV-U (lite) SDR34 SN8 o ¶rednicy D=200mm i d³ugo¶ci ok. 365,40 mb wraz z uzbrojeniem w studnie kanalizacyjne z krêgów betonowych D=1200mm;
4) budowê sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Ga³±¼nia Wielka, w ramach której planuje siê opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci wodoci±gowej rozdzielczej z rur i kszta³tek PE100RC SDR17 PN10 o ¶rednicy D=110/90mm wraz z armatur± odcinaj±c±, hydrantami p.po¿., oznakowaniem o d³ugo¶ci ok. 400,40 mb;
5) budowa przy³±cza wodoci±gowego w miejscowo¶ci Podgórze, w ramach której planuje siê opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie przy³±cza wodoci±gowego z rur i kszta³tek PE100 RC SDR17 PN10 o ¶rednicy D=63mm wraz z armatur± odcinaj±c± oraz studni± wodomierzow± i zaworem spustowym D=50/63mm o d³ugo¶ci ok. 2 883,50 mb dla zaopatrzenia w wodê nieruchomo¶ci zlokalizowanej pod numerem adresowym Podgórze 18. W zakres prac wchodzi równie¿ odtworzenie nawierzchni drogi gruntowej za pomoc± t³ucznia kamiennego o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm na powierzchni ok. 550 m2.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Uwaga: Przedstawione w Programie Funkcjonalno–U¿ytkowym parametry techniczne (d³ugo¶æ sieci, ilo¶æ studzienek lub zasuw) planowanej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej stanowi± warto¶ci minimalne. Ponadto d³ugo¶ci poszczególnych sieci i przy³±czy wodno-kanalizacyjnych s± warto¶ciami orientacyjnymi wynikaj±cymi z odleg³o¶ci mierzonych z map sytuacyjno-wysoko¶ciowych do celów informacyjnych. Rzeczywiste d³ugo¶ci przewodów wodno-kanalizacyjnych oraz ilo¶æ elementów towarzysz±cych (studnie kanalizacyjne, hydranty, zasuwy) zostan± okre¶lone w opracowanej dokumentacji projektowej. Ewentualne zwiêkszenie parametrów technicznych poszczególnych sieci, a tak¿e zmiany przebiegu ich tras, nie bêd± skutkowaæ zmian± wynagrodzenia umownego.
7. Dokumentacja projektowo - wykonawcza powinna byæ opracowana z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami prawa i normami. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie na podstawie udzielonego mu przez Zamawiaj±cego pe³nomocnictwa do uzyskania wszystkich niezbêdnych pozwoleñ, uzgodnieñ, decyzji i zezwoleñ zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o ile bêd± konieczne. Dokumentacja projektowa bêdzie przekazywana Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia w nastêpuj±cych etapach:
1) Etap I – Koncepcja;
2) Etap II – Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu, w celu z³o¿enia wniosku o pozwolenie na budowê;
3) Etap III – Projekty techniczne/wykonawcze we wszystkich bran¿ach;
4) Etap IV - Dokumentacja powykonawcza odbiorowa.
8. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy przed³o¿y do akceptacji Zamawiaj±cemu harmonogramy rzeczowo – finansowe (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9AA do SWZ) ukazuj±cy g³ówne etapy przedmiotu zamówienia oraz ich warto¶ci. Ka¿dorazowa zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego wymaga uzyskania akceptacji Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Okres gwarancji na roboty budowlane – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny
ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C =cena najni¿sza brutto*/cena oferty ocenianej brutto
x 100 pkt x 60%. Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w
Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) okres gwarancji – waga 40% G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”, okres gwarancji 36
m-cy (minimalny okres gwarancji) - 0 pkt, okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt, okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt Okres gwarancji liczony
jest w miesi±cach. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2 – Przebudowa zbiornika retencyjnego do magazynowania wody pitnej w miejscowo¶ci Ga³±¼nia Ma³a
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 2 jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± istniej±cego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wody pitnej poprzez zabudowê nowego podziemnego (poziomego) zbiornika retencyjnego wykonanego ze stali nierdzewnej o pojemno¶ci u¿ytkowej ok. 50 m3, na potrzeby zaopatrzenia w wodê mieszkañców miejscowo¶ci Ga³±¼nia Ma³a.
2. W zakres zadañ Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej (projekty budowlane, projekty wykonawcze i techniczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnieñ, opinii, postanowieñ i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowê lub zg³oszenia robót budowlanych, a nastêpnie kompletna realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowan± dokumentacjê projektow± oraz Program Funkcjonalno–U¿ytkowy i SWZ.
