eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nied¼wiadaZakup i dostawa wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada



Og³oszenie z dnia 2024-10-14

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0cfff7cb-1546-49c2-9b82-b24376696441

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00545060

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039859/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

MALUCH+ wska¼nik – (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuñczych (¿³obki, kluby dzieciêce) dla dzieci do 3 roku ¿ycia, zwanego dalej „KPO”, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach priorytetu 2 pn. Opieka nad dzieæmi i równowaga miêdzy ¿yciem prywatnym i zawodowym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cfff7cb-1546-49c2-9b82-b24376696441

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za-³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
8. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przegl±darka Chrome 61 lub nowa
9. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji
danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
10. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do
sekundy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia
2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art.18 ust.2 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasad jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego
za³±czników.
8.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego Wykonawcy (osoby
fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej
ofercie Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Nied¼wiada;
10.2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada”.
10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5. osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przys³uguje:
10.6.1. w zwi±zku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporz±dzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art.14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w
zwi±zku z ubieganiem siê Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca sk³ada w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monta¿/pod³±czenie/instalacja ró¿nego rodzaju wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada.
1)czê¶æ I wyposa¿enie, meble, pomoce plastyczne, zabawki, wyposa¿enie ³azienka, wyposa¿enie kuchnia
2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci skalania ofert czê¶ciowych na 1, 2 czê¶ci lub na wszystkie czê¶ci.
3) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wskaza³ konkretne wymiary, dopuszcza siê tolerancjê do 10% oraz inne kolory, w przypadku zabawek inne postacie przedstawiaj±ce zwierzêta lub motywy.
4) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowi±ce przedmiot zamówienia by³o fabrycznie nowe, nieu¿ywane, posiada³o wymagane parametry techniczne okre¶lone w za³±czniku 1A ,1B, 1C do SWZ (szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowa³o siê w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do u¿ytkowania oraz spe³nia³o wymagane polskim prawem normy i by³o wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiaj±cy wyklucza dostawê wyposa¿enia powystawowego. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
5) Dostawa i monta¿ przedmiotu zamówienia nast±pi w dni robocze tj. poniedzia³ek – pi±tek,
w godzinach ustalonych z osob± oddelegowan± do kontaktów z wykonawc±. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci zakup przedmiotu zamówienia okre¶lonego odpowiednio w za³±cznikach nr 1A ,1B, 1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, roz³adunkiem, wniesieniem, monta¿em/pod³±czeniem i instalacj± do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.
6) Wyposa¿enie i urz±dzenia nie mog± byæ urz±dzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i musz± reprezentowaæ fabrycznie nowy model. Sprzêt musi byæ nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w styczniu 2023 roku. Sprzêt musi pochodziæ
z autoryzowanego kana³u dystrybucyjnego. Wyposa¿enie musi posiadaæ deklaracjê CE – Conformité Européenne lub równowa¿ne, posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania – w jêzyku polskim, musz± byæ dopuszczone do u¿ytkowania przez dzieci w wieku do 3 lat. Dostarczony sprzêt musi byæ pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Wyposa¿enie musi posiadaæ stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczaj±ce do sprzeda¿y i u¿ytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, materia³y eksploatacyjne, podzespo³y itp. niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych nak³adów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia wraz ze sprzêtem instrukcji obs³ugi sprzêtu w jêzyku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urz±dzeñ wydanych przez producenta
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1A ,1B, 1 C

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Sto³y

30191000-4 - Sprzêt biurowy, z wyj±tkiem mebli

37520000-9 - Zabawki

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag dla czê¶ci nr 1, 2 i 3.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawê przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
–21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powy¿ej 21 dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodn± z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, ¿e Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmuj±c najd³u¿szy termin realizacji zamówienia.
Je¿eli Wykonawca wska¿e krótszy termin realizacji zamówienia ni¿ do 7 dni, Zamawiaj±cy przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru dla czê¶ci nr 1, 2 i 3. K = C+T

