Og³oszenie z dnia 2024-10-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz dzieci i uczniów do i z szkó³ podstawowych na terenie gminy Szudzia³owo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szudzia³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szudzia³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857221404
1.5.8.) Numer faksu: 857221441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szudzialowo-gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do i z szkó³ podstawowych na terenie gminy Szudzia³owo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-33811e08-636e-43b4-95ef-1d572a040dbf
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00545003
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043750/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkó³
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest: Jolanta Zdziechowicz.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo, dalej zwan± platform± zakupow±.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
4. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków w formularzu og³oszenia o zamówieniu informujê, ¿e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotycz±ce wymogu u¿ycia podpisu elektronicznego zosta³y szczegó³owo okre¶lone w rozdziale XII SWZ dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja Administratora – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, RODO) Informujê, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Szudzia³owo (Urz±d Gminy w Szudzia³owie, ul. Bankowa 1, 16-113 Szudzia³owo, tel. +48 (85) 722 14 04, e-mail:sekretariat@szudzialowo-gmina.pl, ttp://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl/).
1. Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej: inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl.
2. Celem przetwarzania Pañstwa danych osobowych przez Gminê Szudzia³owo jest realizacja zadañ publicznych o charakterze gminnym, niezastrze¿onych ustawami na rzecz organów administracji rz±dowej. Oznacza to, ¿e Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane w celu realizacji zadañ wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym oraz szeregu ustaw nak³adaj±cych na Gminê Szudzia³owo obowi±zki i zadania, których realizacja wymaga przetwarzania Pañstwa danych osobowych. W szczególnych sytuacjach, gdy przetwarzanie Pañstwa danych nie bêdzie wynika³o z przepisów prawa zostaniecie Pañstwo poproszeni o wyra¿enie dobrowolnej zgody na przetwarzanie dotycz±cych Pañstwa danych osobowych. Niezale¿nie od podstawy prawnej przetwarzania dotycz±cych Pañstwa danych osobowych Administrator gwarantuje, ¿e Pañstwa dane s± przetwarzane w minimalnym zakresie umo¿liwiaj±cym realizacjê ¶ci¶le okre¶lonego celu.
3. Pañstwa dane osobowe, w ¶ci¶le okre¶lonych sytuacjach, na podstawie przepisów prawa lub podpisanych umów powierzenia do przetwarzania i z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeñstwa, mog± zostaæ ujawniane osobom upowa¿nionym przez Administratora, podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ bankow±, operatorowi pocztowemu lub kurierowi oraz podmiotom realizuj±cym archiwizacjê, obs³ugê informatyczn± i teleinformatyczn±. Ponadto w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± dane bêd± ujawniane ka¿demu zainteresowanemu tak± informacj± lub publikowane w BIP Urzêdu.
4. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane. Kryteria ustalenia tego okresu wynikaj± g³ownie z przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji, przepisów merytorycznych lub Kodeksu postêpowania administracyjnego.
5. Przys³uguje Pañstwu, w zale¿no¶ci od charakteru przetwarzania, prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo w przypadku, gdy podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa dobrowolna zgoda, przys³uguje Pañstwu prawo do cofniêcia wyra¿onej zgody w dowolnym momencie.
6. Podanie przez Pañstwa danych osobowych, w zale¿no¶ci od ¶ci¶le okre¶lonego celu przetwarzania, mo¿e byæ wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy.
7. Pañstwa dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce: podstaw prawnych i celu przetwarzania Pañstwa danych osobowych, odbiorcach danych, okresu ich przechowywania, przys³uguj±cych Pañstwu praw, ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, bêdziecie Pañstwo informowani przez komórkê merytoryczn± Urzêdu Gminy w Szudzia³owie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 294000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz dzieci i uczniów do i z szkó³ podstawowych na terenie gminy Szudzia³owo w roku 2025.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1.
3. Zakres umowy obowi±zuje dowóz dzieci i uczniów do i z Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Powstañ Narodowych w Szudzia³owie (przedszkole i szko³a podstawowa) oraz do i z Szko³y Filialnej Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Powstañ Narodowych w Szudzia³owie w Babikach 22A na zasadzie zakupu biletów miesiêcznych w dni nauki szkolnej, z uwzglêdnieniem organizacji roku szkolnego zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1211).
4. Przewozy uczniów odbywaæ siê mog± wy³±cznie ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi wymagania techniczne okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2024 r., poz. 834,z pó¼n. zm.),ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728, z pó¼n. zm.) i innych przepisach zwi±zanych z przewozem osób.
5. Wykonawca musi zapewniæ uczniom bezpieczny dowóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeñstwa i higieny.
6. Liczbê i przebieg tras oraz godziny odjazdów stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
7. Szacowany dzienny przewóz uczniów wynosiæ bêdzie 93 osoby, w tym 12 przedszkolaków, wykaz zawieraj±cy liczbê uczniów ze wskazaniem miejscowo¶ci, z których bêd± odbierani stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
8. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp zamawiaj±cy wskazuje, ¿e minimalna /gwarantowana/ ilo¶æ biletów zakupionych miesiêcznych wynosi: 80 .
9. Celem niniejszego postêpowania jest otrzymanie us³ugi o okre¶lonej w SWZ jako¶ci. Z tych wzglêdów Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je¿eli, pomimo tego, oka¿e siê, ¿e w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w za³±cznikach do niej wystêpuj± takie wskazania, nie nale¿y ich traktowaæ jako wymagañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, a nale¿y je rozpatrywaæ wy³±cznie w kategoriach wskazañ o charakterze informacyjnym (niewi±¿±cych dla Wykonawców) i takie przypadki wskazania nazw w³asnych z jednoznaczn± informacj±, ¿e dane urz±dzenie jest tylko przyk³adowe.
10. Realizacja przedmiotowego zamówienia musi zapewniaæ dostêpno¶æ osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty zostanie przedstawiona przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ. Cena ma charakter rycza³towy.
2. £±czna cena oferty brutto musi zawieraæ wszystkie elementy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
3. Cenê oferty nale¿y podaæ uwzglêdniaj±c opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania okre¶lone niniejsz± SWZ, a tak¿e inne koszty zwi±zane z obowi±zuj±cymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa op³aty i podatki, w tym koszty nale¿nego podatku od towarów i us³ug VAT, a tak¿e koszty wynikaj±ce z wszelkich upustów i rabatów. Wycena powinna byæ wykonana z nale¿yt± staranno¶ci±, w sposób rzetelny i realny.
4. Cena musi byæ podana w z³otych polskich cyfrowo, w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.
5. Wszystkie obliczenia winny byæ dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± bêd± regulowane w z³otych polskich.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 728 ze zm.) w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 8 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728 ze zm.) w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-23 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportowych uczniów uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery G³ównej 13
- ¦wiadczenie us³ug transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pañskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepe³nosprawnych do Zespo³u Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek o¶wiatowych w Wodzis³awiu ¦l±skim, Raciborzu, ¯orach, Rybniku i Jastrzêbiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Cz³opie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepe³nosprawnych wraz z opiek± do placówek o¶wiatowych
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.