eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinDostawa sprzętu sportowego oraz środków do czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego oraz środków do czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/970003

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sportowego oraz środków do czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c348d42-af6a-4f48-88a1-7f92c3dd9463

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 SPRZĘT SPORTOWY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 41/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244284,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego oraz środków do czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego.

Zamówienie jest podzielone na 2 (dwie) części (zadania) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
• Część 1 - ZADANIE I – Dostawa odzieży oraz sprzętu sportowego;
• Część 2 - ZADANIE II –Dostawa wyposażenia sal aerobowych.
ZADANIE I - Dostawa odzieży oraz sprzętu sportowego

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz sprzętu sportowego.

Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
37400000-2 – Artykuły i sprzet sportowy
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I;
- Załącznik Nr 7a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla zadania I.

Nazwa oraz opis przedmiotu dostawy, jednostki miary oraz ilości przedstawia poniższa tabela stanowiąca złącznik nr 1a do SWZ. Tabela dla zadania I zawiera 101 pozycji.

Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym do przekazania w formie papierowej dla wszystkich pozycji formularza w zadaniu I następujących elementów: nazwy producenta oraz inne elementy identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia, tj. numer katalogowy producenta lub typ lub model lub symbol bądź nazwa. Określony wyżej dokument musi być złożony (przesłany) w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentacji wykonawcy.

UWAGA! Cena uwzględnia wszystkie koszty związane z dostawą towaru.

Wszystkie produkty mają być:
Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany, opakowany w nienaruszone, fabryczne opakowania oraz zgodny z opisem Zamawiającego zawartym w załączniku Nr 2 do umowy (formularzu ofertowym) co powinno być odzwierciedlone w dokumencie „WZ” („wydanie z magazynu”) lub innym dokumencie stanowiącym potwierdzenie dokonania dostawy.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.

Zobowiązanie do oznakowania kodem kreskowym:
W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach
porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO – 02 - A080:2008) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia oraz ich opakowań.
Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z §4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11) –załącznik Nr 3.

Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 2 (drugiej).

Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org/ .

Wyrób nie oznakowany nie zostanie przyjęty do magazynu zamawiającego.

Gwarancja
Wykonawca udzieli niniejszej gwarancji na terytorium RP, na okres minimum 12 miesięcy. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Odbiorcy dokumentu WZ (wydanie z magazynu) lub innego dokumentu stanowiącego potwierdzenia dokonania dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 93566,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz sprzętu sportowego.

ZADANIE II –Dostawa wyposażenia sal aerobowych

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego będącego wyposażeniem sal aerobowych według opisu zawartego w WET-ach będących załącznikiem nr 1b do SWZ oraz przeszkolenie kadry instruktorskiej odpowiedzialnej za użytkowanie urządzenia w niezbędnym wymiarze.

Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
37400000-2 – Artykuły i sprzet sportowy
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1b do SWZ tj. WYMAGANIA TECHNICZNO – EKSPOATACYJNE (WET-y) dla Zadania II;
- Załącznik Nr 7b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania II.

Tabela Nr 2 dla zadania II (formularz ofertowy) zawiera 2 pozycje: poz. nr 1 Bieżnia elektryczna szt. 4 oraz pozycja nr 2 Orbitrek szt. 2.

W kolumnie nr 9 Tabeli Nr 2 Formularza ofertowego stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ „Oferowany produkt” dla wymaganych wyżej pozycji należy podać następujące elementy: - producenta oraz - inne elementy identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia, tj. numer katalogowy producenta lub typ lub model lub symbol bądź nazwa.

UWAGA! Cena uwzględnia wszystkie koszty związane z dostawą towaru.

Wszystkie produkty mają być:
Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany, opakowany w nienaruszone, fabryczne opakowania oraz zgodny pod względem - producenta oraz innych elementów identyfikujących zaoferowany przedmiot zamówienia, tj. numeru katalogowego producenta lub typu lub modelu lub symbolu bądź nazwy z zadeklarowanymi w załączniku Nr 2 do umowy (formularzu ofertowym) oraz zgodne z opisem Zamawiającego tam zawartym co powinno być odzwierciedlone w protokole odbioru stanowiącym potwierdzenie dokonania dostawy.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.

Zobowiązanie do oznakowania kodem kreskowym:
W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach
porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO – 02 - A080:2008) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia oraz ich opakowań.
Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z §4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11) –załącznik Nr 3.

Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 2 (drugiej).

Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org/ .

Wyrób nie oznakowany nie zostanie przyjęty do magazynu zamawiającego.

Gwarancja:
Wykonawca udziela niniejszej gwarancji na terytorium RP, na okres minimum 24 miesięcy oraz dodatkowo na silnik napędowy bieżni, co najmniej 6 lat od dnia podpisania protokołu odbioru. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Odbiorcy protokołu odbioru stanowiącego potwierdzenie dokonania dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 206903,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88652,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118306,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88652,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTX sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7422288464

7.3.3) Ulica: Baranowo 10

7.3.4) Miejscowość: Mikołajki

7.3.5) Kod pocztowy: 11-730

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88652,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESTIGE SPORT Mieczkowska Aneta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5361693122

7.3.3) Ulica: Leśna 1/46

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.