Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407305/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00426329/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mikroinstalacji fotowolt. dla obiektów użyt. publ. na terenie Rybnika, z podziałem na 2 zad:
Zad.1 – P3, P11, P12 w ZSP 12, P19, P2 w ZSP 10.
Zad.2 – P21, P37 bud. A, P37 bud.B, P 39.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce8125eb-37a0-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa mikroinstalacji fotowolt. dla obiektów użyt. publ. na terenie Rybnika, z podziałem na 2 zad:Zad.1 – P3, P11, P12 w ZSP 12, P19, P2 w ZSP 10.
Zad.2 – P21, P37 bud. A, P37 bud.B, P 39.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8125eb-37a0-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest dofinansowana jest z programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji). Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zapisów i wymagań zawartych w tym programie. Link do strony www tego programu: https://funduszeue.slaskie.pl/2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2183666,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej, z podziałem na dwa zadania:Zadanie 1: Przedszkole nr 3, Przedszkole nr 11, Przedszkole nr 12 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 12 oraz Przedszkole nr 19, Przedszkole nr 2 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10.
Ogólny zakres robót (dotyczy każdego zadania);
- montaż paneli (modułów) fotowoltaicznych na dachach wyspecyfikowanych obiektów,
- montaż inwerterów przystosowanych do zasilania magazynów energii - nie dotyczy to Przedszkola nr 2, w którym nie przewiduje się montażu magazynu energii,
- instalacja w Przedszkolu nr 2 wykonana będzie w systemie ON GRID, w pozostałych placówkach w systemie ON GRID ZERO EXPORT,
- wykonanie instalacji po stronie stałonapięciowej DC systemu fotowoltaicznego,
- wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabli do miejsca przyłączenia do sieci elektroenergetycznej,
- montaż głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu; sposób wykonania tego wyłącznika wydany jest szczegółowo w dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- w obiektach z magazynami energii - wykonanie odrębnej instalacji do wykrywania i sygnalizacji pożaru, składającej się z centralki p.poż, czujników i sygnalizatorów,
- uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów i dachów oraz uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściu przewodów,
- zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń mikroinstalacji fotowoltaicznych,
- sprawdzenie poprawności działania instalacji,
- inne roboty towarzyszące.
W ramach realizacji zadania należy uwzględnić uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień/pozwoleń, w tym np. ze Strażą Pożarną aby obiekty, na których będą zbudowane mikroinstalacje, mogły być użytkowane zgodnie z przepisami prawa.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 942781,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej, z podziałem na dwa zadania:Zadanie 2: Przedszkole nr 21, Przedszkole nr 37 budynek A, Przedszkole nr 37 budynek B, Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 39.
Ogólny zakres robót (dotyczy każdego zadania);
- montaż paneli (modułów) fotowoltaicznych na dachach wyspecyfikowanych obiektów,
- wykonanie instalacji po stronie stałonapięciowej DC systemu fotowoltaicznego,
- wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabli do miejsca przyłączenia do sieci elektroenergetycznej,
- montaż głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu; sposób wykonania tego wyłącznika wydany jest szczegółowo w dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- w obiektach z magazynami energii - wykonanie odrębnej instalacji do wykrywania i sygnalizacji pożaru, składającej się z centralki p.poż, czujników i sygnalizatorów,
- uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów i dachów oraz uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściu przewodów,
- zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń mikroinstalacji fotowoltaicznych,
- sprawdzenie poprawności działania instalacji,
- remont dachu budynku Przedszkola nr 21,
- inne roboty towarzyszące.
W ramach realizacji zadania należy uwzględnić uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień/pozwoleń, w tym np. ze Strażą Pożarną aby obiekty, na których będą zbudowane mikroinstalacje, mogły być użytkowane zgodnie z przepisami prawa.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1240884,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 807660,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807660,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lantar sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472595185
7.3.3) Ulica: Bełsznicka 63A
7.3.4) Miejscowość: Czyżowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-352
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807660,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1095243,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1241260,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lantar sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472595185
7.3.3) Ulica: Bełsznicka 63A
7.3.4) Miejscowość: Czyżowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-352
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1241260,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
- Czyszczenie rurociągu wody surowej oe 225PE z ujęcia ,,Kłokocin" oraz oe 160PE z ujęcia ,,Judasz" do SUW dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.