eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówŚwiadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff40b2e-0f24-4c7d-8af6-6f650180294d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045092/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług grabarskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aff40b2e-0f24-4c7d-8af6-6f650180294d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl) oraz poczty elektronicznej.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta oraz wymagane formularze, oświadczenia składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, pod adresem ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów („Administrator”).
Jeśli będzie Pani/Pan chciała/-ł skorzystać z praw, które zostały opisane poniżej lub uzyskać dodatkowe informacje, może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów lub na adres poczty elektronicznej: iodo-mzzk@chrzanow.pl
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
a) zawarcia i realizacji umowy, w tym umowy gwarancji jakości (jeżeli została udzielona),
b) realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym wystawienia faktury VAT oraz wykonania obowiązków z rękojmi za wady;
c) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na wypadek sporu.
Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani dane osobowe są:
przepisy prawa;
a) umowa;
b) wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo to przysługuje Pani/Panu, o ile zostanie spełniony jeden z poniższych warun-ków:
• jeżeli kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwala-jący Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
• jeżeli przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwi się usunięciu swoich danych osobo-wych, żądając ograniczenia ich wykorzystywania;
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale będą one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
• wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw założonego przez Panią/Pana sprzeciwu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie.
Obejmować one będą:
1.Udział w ceremoniach pogrzebowych odprawianych na cmentarzu w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z administracją cmentarza.
2.Przygotowanie wszystkich grobów zgodnie z Ustawą o cmentarzach i chowaniu zmarłych z dnia 31 stycznia 1959 r. oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. Podczas wykonywania prac należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.Pochowanie trumny do grobu ziemnego, w zakres usługi wchodzi w szczególności:
a) zabezpieczenie otoczenia grobu matami nieprzepuszczającymi,
b) wykopanie grobu zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastrukt-ry z dnia 7 marca 2008 r.
c) zasypanie grobu,
d) uporządkowanie terenu przyległego i grobu ( w tym: formowanie mogiły, wbicie krzyża, położenie kwiatów i zniczy).
4.Umieszczenie urny do grobu ziemnego oraz w niszy urnowej.
5.Pochowanie trumny lub urny w grobie murowanym.
6.Wykonanie ekshumacji trumny , urny z grobu ziemnego lub z grobu murowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r., w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
7.Wykonanie ekshumacji urny z kolumbarium zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 7 grudnia 2001 r w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
8. Sprawdzenie grobu przed pochówkiem, czy istnieje możliwość techniczna dochowania do istniejącego grobu.
9.Likwidacja grobów wraz z demontażem nagrobka i usunięciem odpadów.
10.Przygotowanie placu pożegnań do uroczystości pogrzebowych oraz uprzątnięcie go po zakończeniu uroczystości.
11.Obsługa kostnicy z Salą pożegnań , w zakresie:
a) udostępnienie pomieszczeń na czas trwania ceremonii pogrzebowej,
b) przygotowanie Sali pożegnań zgodnie z charakterem ceremonii (świecki / kościelny),
a)ustawienie klimatyzacji i wentylacji zgodnie z temperaturą panującą na ze-wnątrz,
b) włączenie nagłośnienia i TV,
c) zapalenie świec,
d) zamknięcie pomieszczeń wraz z wyłączeniem używanego sprzętu i zabezpieczeniem budynku,
e) uprzątnięcie Sali pożegnań pomiędzy ceremoniami pogrzebowymi w przypadku odbywających się kilku ceremonii w danym dniu.
12.Udostępnienie toalet w budynku sanitarnym w dniach wolnych od pracy administracji na czas trwania ceremonii pogrzebowej w Sali pożegnań.

Dokładny zakres usług został określony w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość́ skorzystania z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 Ustawy Pzp.
Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie w ramach zawartej Umowy, maksymalnie do 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 2 ust. 1-Umowy i uruchomionego przez Zamawiającego na podstawie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej. Podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić́ będą̨ ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
Uprawnienie, o którym mowa w ust. 5, może być́ wykonywane:
8jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się̨, iż̇ Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę̨ zwiększenia zamówienia w stosunku do przewidywanego zamówienia podstawowego;
jeżeli Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę̨ przynajmniej na 14 dni kalendarzowych przed przewidywanym terminem złożenia przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej o uruchomieniu prawa opcji na dodatkowe wykonanie usług grabarskich;
wielokrotnie, aż̇ do osiągniecia wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie;
w okresie obowiązywania umowy .
Zamawiający zastrzega, iż̇ cześć́ zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić́ w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie wskazanej w ust. 13 pkt 13.2.-Umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń́ ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:
Zdolności do występowania w obrocie krajowym - Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Warunek ekonomiczny - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Warunek zdolności technicznej.
Warunek ten jest spełniony , jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada niezbędne doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie i wykonał usługi o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł polegające na świadczeniu usług grabarskich w zakresie - wykopaniu i zakopaniu grobu ziemnego , zdjęciu i ponownym nałożeniu płyty nagrobnej celem pochowania trumny lub urny, otwarciu i zamknięciu niszy urnowej celem pochowania , dochowania lub ekshumacji .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygoto-wanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług ( załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, dzień przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2.Wadium musi obejmować pełen okres związanie ofertą, tj. do dnia 22.11.2024 r.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS , numer rachunku 23 84440008 0000 0081 5819 0005. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
6.W przypadku , gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art.98 ust 2 pkt 3 ustawy o Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 14 ustawy o Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1-5 ustawy o Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy o Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy:
a) gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
b) dokonano zmiany umowy z naruszeniem art. 454 i art. 455,
c) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108.
11. Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy w wypadku, gdy:
a) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania przedmiotu Umowy lub przerwał jego realizację bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje przerwanych prac pomimo wezwania Zamawiającego złożonego w formie pisemnej, faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
b) Wykonawca pomimo uprzednich zastrzeżeń skierowanych w formie pisemnej, faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej nie wykonuje czynności zgodnie z warunkami Umowy lub dopuszcza się zwłoki w realizacji przedmiotu umowy co do całości lub części przedmiotu umowy,
c) Wykonawca w terminie do 7 dni, licząc od dnia powiadomienia go w formie pisemnej, faksem lub drogą email, nie usunie naruszeń dotyczących obowiązku o którym mowa w § 5 ust. 2 lit. b- Umowy. Fakt ten musi zostać potwierdzony przez pracownika Wykonawcy, w formie pisemnego oświadczenia. Powyższe nie wyłącza uprawnienia do naliczania kar umownych.
12. Zmiany umowy mogą dotyczyć również zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 Pzp,
w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
13. Rozwiązanie Umowy następuje z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.