Og³oszenie z dnia 2024-10-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00627985/01 - Wynik z dnia 2024-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujso³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ujso³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000552099
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gminna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ujso³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (033) 8647-350
1.5.8.) Numer faksu: +48 (033) 8647-354
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ujsoly.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujso³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-035e69d8-36c0-49dc-b77f-c2d3baf7b93d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00544600
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00087226/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujso³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-035e69d8-36c0-49dc-b77f-c2d3baf7b93d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urz±d Gminy Ujso³y /8yln956btq/skrytka.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Ujso³y, ul. Gminna 1, 34-371 Ujso³y, tel. +48 (033) 8647-350;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ujso³y jest Pani Julia Grygny, tel. (033) 8647-350 wew. 31, email: j.grygny@ujsoly.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/17/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 1 – „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowo¶ci Ujso³y”
1. Czê¶æ zamówienia nr 1:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych:
Nazwa ulicy D³ugo¶æ odcinka
w mb
Worniczki 3000
Wojnioczka 530
M. Smereków 1300
Butorówka 3700
Zebrokówka 650
Tomaszków 220
Szymonów 650
Cerla 220
Piêtków 360
Pa³om* 900
Kubiesówka* 3400
Boczne 550
SUMA 15480
* Drogi znajduj±ce siê w trudnych warunkach terenowych o ograniczonych mo¿liwo¶ciach dojazdu, od¶nie¿ane tylko w sytuacji, która nie powoduje zagro¿enia bezpieczeñstwa dla osób wykonuj±cych us³ugê.
2) zimowe utrzymanie musi byæ wykonywane zgodnie z wymogami:
a) od¶nie¿anie dróg: na ca³ej szeroko¶ci i d³ugo¶ci drogi wg powy¿szego wykazu,
b) usuwanie ¶lisko¶ci zimowej dróg - utrzymanie na bia³o - przez posypywanie materia³ami szorstkimi (piaskiem i kruszywem) w miejscach niebezpiecznych takich jak: skrzy¿owanie z drogami, podjazdy, zjazdy, du¿e spadki dróg, w okolicach szkó³, sklepów, ko¶cio³ów, przystanków PKS, wlotów ulic, zatoczek przy drogach dla autobusów i samochodów osobowych (gdy zatrzymuj± siê) oraz na wszystkich mostach.
2. Szczegó³y sposób wykonania niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym, tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca realizuj±cy us³ugê od¶nie¿ania, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, ma obowi±zek zaopatrzyæ siê w sprzêt w satelitarny – system monitorowania pojazdu oraz zawrzeæ umowê z firm± monitoruj±c± system GPS – wiêcej informacji w § 4 Projektu Umowy.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 2 – „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowo¶ci Soblówka”
1. Czê¶æ zamówienia nr 2:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych:
Nazwa ulicy D³ugo¶æ odcinka
w mb
Soblówka Górna 1800
Hutyrowa 500
Snokówka, Smereków Wielki* 2000
Pod Grapy I 800
Pod Grapy II
500
¦liwkówka 1500
Kie³basówka 1000
Kie³basówka Ma³a, Berno * 500
Królowa 2500
Szczytówka* 1500
M³ynarzowa 700
Petkówka 300
Gibaska 180
Parkingi: przy SSM w Soblówce, Morgi 1000 m2
SUMA 13780
* Drogi znajduj±ce siê w trudnych warunkach terenowych o ograniczonych mo¿liwo¶ciach dojazdu, od¶nie¿ane tylko w sytuacji, która nie powoduje zagro¿enia bezpieczeñstwa dla osób wykonuj±cych us³ugê.
2) zimowe utrzymanie musi byæ wykonywane zgodnie z wymogami:
a) od¶nie¿anie dróg: na ca³ej szeroko¶ci i d³ugo¶ci drogi wg powy¿szego wykazu,
b) usuwanie ¶lisko¶ci zimowej dróg - utrzymanie na bia³o - przez posypywanie materia³ami szorstkimi (piaskiem i kruszywem) w miejscach niebezpiecznych takich jak: skrzy¿owanie z drogami, podjazdy, zjazdy, du¿e spadki dróg, w okolicach szkó³, sklepów, ko¶cio³ów, przystanków PKS, wlotów ulic, zatoczek przy drogach dla autobusów i samochodów osobowych (gdy zatrzymuj± siê) oraz na wszystkich mostach.
2. Szczegó³y sposób wykonania niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym, tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca realizuj±cy us³ugê od¶nie¿ania, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, ma obowi±zek zaopatrzyæ siê w sprzêt w satelitarny – system monitorowania pojazdu oraz zawrzeæ umowê z firm± monitoruj±c± system GPS – wiêcej informacji w § 4 Projektu Umowy.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 3 – „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowo¶ci Z³atna”
1. Czê¶æ zamówienia nr 3:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych:
Nazwa ulicy D³ugo¶æ w mb
Ciapkówka 300
Jastrzêbie 1500
Lury 1100
Kotrysia Polana * £obuzkówka* 2200
Zapolanka* 2800
Zagroñ* 2000
Bucioryska* 700
Su³ki 300
Motykówka* 850
Huta 650
Cerla* 700
Bura – Polana 400
Okr±g³e* 2000
Parkingi: przy Kaplicy, nad mostem „Jastrzêbie” Ok. 2000 m2
SUMA 15900
* Drogi znajduj±ce siê w trudnych warunkach terenowych o ograniczonych mo¿liwo¶ciach dojazdu, od¶nie¿ane tylko w sytuacji, która nie powoduje zagro¿enia bezpieczeñstwa dla osób wykonuj±cych us³ugê.
