eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkBieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281427628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąski Tor 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 877320283

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7070e46-3c8c-4e3d-af76-76f74566daac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Muzeum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7070e46-3c8c-4e3d-af76-76f74566daac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015757/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MHE.260.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268573,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont torowiska Ełckiej Kolei Wąskotorowej na linii kolejowej Ełk – Sypitki w km 0,000 – 15,250.

Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. w km od 0,000 – 0,400 (Stacja Ełk Wąskotorowy):
a) zdemontowanie wszystkich szyn na torze głównym Stacji Ełk Wąskotorowy na długości 320 mb;
b) zdjęcie zużytych podkładów i ułożenie ich w miejscu wskazanym przez MHE;
c) wybranie podsypki torowiska na całej długości 320 mb (320x3,0x0,20) z miejscem składowania i rozplantowania na terenie MHE;
d) ułożenie na tłuczniu i wymiana pojedynczych uszkodzonych podkładów wąskotorowych na odcinku 320 mb toru głównego na Stacji Ełk Wąskotorowy w ilości 500 sztuk;
e) wymiana i montaż szyn kolejowych z typ 8 na typ S42 staroużyteczne, o jakości i parametrach wymaganych dla ruchu kolejowego (na odcinku o długości 120 mb, tj. w ilości 8 szt. po 30 mb każda z szyn) wraz z potrzebnymi akcesoriami kolejowymi do ich montażu (łubki, śruby łubkowe, pierścienie sprężyste, wkręty, podkładki);
f) zakucie i ułożenie szyn na podkładach wraz z skręceniem wszystkich łubków na stykach szyn;
g) obsypanie torowiska i podkładów tłuczniem kamiennym, podbicie, wyrównanie i oprofilowanie toru;
h) demontaż kostki brukowej na przejściach przez tory z ponownym odtworzeniem;
i) demontaż krawędzi peronu przy torze nr 1 na długości 166mb. i ponowne jego odtworzenie - w zakresie prac:
• Ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki rzędowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (116,2 m2)
• Rozbiórka obrzeży o wymiarach 8x30cm (166 m)
• Mechaniczna rozbiórka podbudowy z tłuczenia kamiennego (58,1 m3)
• Profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie w gruncie kategorii III (66,4 m2)
• Ławy betonowe zwykłe z oporem pod krawężniki (19,92 m3) z wymaganym zbrojeniem z prętów żebrowanych fi 12 na długości ławy z poprzecznymi prętami żebrowanymi fi 10 zespolonymi drutem wiązałkowym,
• Podsypka z piasku pod nawierzchnię o grubości warstwy ponad 3cm zagęszczana mechanicznie (58,1 m3),
• Nawierzchnie z kostki betonowej 14x12cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (116,2 m2).
j) uporządkowanie ławy torowiska w czasie trwania oraz po zakończeniu prac remontowych;
k) uporządkowanie ewentualnych śladów lub naprawa zniszczeń po pracy ciężkich maszyn, powstałych przy torach i na terenie MHE;
l) utylizacja podkładów zużytych.

1.2. w km 7,000 – 7,900: wymiana podkładów 200 sztuk, uzupełnienie tłucznia, podbicie, wyrównanie i oprofilowanie toru, uporządkowanie ławy torowiska w czasie trwania oraz po zakończeniu prac remontowych, utylizacja zużytych podkładów;
1.3. w km 8,300 – 8,500: wymiana podkładów 200 sztuk, uzupełnienie tłucznia, podbicie, wyrównanie i oprofilowanie toru, uporządkowanie ławy torowiska w czasie trwania oraz po zakończeniu prac remontowych, utylizacja zużytych podkładów;
1.4. w km 8,700 – 8,800: wymiana podkładów 100 sztuk, uzupełnienie tłucznia, podbicie, wyrównanie i oprofilowanie toru, uporządkowanie ławy torowiska w czasie trwania oraz po zakończeniu prac remontowych, utylizacja zużytych podkładów;
1.5. w km 9,000 – 9,030: podbicie styków prawej i lewej strony (uzupełnienie tłucznia do podbicia, wyrównanie i oprofilowanie toru);
1.6. w km 9,340 – 9,370: podbicie styków prawej i lewej strony (uzupełnienie tłucznia do podbicia, wyrównanie i oprofilowanie toru);
1.7. w km 10,060 – 10,090: podbicie styków prawej i lewej strony (uzupełnienie tłucznia do podbicia, wyrównanie i oprofilowanie toru);
1.8. w km 13,600 – 13,700: podbicie lewej strony (uzupełnienie tłucznia do podbicia, wyrównanie i oprofilowanie toru.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45234116-2 - Budowa torów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213321-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji kolejowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.