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monta¿/pod³±czenie/instalacja ró¿nego rodzaju wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada.
1) czê¶æ II sprzêt wyposa¿enie, meble, wyposa¿enie ³azienka, wyposa¿enie kuchnia, wyposa¿enie szatnia
2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci skalania ofert czê¶ciowych na 1, 2 czê¶ci lub na wszystkie czê¶ci.
3) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wskaza³ konkretne wymiary, dopuszcza siê tolerancjê do 10% oraz inne kolory, w przypadku zabawek inne postacie przedstawiaj±ce zwierzêta lub motywy.
4) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowi±ce przedmiot zamówienia by³o fabrycznie nowe, nieu¿ywane, posiada³o wymagane parametry techniczne okre¶lone w za³±czniku 1A ,1B, 1C do SWZ (szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowa³o siê w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do u¿ytkowania oraz spe³nia³o wymagane polskim prawem normy i by³o wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiaj±cy wyklucza dostawê wyposa¿enia powystawowego. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
5) Dostawa i monta¿ przedmiotu zamówienia nast±pi w dni robocze tj. poniedzia³ek – pi±tek,
w godzinach ustalonych z osob± oddelegowan± do kontaktów z wykonawc±. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci zakup przedmiotu zamówienia okre¶lonego odpowiednio w za³±cznikach nr 1A ,1B, 1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, roz³adunkiem, wniesieniem, monta¿em/pod³±czeniem i instalacj± do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.
6) Wyposa¿enie i urz±dzenia nie mog± byæ urz±dzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i musz± reprezentowaæ fabrycznie nowy model. Sprzêt musi byæ nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w styczniu 2023 roku. Sprzêt musi pochodziæ
z autoryzowanego kana³u dystrybucyjnego. Wyposa¿enie musi posiadaæ deklaracjê CE – Conformité Européenne lub równowa¿ne, posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania – w jêzyku polskim, musz± byæ dopuszczone do u¿ytkowania przez dzieci w wieku do 3 lat. Dostarczony sprzêt musi byæ pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Wyposa¿enie musi posiadaæ stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczaj±ce do sprzeda¿y i u¿ytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, materia³y eksploatacyjne, podzespo³y itp. niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych nak³adów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia wraz ze sprzêtem instrukcji obs³ugi sprzêtu w jêzyku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urz±dzeñ wydanych przez producenta
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1A ,1B, 1 C

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44410000-7 - Artyku³y ³azienkowe i kuchenne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39144000-3 - Meble ³azienkowe

44411000-4 - Wyroby sanitarne

39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe

45212230-7 - Instalowanie szatni

39173000-5 - Meble do przechowywania

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag dla czê¶ci nr 1, 2 i 3.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawê przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
–21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powy¿ej 21 dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodn± z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, ¿e Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmuj±c najd³u¿szy termin realizacji zamówienia.
Je¿eli Wykonawca wska¿e krótszy termin realizacji zamówienia ni¿ do 7 dni, Zamawiaj±cy przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru dla czê¶ci nr 1, 2 i 3. K = C+T

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monta¿/pod³±czenie/instalacja ró¿nego rodzaju wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada.
1) Czê¶æ III wyposa¿enie, sprzêt komputerowy, biurowy, wyposa¿enie kuchnia, wyposa¿enie szatnia
2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci skalania ofert czê¶ciowych na 1, 2 czê¶ci lub na wszystkie czê¶ci.
3) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wskaza³ konkretne wymiary, dopuszcza siê tolerancjê do 10% oraz inne kolory, w przypadku zabawek inne postacie przedstawiaj±ce zwierzêta lub motywy.
4) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowi±ce przedmiot zamówienia by³o fabrycznie nowe, nieu¿ywane, posiada³o wymagane parametry techniczne okre¶lone w za³±czniku 1A ,1B, 1C do SWZ (szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowa³o siê w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do u¿ytkowania oraz spe³nia³o wymagane polskim prawem normy i by³o wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiaj±cy wyklucza dostawê wyposa¿enia powystawowego. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
5) Dostawa i monta¿ przedmiotu zamówienia nast±pi w dni robocze tj. poniedzia³ek – pi±tek,
w godzinach ustalonych z osob± oddelegowan± do kontaktów z wykonawc±. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci zakup przedmiotu zamówienia okre¶lonego odpowiednio w za³±cznikach nr 1A ,1B, 1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, roz³adunkiem, wniesieniem, monta¿em/pod³±czeniem i instalacj± do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.
6) Wyposa¿enie i urz±dzenia nie mog± byæ urz±dzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i musz± reprezentowaæ fabrycznie nowy model. Sprzêt musi byæ nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w styczniu 2023 roku. Sprzêt musi pochodziæ
z autoryzowanego kana³u dystrybucyjnego. Wyposa¿enie musi posiadaæ deklaracjê CE – Conformité Européenne lub równowa¿ne, posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania – w jêzyku polskim, musz± byæ dopuszczone do u¿ytkowania przez dzieci w wieku do 3 lat. Dostarczony sprzêt musi byæ pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Wyposa¿enie musi posiadaæ stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczaj±ce do sprzeda¿y i u¿ytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, materia³y eksploatacyjne, podzespo³y itp. niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych nak³adów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia wraz ze sprzêtem instrukcji obs³ugi sprzêtu w jêzyku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urz±dzeñ wydanych przez producenta
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1A ,1B, 1 C