3. Do zadañ Wykonawcy nale¿eæ bêdzie tak¿e opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp, przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, skuteczne dokonanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o rozpoczêciu budowy, a tak¿e przygotowanie wszelkich obowi±zuj±cych prawem dokumentów umo¿liwiaj±cych dokonanie przez Zamawiaj±cego zawiadomienia o zakoñczeniu budowy lub uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie wraz z uczestnictwem Wykonawcy w jego procedowaniu (je¶li wymagane).
4. Zakres robót budowlanych bêdzie obejmowaæ m. in. nastêpuj±ce elementy:
a) prace ziemne i rozbiórkowe zwi±zane z demonta¿em zbiornika oraz infrastruktury towarzysz±cej;
b) utwardzenie terenu w postaci placu manewrowego z kostki betonowej o powierzchni ok. 100 m2;
c) budowê schodów terenowych wej¶ciowych wraz z balustrad±;
d) budowê ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym o d³ugo¶ci ok. 95 mb wraz z furtk± i bram± wjazdow±;
e) przebudowê odcinka sieci wodoci±gowej z rur i kszta³tek PE100RC SDR17 PN10 o ¶rednicy D=110/90mm wraz z armatur± odcinaj±c±, hydrantem p.po¿., oznakowaniem o d³ugo¶ci ok. 40,00 mb;
f) budowê podziemnego (poziomego) zbiornika retencyjnego ze stali nierdzewnej o pojemno¶ci ok. 50 m3 wraz infrastruktur± towarzysz±c±;
g) budowê komory zaworu redukcyjnego ci¶nienia i przep³ywu wody wyposa¿onej m.in. w przepustnicê z napêdem elektrycznym, reduktor ci¶nienia, filtr siatkowy oraz wodomierz przemys³owy;
h) budowê betonowej studni przelewowej z krêgów betonowych D=1500mm;
i) budowê wewnêtrznej instalacji elektroenergetycznej;
j) budowê o¶wietlenia w postaci s³upów i opraw o¶wietleniowych LED (4 sztuki);
k) wdro¿enie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy w systemie SCADA.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Dokumentacja projektowo - wykonawcza powinna byæ opracowana z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami prawa i normami. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie na podstawie udzielonego mu przez Zamawiaj±cego pe³nomocnictwa do uzyskania wszystkich niezbêdnych pozwoleñ, uzgodnieñ, decyzji i zezwoleñ zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o ile bêd± konieczne. Dokumentacja projektowa bêdzie przekazywana Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia w nastêpuj±cych etapach:
1) Etap I – Koncepcja;
2) Etap II – Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu, w celu z³o¿enia wniosku o pozwolenie na budowê;
3) Etap III – Projekty techniczne/wykonawcze we wszystkich bran¿ach;
4) Etap IV - Dokumentacja powykonawcza odbiorowa.
7. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy przed³o¿y do akceptacji Zamawiaj±cemu harmonogramy rzeczowo – finansowe (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9BB do SWZ) ukazuj±cy g³ówne etapy przedmiotu zamówienia oraz ich warto¶ci. Ka¿dorazowa zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego wymaga uzyskania akceptacji Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Okres gwarancji na roboty budowlane – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny
ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C =cena najni¿sza brutto*/cena oferty ocenianej brutto
x 100 pkt x 60%. Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w
Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) okres gwarancji – waga 40% G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”, okres gwarancji 36
m-cy (minimalny okres gwarancji) - 0 pkt, okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt, okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt Okres gwarancji liczony
jest w miesi±cach. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
dla CZʦCI NR 1
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 1.000.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania do¶wiadczenia zawodowego: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie sieci wodoci±gowej lub sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków o warto¶ci niemniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto;
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
- jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
- jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
dla CZʦCI NR 2
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 200.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania do¶wiadczenia zawodowego: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie zbiornika do gromadzenia wody uzdatnionej o objêto¶ci min. 30 m3 o warto¶ci niemniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto;
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
- jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
- jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu (dla Czê¶ci nr 1 oraz Czê¶ci nr 2):
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z po¼n. zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dla Czê¶ci nr 1):
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 1.000.000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomiczne lub finansowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
2) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dla Czê¶ci nr 2):
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 200.000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomiczne lub finansowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
3) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (dla Czê¶ci nr 1 oraz Czê¶ci nr 2):
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 4 do SWZ; Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy – wype³niony i podpisany przez Wykonawcê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w
zak³adce „Informacje podstawowe”.
2. Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym
Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9A do SWZ dla Czê¶ci nr 1 oraz we
wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9B do SWZ dla Czê¶ci nr 2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod
rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z pó¼n. zm.):1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Pe³nienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.