eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk"Zakup maszyn i urządzeń do utrzymania dróg powiatowych oraz zaplecza obwodów drogowych" z podziałem na części - zadanie 1 i zadanie 2



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup maszyn i urządzeń do utrzymania dróg powiatowych oraz zaplecza obwodów drogowych” z podziałem na części – zadanie 1 i zadanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup maszyn i urządzeń do utrzymania dróg powiatowych oraz zaplecza obwodów drogowych” z podziałem na części – zadanie 1 i zadanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdceb88f-9849-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068688/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup maszyn i urządzeń do utrzymania dróg powiatowych oraz zaplecza obwodów drogowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdceb88f-9849-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i
wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod
adresem strony internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bdceb88f-9849-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ.2611.24.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakupiony sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, bez wad fizycznych, ma być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.
2) W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty techniczne i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie (certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim).
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu do siedziby Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku ul. Słonecznej 16e i na plac składowy w m. Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 w Główczycach.
4) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o dostawie co najmniej 3 dni robocze przed planowanym jej terminem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00 – 14:00, w dni od poniedziałku do piątku.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej. Szkolenie takie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego i trwać minimum jeden dzień. Szkolenie winno zakończyć się w dniu odbioru dostarczonego sprzętu lub w innym ustalonym pomiędzy stronami terminie.
6) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na obsługę i naprawę przedmiotu dostawy, a także dostawę części i materiałów eksploatacyjnych, znajdujący się na terenie Polski. Serwis musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu dostawy.
7) Wymagany, minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące od dnia odbioru, bez limitu roboczogodzin. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
8) Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 5764 w zw. z art. 609 i art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji pojazdu dłuższego niż 24 m-ce, okres rękojmi ulega wydłużeniu do upływu okresu gwarancji.
9) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
10) Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
11) Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność opisano w szczegółowych opisach przedmiotu zadania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszych opisach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
12) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
13) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia ze szczególną starannością z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów i reguł wykonywania prac objętych niniejszą umową, a także zasad etyki zawodowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3.1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:

Zadanie nr 1:
1) Cena C – waga kryterium punktowa: 60 pkt.
2) Termin realizacji zamówienia T – waga kryterium punktowa: 20 pkt.
3) Okres gwarancji G – waga kryterium punktowa: 20 pkt.

2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
C najt.of.
C= ----------------- x 60 pkt
C bad.of.
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

3. Kryterium: Termin realizacji zamówienia T - dot zadania nr 1 i 2, w którym ocenie zostanie poddany termin realizacji zamówienia w dniach, wskazany w Formularzu oferty. Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni licząc od dnia podpisania umowy. Maksymalna liczba punktów – 20 Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) zaoferowanie terminu realizacji do 60 dni (włącznie) – 0,00 pkt.,
b) zaoferowanie terminu realizacji do 30 dni (włącznie) – 10,00 pkt.,
c) zaoferowanie terminu realizacji do 7 dni (włącznie) lub mniej – 20,00 pkt.
Uwaga!
Wykonawca winien zaoferować termin realizacji w pełnych dniach: 60 dni, 30 dni, 7 dni lub mniej.

W przypadku zaoferowania odmiennego terminu niż wskazany powyżej, ale niższy niż 60 dni, Zamawiający uzna że czas realizacji wynosi górną granicę przedziału (dłuższy termin przedziału), w której się znajduje i przydzieli odpowiednią punktację.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji przekraczającego 60 dni w Formularzu oferty, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku niewypełnienia miejsca w którym należy zaproponować czas realizacji dostaw Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie 60 dni od podpisania umowy i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

4. Kryterium: Okres gwarancji G - dot zadania nr 1, w którym ocenie zostanie poddany okres gwarancji na zaoferowany sprzęt, wskazany w Formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:

a) zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0,00 pkt.,
b) zaoferowanie 30 miesięcy gwarancji – 10,00 pkt.,
c) zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji lub więcej – 20,00 pkt.
Uwaga!
Wykonawca winien zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach: 24 miesiące, 30 miesięcy, 36 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż jeden ze wskazanych powyżej okresów gwarancji, większy niż 24 miesiące Zamawiający uzna, iż oferowany okres gwarancji wynosi dolną granicę przedziału, w którym się znajduje (krótszy okres) i przyzna odpowiednią liczbę punktów za przedmiotowe kryterium.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji niższego niż 24 miesiące w Formularzu oferty, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Ocenie zostanie poddana gwarancja dłuższa niż 24 mc-y, ale nie dłuższa niż 36 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru sprzętu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej gwarancji na okres 24 miesięcy tj. minimalnego okresu. W przypadku wpisania
Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta maszyn i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.

