eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoRozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Nr 1 w Mogilnie o Żłobek Nr 2 w Mogilnie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Nr 1 w Mogilnie o Żłobek Nr 2 w Mogilnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523185532

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Nr 1 w Mogilnie o Żłobek Nr 2 w Mogilnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed4799ac-73eb-4539-a272-3076f9bc06eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023535/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Nr 1 w Mogilnie o Żłobek Nr 2 w Mogilnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1 pn.: „Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH + 2022-2029”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502978

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFE.271.15.2024.WFE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3028652,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 1 znajdującego się przy ul. Janusza Korczaka 7, 88-300 Mogilno, o żłobek.
Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:
Powierzchnia zabudowy przed rozbudową: 556,04 m2, po rozbudowie 938,91 m2;
Kubatura przed rozbudową 3370,32 m3, po rozbudowie 5341,68 m3;
Ilość kondygnacji - 1.
Żłobek ma być on przeznaczony do opieki dziennej dla dzieci z przedziału wiekowego od 6 miesięcy do 3 lat. Istniejący budynek przeznaczony na przedszkole po wykonanej inwestycji pozostaje bez zmiany funkcji.
W żłobku zaprojektowano 2 sale pobytu dzieci, przeznaczone do jednoczesnego ich odpoczynku. Przy każdej sali zapewniono bezpośredni dostęp do toalet z urządzeniami przystosowanymi odpowiednio do wieku. Ponadto zaprojektowano 2 sale do terapii. W budynku będą znajdowały się także pomieszczenie socjalne dla pracowników żłobka, wózkownia, szatnia, izolatka, magazynek, pomieszczenie gospodarcze, kotłownia oraz toaleta dla niepełnosprawnych. Przewidziano także kuchnię mleczną, która umożliwi żywienie dzieci w wieku 6 miesięcy do 3 lat. Zapewnienie żywności sprawuje kuchnia główna przedszkola, która jest połączona ze żłobkiem za pomocą holi i korytarzy.
Uwaga: Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia obiektu.
Budynek należy wyposażyć w elementy określone w specyfikacji wyposażenia ujętej w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ. Wyposażenie powinno zostać dostarczone do budynku oraz rozpakowane, zmontowane i rozmieszczone we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach.
Obiekt będzie w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych oraz osób ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) p.z.p.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) p.z.p. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1 190 000,00 zł brutto. Kwota najkorzystniejszej oferty tj. 3 731 820,00 zł brutto, przewyższa znacznie tą wartość. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości na dzień dzisiejszy zwiększenia tej kwoty do wartości najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3731820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4255156,66 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie zamierza powtórzyć procedurę przetargową.
Przypomina się również, iż stosownie do regulacji art. 262 p.z.p., Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.