Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486936/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i realizacja turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i realizacja turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-730d68c7-7ed0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148097/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Organizacja turnusów rehabilitacyjnych - projekt „PrzyStań DiM"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/US/27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Organizacja i realizacja turnusów rehabilitacyjnych dla 40 dzieci”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ (projekt umowy). Niniejsze zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
I. Minimalne wymagania dotyczących opiekuna grupy:
1. Wykonawca zorganizuje 2 turnusy 14 dniowe w dwóch grupach – każda grupa maksymalnie 20 osób;
2. Do jednego opiekuna grupy zostanie przypisana grupa maksymalnie 10 osób. Wykonawca zapewni opiekunów odpowiedzialnych w szczególności za: zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku, opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy, organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia, sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy;
3. Opiekun grupy będzie sprawował opiekę w czasie podróży do ośrodka rehabilitacyjnego oraz w drodze powrotnej.
II. Minimalne wymagania dotyczące ośrodka rehabilitacyjnego:
1. Atrakcyjna lokalizacja tj. bliskość terenów spacerowych zielonych i rekreacyjnych;
2. Kompletna baza na terenie ośrodka, tj. zakwaterowanie, stołówka, baza sportowa (boisko do piłki siatkowej i koszykowej), sala szkoleń warsztatowych;
3. Ośrodek chroniony, w całości ogrodzony;
4. Pokoje 2-3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym;
5. W koszty całkowite zostanie wliczona opłata klimatyczna, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej;
6. Sala szkoleniowa do prowadzenia warsztatów umiejętności społecznych, dostępna w dni robocze przez cały okres trwania obozu.
III. Minimalne wymagania dotyczące wyżywienia:
1. 3 pełnowartościowe posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja);
2. Suchy prowiant zapewniony na czas podróży w dniu wyjazdu;
3. Zapewnienie 1 przerwy kawowej w trakcie każdego dnia zajęć warsztatowych
IV. Minimalne wymagania dotyczące organizacji wyjazdu:
1. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników turnusu;
2. Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) w przypadku konieczności hospitalizacji uczestnika turnusu lub uzyskania porady medycznej poza terenem ośrodka.
3. Wykonawca zapewni uczestnikowi transport oraz opiekę lekarską lub pielęgniarską na czas transportu.
4. Wykonawca zapewni uczestnikom urozmaicone zajęcia integracyjno – rozrywkowe, np. ognisko, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne, animacje tematyczne itp. Wraz z poczęstunkiem adekwatnym do rodzaju imprezy;
5. Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki, w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne;
6. Wykonawca zapewni uczestnikom transport wraz ze sprawnym technicznie środkiem transportu dostosowanym do przewozu osób (pojazd musi mieć aktualne badania techniczne oraz aktualny przegląd okresowy);
7. Miejsce zbiórki uczestników turnusu zarówno przed wyjazdem do ośrodka jak i po powrocie z ośrodka ustala Zamawiający. Wykonawca podstawi środek transportu we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
V. Minimalne wymagania kadrowe:
1. Trener umiejętności społecznych
Trener poprowadzi warsztat umiejętności społecznych, ogółem 20 godzin, zgodnie z wytycznymi:
- warsztaty odbędą się na terenie ośrodka wypoczynkowego;
- czas trwania warsztatów – nie dłużej niż 4 godziny dziennie, w tym każda godzina nie dłużej niż 45 minut;
- Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe zawierające merytorycznie opracowanie zagadnień omawianych podczas warsztatów;
- Wykonawca udokumentuje warsztaty przygotowując materiały szkoleniowe, konspekt zajęć, listę obecności, dzienniki zajęć, sprawozdanie ze zrealizowanych działań grupy, protokół końcowy z wykonania usługi oraz kopie wszelkich materiałów przekazanych uczestnikom podczas zajęć.
2. Psychoterapeuta/psycholog/pedagog do zajęć terapeutycznych
Psychoterapeuta/psycholog/pedagog poprowadzi zajęcia trwające minimum 10 godzin, zgodnie z wytycznymi: Minimalne wymagania dla personelu II poziomu referencyjnego: personel musi spełniać łącznie wymagania opisane w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 11 października 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień (Dz. U. z 2022 r. poz. 2184 z późn. zm.); Rekomendowane szkolenia i kursy: ● specjalizacja z psychoterapii dzieci i młodzieży prowadzona przez ośrodki akredytowane;
● psychoterapia prowadzona jest przez ośrodki atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo – Behawioralnej i obejmujące co najmniej 1200 h, w tym co najmniej 220 h poświęconych na problemy psychoterapii dzieci i młodzieży;
● dialog motywujący;
● terapia behawioralno- poznawcza dzieci i młodzieży lub psychodynamiczna dzieci i młodzieży lub systemowa rodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, działając na mocy art. 254 pkt. 2) oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne i inne szczególne usługi w trybie art. 359 – art. 361 ustawy Pzp prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji o wartości zamówienia zgodnej z art. 359 pkt.2) ustawy Pzp w przedmiocie „Organizacja i realizacja turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020” zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 5) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.”Uzasadnienie faktyczne:
Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający powziął informację, iż z przyczyn niezależnych od niego, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nie ma możliwości zorganizowania grupy 40 uczestników, którzy wezmą udział w turnusach rehabilitacyjnych, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia - brak chętnych osób do udziału w turnusach rehabilitacyjnych organizowanych w miesiącu grudniu.
Mając na uwadze powyższe okoliczności dalsze procedowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z punktu interesu publicznego nie jest zasadne.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- ŚWIADCZENIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KLIENTA Z TERENU MIASTA WEJHEROWA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH , W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.