Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479025/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00494702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace konserwatorskie w zieleni oraz posadowienie elementów małej architektury w zabytkowym parku dworskim w Mierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wwww.platformazakupowa.pl/transakcja/9740461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie w zieleni oraz posadowienie elementów małej architektury w zabytkowym parku dworskim w Mierzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d916d620-aa5b-4440-884f-c129c28c1894
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083909/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prace konserwatorskie w zieleni oraz posadowienie elementów małej architektury w zabytkowym parku dworskim w Mierzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202476,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Prace konserwatorskie w zieleni oraz posadowienie elementów małej architektury
w zabytkowym parku dworskim w Mierzynie”.
Zamówienie dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie placu budowy;
2) prowadzenie prac konserwatorskich obejmujących swym zakresem usunięcie 12 drzew (w tym jedno dwupienne) oraz przeprowadzenie prac wg dokumentacji pn. Prace konserwatorskie w zieleni w zabytkowym parku dworskim w Mierzynie;
3) posadowienie elementów małej architektury w zabytkowym parku dworskim w Mierzynie (ławki 8 szt., lampy solarne 5 szt., kosze 4 szt.);
4) niezbędną inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
Opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362489,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greenstudio Eliza Adamus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962414599
7.3.3) Ulica: ul. Akacjowa 18
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GREENSTUDIO Eliza Adamus Projektowanie i Urządzanie Terenów Zieleni
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROZPRZA
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2025.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu gminy Rozprza na rok 2025.
więcej: przetargi ROZPRZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.