eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRoboty budowlane 4 części: 1. Remont budynku nr 69 KW B-Biała 2. Prace naprawcze budynku nr 13 KW B-Biała 3. Remont dachu WCR K-Koźle 4. Remont pomieszczeń WCR K-Koźle



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane 4 części:

1. Remont budynku nr 69 KW B-Biała
2. Prace naprawcze budynku nr 13 KW B-Biała
3. Remont dachu WCR K-Koźle
4. Remont pomieszczeń WCR K-Koźle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane 4 części:

1. Remont budynku nr 69 KW B-Biała
2. Prace naprawcze budynku nr 13 KW B-Biała
3. Remont dachu WCR K-Koźle
4. Remont pomieszczeń WCR K-Koźle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484636ab-0b87-4eea-8dd0-10b4baa0abc3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 w Bielsku-Białej

1.1.32 Remont budynku nr 69 w Bielsku-Białej

1.1.50 Remont pomieszczeń WCR Kędzierzyn - Koźle

1.1.51 Remont budynku dachu WCR Kędzierzyn- Koźle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.64.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót

Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio . z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 250476,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót

Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 246073,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.Remont dachu budynku WCR Kędzierzyn-Koźle

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 90414,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Remont pomieszczeń budynku WCR Kędzierzyn-Koźle

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót,
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 123446,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113004,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121279,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121279,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA – DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121279,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.