Pozostałe warunki opisane są w rozdziale XV dziale A, SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakupiony sprzęt ma być kompletny i sprawny, z rocznikiem produkcji nie wcześniejszym niż 2018, ma być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.
2) W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty techniczne i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie (certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim) oraz dokumentację wymaganą do złożenia w Urzędzie Dozoru Technicznego jeśli zachodzi takowa konieczność.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu do siedziby Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku i Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach.
4) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o dostawie co najmniej 3 dni robocze przed planowanym jej terminem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00 – 14:00, w dni od poniedziałku do piątku.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej. Szkolenie takie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego i trwać minimum jeden dzień. Szkolenie winno zakończyć się w dniu odbioru dostarczonego sprzętu lub w innym ustalonym pomiędzy stronami terminie.
6) Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 5764 w zw. z art. 609 i art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
7) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
8) Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
9) Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność opisano w szczegółowych opisach przedmiotu zadania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszych opisach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
10) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia ze szczególną starannością z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów i reguł wykonywania prac objętych niniejszą umową, a także zasad etyki zawodowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3.2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34142200-6 - Ładowarki przegubowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:

Zadanie nr 2:
1) Cena C – waga kryterium punktowa: 60 pkt.
2) Termin realizacji zamówienia T – waga kryterium punktowa: 20 pkt.
3) Ilość roboczogodzin RG – waga kryterium punktowa: 20 pkt.


2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
C najt.of.
C= ----------------- x 60 pkt
C bad.of.
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

3. Kryterium: Termin realizacji zamówienia T - dot zadania nr 1 i 2, w którym ocenie zostanie poddany termin realizacji zamówienia w dniach, wskazany w Formularzu oferty. Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni licząc od dnia podpisania umowy. Maksymalna liczba punktów – 20 Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) zaoferowanie terminu realizacji do 60 dni (włącznie) – 0,00 pkt.,
b) zaoferowanie terminu realizacji do 30 dni (włącznie) – 10,00 pkt.,
c) zaoferowanie terminu realizacji do 7 dni (włącznie) lub mniej – 20,00 pkt.
Uwaga!
Wykonawca winien zaoferować termin realizacji w pełnych dniach: 60 dni, 30 dni, 7 dni lub mniej.

W przypadku zaoferowania odmiennego terminu niż wskazany powyżej, ale niższy niż 60 dni, Zamawiający uzna że czas realizacji wynosi górną granicę przedziału (dłuższy termin przedziału), w której się znajduje i przydzieli odpowiednią punktację.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji przekraczającego 60 dni w Formularzu oferty, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku niewypełnienia miejsca w którym należy zaproponować czas realizacji dostaw Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie 60 dni od podpisania umowy i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

4. Kryterium: Ilość roboczogodzin dla oferowanego sprzętu RG - dot zadania nr 2, w którym ocenie zostanie poddana ilość roboczogodzin dla oferowanego sprzętu, wskazana w Formularzu oferty. Maksymalna wymagana ilość roboczogodzin wynosi 5000.
Maksymalna liczba punktów – 20 Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) zaoferowanie ilości roboczogodzin dla oferowanego sprzętu od 0 - 500 roboczogodzin (włącznie) – 20,00 pkt.,
b) zaoferowanie ilości roboczogodzin dla oferowanego sprzętu od 501 - 2000 roboczogodzin (włącznie) – 10,00 pkt.,
c) zaoferowanie ilości roboczogodzin dla oferowanego sprzętu od 2001 - 4000 roboczogodzin (włącznie) – 5,00 pkt.,
d) zaoferowanie ilości roboczogodzin dla oferowanego sprzętu od 4001 - 5000 roboczogodzin (włącznie) – 0 pkt.,

Uwaga!
W przypadku wpisania ilośći roboczogodzin dla oferowanego sprzętu w przedziale innym niż wymagane tj. przekraczającym 5000 roboczogodzin w Formularzu oferty, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku niewypełnienia miejsca w którym należy podać ilość roboczogodzin Zamawiający uzna, że oferowany sprzęt nie spełnia wymagań ustanowionych przez Zamawiającego i oferta ta podlegać będzie odrzuceniu.

Pozostałe warunki opisane są w rozdziale XV dziale A, SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość roboczogodzin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z Formularzem oferty przedmiotowych środków dowodowych – opisu technicznego oferowanego sprzętu, na potwierdzenie zgodności zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3.1 lub 3.2 do SWZ w zależności od numeru zadania którego dotyczy. W tym celu Wykonawca może wykorzystać przygotowany przez Zamawiającego załącznik nr 3.1 lub 3.2 w zależności od numeru zadania, wypełniając puste pola zgodnie ze wskazówkami bądź przygotować własny dokument, zawierający wszystkie wymagane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia informacje w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oferowanego sprzętu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Niezłożenie przedmiotowych środków dowodowych to sytuacja, gdy np. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (brak przedmiotowych środków dowodowych) lub złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takim przypadku Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
3) Przykładem złożenia niekompletnego przedmiotowego środka dowodowego będzie złożenie opisu technicznego z brakującymi stronami.
4) W przypadku złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, który nie potwierdza zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. 
5) Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie
e-Zamówienia następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, o  terminach zamówienia, pełnych danych adresowych Wykonawcy.
Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ

b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ
c) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą we projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bdceb88f-9849-11ee-9ee7-e2087ac16d09#

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą
wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w Dziale A,
rozdziale XV, niniejszej SWZ oraz nie będą prowadziły do zmiany SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.