Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520650/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Punktu Informacyjnego w SP ZOZ w Słupcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 275 23 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68f5d1fd-3e64-4794-a864-699b46dd1dde1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Punktu Informacyjnego w SP ZOZ w Słupcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f5d1fd-3e64-4794-a864-699b46dd1dde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi Punktu informacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy położonego przy ulicy Traugutta 7. Zamawiający wymaga obsługi 24h na dobę przez cały rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższą kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- "Realizacja zajęć dodatkowych i warsztatów" realizowanych w projekcie Liczy się każde dziecko! Edukacja włączająca w Gminie Miejskiej Słupca
- Rozbudowa budynku przedszkola w ramach zadania pod nazwą "Utworzenie pierwszego Miejskiego Żłobka w Słupcy"
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przygotowania cystern paliwowych, urządzeń, filtrów, nalewaków i zbiorników paliwowych do badań dozorowych (WDT).
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.