Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nożyków/zgrzewów do jałowego łączenia drenów oraz dzierżawa zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z dostawą nożyków/zgrzewów dla RCKiK w Kaliszu
(Część 1-2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaszubska 9
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@krwiodawstwo.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://krwiodawstwo.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nożyków/zgrzewów do jałowego łączenia drenów oraz dzierżawa zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z dostawą nożyków/zgrzewów dla RCKiK w Kaliszu(Część 1-2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d48afd5-6de3-46e6-a69a-85bc353bbb4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056614/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa nożyków/zgrzewów do jałowego łączenia drenów oraz dzierżawa zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z dostawą nożyków/zgrzewów dla RCKiK w Kaliszu (Część 1-2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCKiK/18-I/17/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1Dostawa nożyków/zgrzewów do jałowego łączenia drenów kompatybilnych z posiadaną przez Zamawiającego zgrzewarką do jałowego łączenia drenów TSCD-II w ilości 10 000 szt. w okresie 24 miesięcy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – obowiązki Wykonawcy”, „Formularz ofertowy” oraz „Projektowane postanowienia umowy”, stanowiące załączniki do SWZ.
3. Ograniczenie zakresu zamówienia - Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy nożyków/zgrzewów, jednakże nie będzie to stanowić więcej niż 20 % całkowitej wartości zamówienia w przypadku części nr 1 i 20 % całkowitej wartości zamówienia w przypadku części nr 2
4. Czas trwania zamówienia – 24 miesiące od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ilości określonych w zamówieniu.
5. Umowa może zostać przedłużona aneksem, w przypadku, gdy do upływu terminu obowiązywania umowy nie zostanie wybrana przez Zamawiającego całkowita ilość towaru określonego w umowie, nie dłużej jednak niż na okres dodatkowych 6 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141400-4 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 87000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2Dzierżawa 2 szt. zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z dostawą kompatybilnych z urządzeniami jednorazowych materiałów zużywalnych (zgrzewów/nożyków/innych) w ilości 40 000 szt. w okresie 24 miesięcy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – obowiązki Wykonawcy”, „Formularz ofertowy” oraz „Projektowane postanowienia umowy”, stanowiące załączniki do SWZ.
3. Ograniczenie zakresu zamówienia - Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy nożyków/zgrzewów, jednakże nie będzie to stanowić więcej niż 20 % całkowitej wartości zamówienia w przypadku części nr 1 i 20 % całkowitej wartości zamówienia w przypadku części nr 2
4. Ostateczny termin dostarczenia, montażu i bezawaryjnego rozruchu urządzeń w siedzibie Zamawiającego – do dnia 15.10.2024 r.
5. Czas trwania zamówienia w zakresie dostawy materiałów zużywalnych – 24 miesiące od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ilości określonych w zamówieniu.
5. Umowa może zostać przedłużona aneksem, w przypadku, gdy do upływu terminu obowiązywania umowy nie zostanie wybrana przez Zamawiającego całkowita ilość towaru określonego w umowie (materiałów używalnych), nie dłużej jednak niż na okres dodatkowych 6 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141400-4 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 250800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terumo BCT Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342368551
7.3.3) Ulica: Hutnicza 14
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280584,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280584,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280584,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novohemo K.E. Nyczka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952189463
7.3.3) Ulica: Mydlana 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVOHEMO K.E. NYCZKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NOVOHEMO K.E. NYCZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280584,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" w podziale na 19 części
- Zakup stanowiska hydrauliki siłowej oraz pneumatycznych układów hamulcowych zespołu ciągnik-naczepa na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Dostawa zestawu histeroskopowego - histeroskop bipolarny zabiegowy ( resektoskop )-2 zestawy - histeroskop diagnostyczno-operacyjny -2 zestawy - pompa do histeroskopii - 1 szt. ( z wyposażeniem)
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.