Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459507/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00470188/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00479001/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaopatrzenia w wodę pitną dla południowej części Gminy Przystajń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przystajń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Przystajń
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-141
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3191153
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gminaprzystajn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaprzystajn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaprzystajn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa zaopatrzenia w wodę pitną dla południowej części Gminy Przystajń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c96e1bc-725c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010780/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa zaopatrzenia w wodę pitną dla południowej części Gminy Przystajń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI-KR.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5658578,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla przedmiotowego zadania oraz dostawę cysterny na wodę pitną, w tym:
1. Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Borze Zajacińskim:
a) budowa dwóch naziemnych zbiorników na wodę o pojemności 100 m3. Zbiorniki będą gromadziły wodę w okresie nocnym i pokrywały zwiększone zapotrzebowanie na wodę w okresie dziennym,
b) nowy budynek stacji uzdatniania wody ,
W głównym pomieszczeniu zabudowany zostanie układ uzdatniania wody składający się z aeratora oraz czterech filtrów wody, w pomieszczeniu zamontowane zostaną również sprężarki, pompy do płukania złoża oraz zestaw hydroforowy podający wodę do sieci wodociągowej. W budynku wydzielone będzie pomieszczenie na wc, chlorator oraz miejsce pod zabudowę serwera,
c) rozbiórka istniejącego budynku uzdatniania wody o pow. 42 m2
d) kontenerowy agregat prądotwórczy – na płycie żelbetowej - budynek typowy
e) żelbetowy podziemny zbiornik na popłuczyny
f) rozbiórka istniejącego podziemnego zbiornika na popłuczyny
g) 2 podziemne zbiorniki na ścieki
h) przebudowa obudowy studni głębinowej,
i) instalacje zewnętrzne łączące projektowane zbiorniki i pompownie stacji uzdatniania i sieć wodociągową.
j) odtworzenie i przebudowa nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej
k) wykonanie nowego ogrodzenia od strony południowo wschodniej
2. Budowa Stacji Wodociągowej w miejscowości Kamińsko gm. Przystajń
a) budowa dwóch naziemnych zbiorników na wodę o pojemności 100 m3. Zbiorniki będą gromadziły wodę w okresie nocnym i pokrywały zwiększone zapotrzebowanie na wodę w okresie dziennym,
b) kontenerowy budynek pompowni, w głównym pomieszczeniu zabudowany zostanie zestaw hydroforowy podający wodę pitną do sieci wodociągowej.
W drugim pomieszczeniu zamontowany zostanie chlorator służący do ewentualnego chlorowania wody,
c) agregat prądotwórczy – na płycie żelbetowej pod wiatą
d) 2 podziemne zbiorniki na ścieki
e) instalacje zewnętrzne łączące projektowane zbiorniki, pompownie i sieć wodociągową.
f) nawierzchnia utwardzonej nawierzchni tłucznia kamiennego
g) wykonanie nowego ogrodzenia z furtką i bramą
Uwaga! Ze względu na trwającą realizację przyłącza energetycznego do obiektu przez Tauron S.A., i bliżej nieokreślony termin jej zakończenia, należy przewidzieć konieczność korzystania z agregatu prądotwórczego celem realizacji robót.
3. Dostawa cysterny na wodę pitną:
Wymagania:
a) fabrycznie nowa
b) zbiornik zamontowany na przyczepie rolniczej dwuosiowej z zaczepem do transportu,
c) przyczepa powinna posiadać zgodne z przepisami drogowymi oświetlenie
i elektrykę umożliwiającą poruszanie się po drogach publicznych oraz hamulec pneumatyczny,
d) drabinka umożliwiająca dostęp do włazu,
e) zbiornik o pojemności: 5000 litrów wykonany w całości ze stali nierdzewnej 0H18N9 (AISI 304), zaleca się zastosowanie min. 2 komór lub co najmniej 1 przegrody/falochronu,
f) wymagana izolacja termiczna zbiornika min 50 mm (np. pianką poliuretanową),
g) właz górny z pokrywą zamykaną na kłódkę (zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych) i odpowietrznikiem,
h) elementy nośne wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej,
i) kolektor do dystrybucji wody umieszczony w kwasoodpornej szafce wyposażony w minimum trzy kurki czerpalne,
j) atest PZH stwierdzający, że zbiornik jest dopuszczony do przewozu wody pitnej,
k) napis: „Woda pitna” lub „Woda przeznaczona do spożycia przez ludzi” oraz logo gminy.
Wymagane dokumenty do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą cysterny:
- dokumenty do rejestracji przyczepy lub pierwsza rejestracja przez producenta,
- instrukcja obsługi,
- certyfikat PZH,
- karta gwarancyjna
Zakres zamówienia obejmuje:
• wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej;
• wyposażenie terenu w zakresie elementów stałych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
• przekazanie Zamawiającemu obiektów gotowych do użytkowania wraz
z dokumentacją i wszelkimi pozwoleniami i uzgodnieniami wymaganymi stosownymi przepisami prawa, w tym:
- uzgodnieniami wynikającymi z Decyzji nr NS-NZ.9024.1.2023 Śląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Katowicach,
- prawomocnym pozwoleniem na użytkowanie;
• opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, w tym także geodezyjnej wraz
z aktualizacją zasobu PODGiK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6237945,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7780262,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6237945,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MARKO Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172203910
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 139
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót ziemnych i konstrukcyjno-budowlanych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MARKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MARKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6237945,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.