Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409428/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00428693/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00435635/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie dachu części budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu oraz usługi nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami budowlanymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 8451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie dachu części budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu oraz usługi nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami budowlanymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80b221cb-a23a-476e-9af4-dadd3b05e449
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026056/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu części budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania w zakresie części pierwszej zamówienia obejmującej roboty budowlane planuje się m.in.: remont dachu budynku, w tym zabezpieczenie strychu budynku, gdzie znajduje się największe w regionie skupisko nietoperzy objętych ścisłą ochroną gatunku, wymianie podlegać będzie całość dachówki, część konstrukcji dachu (przegniłej, uszkodzonej), okna dachowe, opierzenie, systemy odprowadzenia wody itp. Zalecenia Konserwatora Zabytków wskazują na wysoką potrzebę przeprowadzenia prac zabezpieczających część dachu i poddasza budynku, zdegradowanego bytowaniem nietoperzy, ponadto planuje się remont pomieszczenia łazienki zlokalizowanego w centralnej części budynku na II piętrze, remont pomieszczenia użytkowego zlokalizowanego w południowym skrzydle budynku na III piętrze przy klatce schodowej, remont części pomieszczeń piwnicznych oraz przebudowę i remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze skrzydła wschodniego, pozostawienie i wykonanie konserwacji oryginalnych okien drewnianych przewidzianych w projekcie podstawowym do wymiany.W związku z remontem dachu planuje się również przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu i z terenu obiektu do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie nowych zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej oraz remont istniejących utwardzeń, w tym remont opaski przy budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentów i informacji stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, dostępnych do pobrania oraz odczytania pod linkiem https://mega.nz/folder/yZ9WwLDT#mRrt1QGaFxGFRLaf0ZrKwg
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 8300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania w zakresie części drugiej zamówienia obejmującej usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na remoncie dachu części budynku przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu ma być sprawowany nadzór inwestorski zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla zadania inwestycyjnego decyzjach, uzgodnieniach, zgodach i innych dokumentach związanych z realizacją zadania. Nadzór inwestorski sprawowany będzie w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 117368,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7870486,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8095000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7870486,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SAW-BUD" Sawicki Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651303691
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7870486,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161683,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KBI. PROJEKT Piotr Topyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651452267
7.3.3) Ulica: Bydgoska 50/129
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa o roboty budowlane nr IZ.273.10.2024
nr rejestrowy FN/142/2024
w zakresie części drugiej zamówienia
Umowa o świadczenie usług nr IZ.273.11.2024
nr rejestrowy FN/143/2024
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
- Dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.