eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiUsługa ubezpieczenia Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ubezpieczenia Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.flisek@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/822954

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363631334

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrówki 10

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1mm@zsp1mm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1mm.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361545116

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkmm.nbip.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005173700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. K. Sosnkowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.edu.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000584449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małopolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5minskmaz.edu.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146099005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siennicka 17

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4mm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4mm.szkolnastrona.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367705945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlana 2

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp3mm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3mm.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000717873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 9

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1minskmazowiecki@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1kopernik.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 6 w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142706626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 250/8

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm6mm@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm6mm.edu.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 5 Tęczowa Dolina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142742600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm5mm@superszkolna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm5minskmazowiecki.superszkolna.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie z Oddziałem Specjalnym i Oddziałem Integracyjnym Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142714229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuwima 2

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm4.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm4.com.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142715861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm3wmm@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pm3mm.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142717720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 22

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm1mmz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1mm.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Mińskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140018885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 16

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum-minskmaz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzm-minskmaz.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Artystyczna I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711659378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 23

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@msamm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msamm.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005172772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 25A

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.org.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000647486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 173

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdkmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkmm.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710090025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mbpmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpmm.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c95ee182-61d9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032008/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ubezpieczenie majątku Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z ubezpieczeniem komunikacyjnym i OC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pn. „Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej”
Przedmiotem zamówienia w ramach części I są ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu . prowadzonej działalności i posiadanego mienia oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ w zakresie
1) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami,
2) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk,
4) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 472500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pn. „Ubezpieczenia komunikacyjne"
Przedmiotem zamówienia w części II są ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów, stanowiących własność Miasta Mińsk Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 126500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III pn. „Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP”
Przedmiotem zamówienia w części III są ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w tym strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP oraz członków i opiekunów młodzieżowych drużyn pożarniczych i dziecięcych drużyn pożarniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 13750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315880,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463794,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315880,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132401245

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-685

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315880,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25748,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26228,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25748,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - Biuro Regionalne w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: Żytnia 18 lok. H

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-231

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25748,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - Biuro Regionalne w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: Żytnia 18 lok. H

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-231

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I : cena oferty z uwzględnieniem wznowienia na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r oraz opcji 30% wynosi 315880,13 zł + 315 880,13 zł + 94764,03 zł = 726 524,29 zł;
Część II: cena oferty z uwzględnieniem wznowienia na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r oraz opcji 30% wynosi 25748,00 zł + 25748,00 zł + 7724,40 zł= 59220,40 zł;
Część III: cena oferty z uwzględnieniem wznowienia na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r oraz opcji 30% wynosi 16200,00 zł+ 16200,00 zł + 4860,00 zł= 37260,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.