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

42994230-1 - Laminatory

30191400-8 - Niszczarki

39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego

39713430-6 - Odkurzacze

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag dla czê¶ci nr 1, 2 i 3.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawê przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
–21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powy¿ej 21 dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodn± z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, ¿e Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmuj±c najd³u¿szy termin realizacji zamówienia.
Je¿eli Wykonawca wska¿e krótszy termin realizacji zamówienia ni¿ do 7 dni, Zamawiaj±cy przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru dla czê¶ci nr 1, 2 i 3. K = C+T

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) formularz ofertowy udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” za³±cznik Nr 2 oraz odpowiednio za³±czniki nr 1A ,1B, 1C w zale¿no¶ci od z³o¿enia oferty na poszczególne czê¶ci.
3) o¶wiadczenia Wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp za³±cznik Nr 3 do SWZ.
4) potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
3. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ umowy zawartej mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgoda stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany.
2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Zamawiaj±cy, poza przypadkami okre¶lonymi w art. 455 ustawy pzp, dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie dotycz±cym:
1) parametrów technicznych i jako¶ciowych oraz ilo¶ciowych przedmiotu umowy – w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;
2) dostêpno¶ci przedmiotu umowy lub jego czê¶ci na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, o ile Wykonawca dochowa³ nale¿ytej staranno¶ci, w ich pozyskaniu. W takim przypadku Wykonawca mo¿e dostarczyæ przedmiot umowy który spe³nia wymogi opisane w SWZ i za³±cznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcê zgodno¶ci przedmiotu zamówienia z wymogami zamawiaj±cego oraz przedstawienia dla zastêpczego przedmiotu umowy lub czê¶ci wszystkich dokumentów wymaganych w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie;
3) pojawienie siê na rynku czê¶ci, materia³ów nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub czasu i kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia na któr± wyrazi³ zgodê Zamawiaj±cy;
4) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) w sytuacji wyst±pienia przyczyn, z powodu których niemo¿liwe bêdzie wykonywanie przez Wykonawcê jego zobowi±zañ w nastêpstwie okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
b) w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;
c) bêd±cych wynikiem zmiany obowi±zuj±cych przepisów;
5) w zakresie zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objêtego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie d³u¿szym, ni¿ trzy (3) dni od daty opublikowania w³a¶ciwego aktu prawnego). Zmiany ta obowi±zuje od daty wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych aktów prawnych, pod warunkiem dope³nienia przez Wykonawcê obowi±zku informacyjnego;
6) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej (powód¼, po¿ar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne,) maj±cej wp³yw na realizacjê umowy.
4. Przed³u¿enie terminu wykonania umowy nie daje Wykonawcy prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
5. Wszystkie powy¿sze zmiany s± zmianami, na które Zamawiaj±cy mo¿e ale nie musi wyraziæ zgody. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w tym zakresie.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy w szczególno¶ci:
1) zmiana danych teleadresowych strony umowy;
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-prawna umowy (np. zmiana rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.