Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496323/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00507637/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00514321/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 6444483
1.5.8.) Numer faksu: 6444483
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346f404e-eac6-4f41-8470-6b7c7c69a77c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052813/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 dostawa materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Transgraniczna opieka zdrowotna i paliatywna Program Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: materace/475/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 sztuk materacy przeciwodleżynowych zmiennocisnieniowych do Zakładu Opiekuńczo Leczniczego oraz Hospicjum SPZOZ w Siedlcach, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków projektu: "Transgraniczna opieka zdrowotna i paliatywna Program Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027.
Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG.
W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Należy rozumieć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy PZP, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ
Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy i materiały, o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim wyrobom, parametry i cechy załozone przez Zamawiającego oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od okrelśonych w załączniku nr do SWZ. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154791,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154791,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154791 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Real" Adam Jacek Zbroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390503071
7.3.3) Ulica: Kasztanowa
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-156
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "REAL" ADAM JACEK ZBROŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "REAL" ADAM JACEK ZBROŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154791 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie Centrum Przesiadkowego w Siedlcach
- Konserwacja i modernizacja oświetlenia drogowego na obszarze Miasta Siedlce
- Dostawa sprzętu komputerowego i usług wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych olej napędowy B7 (ON B7) i benzyna E10 (95 oktanowa)
- Zakup drobnego wyposażenia do pracowni fizjologii w Instytucie Nauk o Zdrowiu.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa czujnika tlenu i drenu do systemu Cosmed Fitmate MED
- Dostawa kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 60 sztuk
- SUKCESYWNE DOSTAWY CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ŚRODKÓW PIORĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE NA 2025 ROK
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.