2) zimowe utrzymanie musi byæ wykonywane zgodnie z wymogami:
a) od¶nie¿anie dróg: na ca³ej szeroko¶ci i d³ugo¶ci drogi wg powy¿szego wykazu,
b) usuwanie ¶lisko¶ci zimowej dróg - utrzymanie na bia³o - przez posypywanie materia³ami szorstkimi (piaskiem i kruszywem) w miejscach niebezpiecznych takich jak: skrzy¿owanie z drogami, podjazdy, zjazdy, du¿e spadki dróg, w okolicach szkó³, sklepów, ko¶cio³ów, przystanków PKS, wlotów ulic, zatoczek przy drogach dla autobusów i samochodów osobowych (gdy zatrzymuj± siê) oraz na wszystkich mostach.
2. Szczegó³y sposób wykonania niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym, tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca realizuj±cy us³ugê od¶nie¿ania, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, ma obowi±zek zaopatrzyæ siê w sprzêt w satelitarny – system monitorowania pojazdu oraz zawrzeæ umowê z firm± monitoruj±c± system GPS – wiêcej informacji w § 4 Projektu Umowy.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ zamówienia nr 4 – „Zimowe utrzymanie drogi gminnej ul. Danielki do przysió³ka M³ada Hora”
1. Czê¶æ zamówienia nr 4:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych:
Nazwa ulicy D³ugo¶æ w mb
Ul. Danielki oraz przysió³ek M³ada Hora* 8000
SUMA 8000
* Droga znajduj±ca siê w trudnych warunkach terenowych o ograniczonych mo¿liwo¶ciach dojazdu, od¶nie¿ane tylko w sytuacji, która nie powoduje zagro¿enia bezpieczeñstwa dla osób wykonuj±cych us³ugê.
2) zimowe utrzymanie musi byæ wykonywane zgodnie z wymogami:
a) od¶nie¿anie dróg: na ca³ej szeroko¶ci i d³ugo¶ci drogi wg powy¿szego wykazu,
b) usuwanie ¶lisko¶ci zimowej dróg - utrzymanie na bia³o - przez posypywanie materia³ami szorstkimi (piaskiem i kruszywem) w miejscach niebezpiecznych takich jak: skrzy¿owanie z drogami, podjazdy, zjazdy, du¿e spadki dróg, w okolicach szkó³, sklepów, ko¶cio³ów, przystanków PKS, wlotów ulic, zatoczek przy drogach dla autobusów i samochodów osobowych (gdy zatrzymuj± siê) oraz na wszystkich mostach.
2. Szczegó³y sposób wykonania niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym, tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca realizuj±cy us³ugê od¶nie¿ania, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, ma obowi±zek zaopatrzyæ siê w sprzêt w satelitarny – system monitorowania pojazdu oraz zawrzeæ umowê z firm± monitoruj±c± system GPS – wiêcej informacji w § 4 Projektu Umowy.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi, tj.:
a) samochód (ci±gnik) z p³ugiem – 1 szt. (w przypadku sk³adania oferty dla wiêcej ni¿ jednej albo wszystkich czê¶ci zamówienia - 2 szt.),
b) samochód (ci±gnik) z rozrzutnikiem – 1 szt.,
c) p³ug wirnikowy – 1 szt.
W przypadku uszkodzenia sprzêtu zamiennik sprzêtowy musi byæ o identycznych parametrach (dotyczy wszystkich czê¶ci).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana istotnych postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w sytuacjach:
a) klêski ¿ywio³owej;
b) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego;
c) wstrzymania wykonywania us³ug przez Zamawiaj±cego;
d) tych postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi, wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towaru i us³ug,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. Strony dokonaj± ponownego ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o cenê netto z oferty, z uwzglêdnieniem ju¿ rozliczonych prac.;
e) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy;
f) w przypadku, kiedy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbêdny dla wyeliminowania tych b³êdów.
Dalsze zapisy w Projekcie Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-22 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie oraz us³uga utrzymania zieleni i od¶nie¿ania dróg, parkingów, chodników, ci±gów komunikacyjnych na terenach przyleg³ych do obiektu.
- Utrzymanie czysto¶ci w budynkach oraz na terenach przyleg³ych, a tak¿e utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Us³ugi sprz±tania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 25/Kozia 1/Trêbacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyleg³ego do tych budynków
- Us³ugi sprz±tania i utrzymywania w czysto¶ci pomieszczeñ w obiektach trzech Przychodni nale¿±cych do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Us³uga sprz±tania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Us³ugi utrzymania porz±dku i czysto¶ci w 2025/2026 r. dla nieruchomo¶ci administrowanych przez Zarz±d Mienia m. st. Warszawy" z podzia³em na czê¶ci.
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.