eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pątnów"Remont dachu zabytkowego kościoła w Dzietrznikach"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu zabytkowego kościoła w Dzietrznikach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Dzietrznikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040047476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dzietrzniki 245

1.5.2.) Miejscowość: Pątnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://patnow.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e3928f1-80e7-43ed-8b62-2a02e931e75c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wspólnota wyznaniowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dachu zabytkowego kościoła w Dzietrznikach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e3928f1-80e7-43ed-8b62-2a02e931e75c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont dachu zabytkowego kościoła w Dzietrznikach”.
Inwestycja dotyczy wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, obróbek blacharskich, rur i rynien spustowych oraz krokwi na zabytkowym kościele w Dzietrznikach. Wymianie podlegać będą deski okapowe rynien i rur spustowych. Nastąpi rozbiórka pokrycia z dachówki nawy głównej oraz pokrycia z blachy dachu naw bocznych i zadaszenia pilastrów przyściennych, Zakres prac obejmie również rozbiórkę obróbek blacharskich okapów, rozbiórkę rur i rynien spustowych oraz niektórych elementów konstrukcji dachu nawy głównej, w tym krokwie koszowe i kozły. Zostaną wykonane nowe kosze oraz kozły, jak i nowe ołacenie połaci dachu głównego i odeskowania dachu naw bocznych. Wykonane zostaną nowe obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe. Planuje się pokrycie blachą cynkową dachu naw bocznych. W ramach inwestycji wykonywane będą roboty wysokościowe, w tym z wykorzystaniem rusztowań rurowych. W ramach zadania zostaną wykonane również inne niezbędne roboty konieczne, które wynikną podczas prowadzonego remontu w celu wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną.
Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do:
1) dokonania lub uzyskania w imieniu Zamawiającego m. in. zgłoszeń, zgód, decyzji, jeśli są wymagane obowiązującymi przepisami,
2) wykonania wszelkich prac przygotowawczych oraz uprzątnięcia terenu po realizacji zadania,
3) wykonania dokumentacji powykonawczej, obejmującej:
• dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót (w przypadku wprowadzenia zmian);
• oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie atestów i świadectw potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;
• instrukcje, opisy i oryginały kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót.
4) prowadzenia dziennika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bud. - Inż. Krzysztof Kędzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321001705

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.