eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542872046

1.5.8.) Numer faksu: 542873249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b18d6ca-0c1e-49c9-b6e3-3a7576cb5758

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b18d6ca-0c1e-49c9-b6e3-3a7576cb5758

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009898/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.5.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Trasa nr 1
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką ŚNIEŻKA z zamontowanym pługiem odśnieżnym
(piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód
skrzyniowy o ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Lipno - Jastrzębie - Grodzeń – Kikół – Grodzeń – Makówiec – Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno – Stalmierz -
Obory - Ławki - gr. powiatu (Kobrzyniec) - Nowa Wieś - Chrostkowo - Adamowo - przejazd drogą nr 557 - Janiszewo-
Chrostkowo - Wildno - Grodzeń - Jastrzębie – Lipno
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Trasa nr 2
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko -
solarka , pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
[Lipno - ulice: Skępska - Szkolna - Piłsudskiego ] – Kolankowo – Głodowo – Piątki – Wierzbick - powrót Głodowo -
Kolankowo - Karnkowo - dojazd do Chodorążka - Wioska – Józefkowo – Skępe - dr. nr 10-Łąkie-gr.pow.- /Rojewo/ -
Krzyżówka - Sarnowo - powrót Skępe - ul. Krótka - gr. pow.- Ligowo ,powrót Kukowo-Czermno-Kukowo-Boguchwała—
Gorzeszyn-Obóz-Huta-do dr.woj.559 –powrót Lipno
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Trasa nr 3
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką OZ-PT5 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko
- solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o
ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Radomice(skrzyż. na Bobrowniki) – Bobrowniki – zjazd do Bobrownik – Polichnowo – Rachcinek – Witoszyn – gr. pow. –
Rachcinek – Rachcin – gr. pow. – Rachcinek – Bobrowniki – Rybitwy – Wąkole – Bobrowniki – St. Bógpomóż – Bobrowniki –
Gnojno – Żabieniec – Komorowo – Lipno – Maliszewo – Brzeźno – Żabieniec, powrót Lipno
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4- Trasa nr 5
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko –
solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy
o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
Lipno – Trzebiegoszcz -Sumin - Wola – Wawrzonkowo – Wola - Trutowo –Mazowsze –gr. pow. powrót Wola – Wymyślin-
Dąbrówka - Liciszewy – gr. pow. - powrót Dąbrówka - przejazd drogą woj. nr 554 - - Kikół – Ciełuchowo - Sikórz - powrót
Kikół-Lipno.
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Trasa nr 6
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko -
solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy
o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
Wielgie - Czarne – Suradówek - skrzyż. z dr. woj. 559 - powrót Czarne - Suszewo - powrót Czarne -Tomaszewo - Lipno -powrót Czarne - powrót Wielgie - przejazd dr. woj. nr 558 - Wylazłowo - Mokowo - Chalin – Michałkowo - Kamienica -
powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Wielgie.
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko -
solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy
o ład. min. 10 t stanowią własność Wykonawcy).
Witkowo - Kłokock – skrzyż. z drogą 558 –Radomice -powrót Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Krojczyn-
Krępa -Glewo - Dyblin - przejazd dr. woj. nr 562 - Szpiegowo - Oleszno – Bętlewo – Oleszno - Wielgie - Oleszno – Złowody
– Zaduszniki – skrzyż. Oleszno – Witkowo
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Trasa nr 8
Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Lipno - Jastrzębie - Grodzeń – Kikół – Grodzeń – Makówiec – Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno – Stalmierz -
Obory - Ławki - gr. powiatu (Kobrzyniec) - Nowa Wieś - Chrostkowo - Adamowo - przejazd drogą nr 557 - Janiszewo-
Chrostkowo - Wildno - Grodzeń - Jastrzębie – Lipno
(zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - Trasa nr 9
Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
[Lipno - ulice: Skępska - Szkolna - Piłsudskiego ] – Kolankowo – Głodowo – Piątki – Wierzbick - powrót Głodowo -
Kolankowo - Karnkowo - dojazd do Chodorążka - Wioska – Józefkowo – Skępe - dr. nr 10-Łąkie-gr.pow.- /Rojewo/ -
Krzyżówka - Sarnowo - powrót Skępe - ul. Krótka - gr. pow.- Ligowo ,powrót Kukowo-Czermno-Kukowo-Boguchwała—
Gorzeszyn-Obóz-Huta-do dr.woj.559 –powrót Lipno
( zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - Trasa nr 10
Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Radomice (skrzyż. na Bobrowniki) – Bobrowniki – zjazd do Bobrownik – Polichnowo – Rachcinek – Witoszyn – gr. pow. –
Rachcinek – Rachcin – gr. pow. – Rachcinek – Bobrowniki – Rybitwy – Wąkole – Bobrowniki – St. Bógpomóż – Bobrowniki –
Gnojno – Żabieniec – Komorowo – Lipno – Maliszewo – Brzeźno – Żabieniec, powrót Lipno
( zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 - Trasa nr 12
Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Lipno – Trzebiegoszcz -Sumin - Wola – Wawrzonkowo – Wola - Trutowo –Mazowsze –gr. pow. powrót Wola – Wymyślin-
Dąbrówka - Liciszewy – gr. pow. - powrót Dąbrówka - przejazd drogą woj. nr 554 - - Kikół – Ciełuchowo - Sikórz - powrót
Kikół-Lipno
( zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 - Trasa nr 13
Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Wielgie - Czarne – Suradówek - skrzyż. z dr. woj. 559 - powrót Czarne - Suszewo - powrót Czarne -Tomaszewo - Lipno -
powrót Czarne - powrót Wielgie - przejazd dr. woj. nr 558 - Wylazłowo - Mokowo - Chalin – Michałkowo - Kamienica -
powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Wielgie
( zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 - Trasa nr 14
Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Witkowo - Kłokock – skrzyż. z drogą 558 –Radomice -powrót Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Krojczyn-
Krępa -Glewo - Dyblin - przejazd dr. woj. nr 562 - Szpiegowo - Oleszno – Bętlewo – Oleszno - Wielgie - Oleszno – Złowody
– Zaduszniki – skrzyż. Oleszno – Witkowo
( zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAWI Krzysztof Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660368872

7.3.3) Ulica: Kolankowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18502,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
Art. 255. Pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t. j.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postepowania dla części: III
Art. 255. Pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t. j.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Uzasadnienie faktyczne dla części III.
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 na część III została złożona tylko jedna oferta przez Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki ul. Botaniczna 25A 87-800 Włocławek NIP: 8881006023.
Wykonawca otrzymał informację o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej.
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Ponieważ innych ofert dla części III nie złożono postępowanie dla części III zostaje unieważnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAWI Krzysztof Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660368872

7.3.3) Ulica: Kolanklowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20099,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAWI Krzysztof Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 466036872

7.3.3) Ulica: Kolankowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3097,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
Art. 255. Pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t. j.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Uzasadnienie faktyczne dla części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.
W przedmiotowych postępowaniach w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Części: II,V,VI,VII,IX,X,XI,XII.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postepowania dla części: III
Art. 255. Pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t. j.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Uzasadnienie faktyczne dla części III.
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 25.09.2024 r. do godz.10.00 na część III została złożona tylko jedna oferta przez Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki ul. Botaniczna 25A 87-800 Włocławek NIP: 8881006023.
Wykonawca otrzymał informację o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej.
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Ponieważ innych ofert dla części III nie złożono postępowanie dla części III zostaje unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.